kleine horror ervaring

07-08-2011 20:45 123 berichten
Stond de achterdeur gisteravond open, trek ik hem dicht en hoor ik het meest vrezelijke gekraak mogelijk..... blijk ik een slak geplet te hebben tussen de deur! Horror! De restanten lagen op de vloer. Blehh en zielig voor het beestje!! Was benieuwd, zijn er meer mensen die zo'n kleine horror ervaring hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Wilde een keer gaan douchen en toen zat er zo'n dikke zwarte spin in bad. Gillend staan dansen in slaapkamer. Mams heeft hem uiteindelijk uit het bad verwijderd, want paps is ook als de dood voor spinnen ha ha.

2 jaar geleden met persooneelsuitje een hutje in de bergen gezeten waar ´s nachts salamanders en spinnen over de muren kropen. Salamanders vond ik niet zo erg, maar die spinnen! Heb met mijn hoofd onder de dekens geslapen
Ooit wou ik m'n klompen aantrekken, Zat er een naaktslak in.

En k ben eens sochtend beneden gekomen en toen lag de hond heel lief naast de hamster. Beetje jammer dat de hamster heel erg plat was
Hier een horroreffect, maar dan een die meer tussen mijn oren zat:

Ik heb katten en die zomer hadden ze ergens een goed muizenhol gevonden, dus ik was wel wat kadootjes gewend, zeg maar Op een avond kom ik thuis en jawel, er lag een halve muis in de gang met het bijbehorende bloed. Ok, muis opgeruimd. Dit even als introductie, voor de juiste 'mindset'.

Ik had intussen best dorst gekregen en wist dat ik nog een pak grapefruitsap in de kast had liggen. Oh, wat had ik daar een zin in! Ik ga dus naar mijn voorraadkast en vind daar twee pakken drinken. Het ene bleek druivensap, dus ik neem het andere pak mee naar de keuken. Ik pak een glas en... schenk een glas bloed in. Tenminste, zo leek het. Ik had me vergist, had helemaal geen grapefruitsap in huis, maar wel tomatensap
quote:Chipper schreef op 08 augustus 2011 @ 14:29:

Wilde een keer gaan douchen en toen zat er zo'n dikke zwarte spin in bad. Gillend staan dansen in slaapkamer. Mams heeft hem uiteindelijk uit het bad verwijderd, want paps is ook als de dood voor spinnen ha ha.

Ik heb eens ergens gepoetst (thuiszorg-bijbaantje), waar het hele huis barstte van de spinnen. Maar van tevoren werd me gezegd dat ik ze niet mocht doodmaken omdat haar man een echte insectenliefhebber is..

In het bad zaten minstens 7 spinnen!

Gelukkig ben ik er niet bang voor.

(en zou ik ze sowieso niet doodmaken want dat vind ik vies)
quote:marit_1978 schreef op 07 augustus 2011 @ 23:40:

[...]

en Buaya verdient die titel ook !

Haha dank, ik voel me vereerd.

Ik ben zo'n watje die zelfs spartelende vliegjes uit het zwembad red. Als ik soms eens volwassen probeer te doen en gewoon door zwem voel ik me heel lullig. Het libelle verhaal vind ik prachtig trouwens, haha!
Haha! Een tijdje terug kwam ik van de trap naar beneden met m'n dochter in m'n handen. Ineens zie ik een dode muis in de gang liggen... Stond stokstijf op de trap, en dat denk ik zeker 5tot10 minuten. Het was vroeg in de ochtend dus het zou nog lang duren voordat mijn man thuiskwam en ik durfde echt echt echt die dode muis niet op te pakken. Dus met kind en al in de woonkamer gaan zitten, gangdeur dicht en constant aan die dode muis denken en wat te doen. Ineens gaat de voordeurbel; een man die de gevel kwam nakijken!! Helemaal vergeten!!! Joepie!! Ik gooi de deur open en zeg; ow wat ben ik blij dat jij er bent! Die man wist even niet waar hij het moest zoeken, en toen vertelde ik de reden: Er ligt een dode muis in de gang ik ben zo bang wilt u em opruimen?
Geweldige verhalen!!! Heerlijk, kzit echt mee te kippenvellen.

