Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com

donderdag 4 augustus 2011 om 21:53
Hihi dat jullie die naam associeren met een lelijke oude vent.
Ik associeer deze naam juist met bv Orlando Bloom een echte knappe acteur vind ik dat. Bij het bedrijf waar ik werk loopt ook een hele leuke jongen met deze naam. Ik vind het juist een leuke stoere naam die je ook niet te vaak hoort en hij staat inmiddels al op mn lijstje ook
Ik associeer deze naam juist met bv Orlando Bloom een echte knappe acteur vind ik dat. Bij het bedrijf waar ik werk loopt ook een hele leuke jongen met deze naam. Ik vind het juist een leuke stoere naam die je ook niet te vaak hoort en hij staat inmiddels al op mn lijstje ook
zaterdag 6 augustus 2011 om 12:43
Hey!
Vriend en ik komen niet helemaal uit een jongensnaam. Misschien hebben jullie nog wat ideeën?
Namen die op het rijtje stonden maar door mij of vriend zijn weggestreept:
- Joep
- Thijmen
- Hidde
- Stef
- Thijs
- Raf
- Viggo
- Tigo
- Mees
- Pepijn
- Abe
- Bram
We houden over:
- Jack (staat bij vriend op nummer 1, ik vind het een beetje een hondennaam...)
- Moos (staat bij mij op nummer 1, vindt vriend wel heel erg 'wennen' )
- Gijs
- Abel
- Hugo
Ik moet erbij zeggen dat onze dochter een wat 'aparte' naam heeft. Wij vinden hem zelf erg leuk uiteraard maar sommige mensen hebben er even aan moeten wennen. I.v.m. met herkenning wil ik hem wel eventjes neerzetten als iemand hem wil weten, dan haal ik hem daarna weer weg.
Vriend en ik komen niet helemaal uit een jongensnaam. Misschien hebben jullie nog wat ideeën?
Namen die op het rijtje stonden maar door mij of vriend zijn weggestreept:
- Joep
- Thijmen
- Hidde
- Stef
- Thijs
- Raf
- Viggo
- Tigo
- Mees
- Pepijn
- Abe
- Bram
We houden over:
- Jack (staat bij vriend op nummer 1, ik vind het een beetje een hondennaam...)
- Moos (staat bij mij op nummer 1, vindt vriend wel heel erg 'wennen' )
- Gijs
- Abel
- Hugo
Ik moet erbij zeggen dat onze dochter een wat 'aparte' naam heeft. Wij vinden hem zelf erg leuk uiteraard maar sommige mensen hebben er even aan moeten wennen. I.v.m. met herkenning wil ik hem wel eventjes neerzetten als iemand hem wil weten, dan haal ik hem daarna weer weg.
zaterdag 6 augustus 2011 om 13:00
quote:postzegelerop schreef op 06 augustus 2011 @ 12:43:
We houden over:
- Jack (staat bij vriend op nummer 1, ik vind het een beetje een hondennaam...) Vind ik totaal niet bij de naam van jullie dochter passen.
- Moos (staat bij mij op nummer 1, vindt vriend wel heel erg 'wennen' ) Geweldige naam (vrolijk, grappig, Hollands, origineel), past ook goed bij jullie dochter.
- Gijs ook erg leuk en past ook goed bij de naam van je dochter, al is de naam wel wat gewoontjes.
- Abel 1 van mijn favoriete namen, erg mooi dus en ook redelijk orgineel
- Hugo mooi, stoer, past er ook goed bij
We houden over:
- Jack (staat bij vriend op nummer 1, ik vind het een beetje een hondennaam...) Vind ik totaal niet bij de naam van jullie dochter passen.
- Moos (staat bij mij op nummer 1, vindt vriend wel heel erg 'wennen' ) Geweldige naam (vrolijk, grappig, Hollands, origineel), past ook goed bij jullie dochter.
- Gijs ook erg leuk en past ook goed bij de naam van je dochter, al is de naam wel wat gewoontjes.
- Abel 1 van mijn favoriete namen, erg mooi dus en ook redelijk orgineel
- Hugo mooi, stoer, past er ook goed bij
zondag 7 augustus 2011 om 09:36
Onze zoon heet Wietse. Het is een Friese naam en hier in Noord-Holland hoor je '' m helemaal niet.
Ideaal. Zeker omdat omdat er nu al 7 kleuterklassen zijn op de school van grote zus.
Overigens is mijn man dyslectisch en hebben wij gekozen voor namen die je schrijft zoals je ze zegt (onze dochter heet Marije).
Ideaal. Zeker omdat omdat er nu al 7 kleuterklassen zijn op de school van grote zus.
Overigens is mijn man dyslectisch en hebben wij gekozen voor namen die je schrijft zoals je ze zegt (onze dochter heet Marije).