Die van die slak heb ik ook gehad, alleen klemde de achterdeur destijds en moest ik hem altijd hard dichttrekken; de stukjes slak zaten zelfs op m'n (blote!!!) benen! Ieuw, als ik daar nog aan denk.... En dat ik een keer op Ameland (weet niet meer waarom ik daar was) op blote voeten door hoog gras liep en er ineens een enorme pad op m'n voet zat, Gatver, wat een enge, koude beesten!!!!!

Kakkerlakken op Cuba, enz..... kan zo uren doorgaan, maar denk niet dat ik droomloos slaap vannacht...
Typen en straks ik hou van holland kijken!!

Na een avond stappen. Ik kruip in bed voel iets kriebelen bij mn been en bij mn kaak, sta op, doe het licht aan. 2 grote zwarte spinnen.. Ik ben een schijterd, dus mijn vader wakker gemaakt (iedereen van t gezin, want ik gilde nogal hard). Komt eerst mijn broertje met een big smile.. Bleken nepspinnen te zijn.. Heel grappig, maar slapen kon ik niet meer
Vanmorgen reed ik over een naaktslak heen met mijn fiets en natuurlijk maakte het beest ook nog een rondje van de zaak op mijn voorband voordat 'ie eraf viel... Iiiiiiieeeeeuuuuuwwww!
Getver de getver, wat een gruwelijke verhalen....

Eentje uit mijn eigen ervaringen: laatst ging ik bij mijn zwager logeren met vriend. Een paar maanden geleden hadden ze een muizenplaag gehad, en die met veel pijn en moeite bestreden. Na de logeerpartij vouw ik de geleende slaapzak op, en bij het opvouwen hoor ik opeens ''pok''. Dus ik kijk, ligt er een dode muis op de vloer.. Die heeft de hele nacht in de buurt van mijn voeten gelegen..brrrrrrrr

(en ik ben echt niet bang voor muizen, ik heb ze zelf als huisdier gehad, maar dit...)
Toen ik klein was, lag er eens een muis te slapen op de vensterbank. Mijn vader vindt muizen echt heel erg vies, en heeft hem toen opgezogen met de stofzuiger.

Onze poes neemt regelmatig cadeautjes voor ons mee, die ze voor de balkondeur neerlegt. Meestal is het oud brood of een duivenveer, maar gisteren lag er een dood duivenkuiken omringt door slakken voor de deur.
Ik werkte toen ik jong was elke zomer in een broodjeszaak, waarvoor ik speciale, lekker zittende gympen had. Zomer was afgelopen, gympen naar de schuur voor de volgende zomer. De volgende zomer komt, ik pak m'n gympen en ik doe ze even aan om te kijken of ze nog passen. Het voelt wat viezig allemaal, dus ik doe ze weer uit om te kijken wat er aan de hand is. Maden, maden, maden! In de schoenen, in de zolen, echt overal! Sinds die tijd heb ik een enorme maden-fobie.

Die maden-fobie werd een paar jaar geleden nog een keer flink aangewakkerd. We verhuizen naar een huis waarbij het vuilnis in een kliko moet. Ik heb geen ervaring met die dingen, dus flikker etensresten gewoon los in de gft-bak, lekker makkelijk (denk ik dan nog). De dag voordat de bak buiten moet, vind ik wel dat het ding stinkt, maar dat zal wel zo horen. Ik zet hem aan de weg en doe hem daar open om toch even te kijken wat er aan de hand is. Had ik dat maar niet gedaan: het was 1 groot madenfestijn in die bak! Onze praktische buurvrouw, die op mijn gegil afkwam, zei dat ik er bleek in moest gooien, dus dat deed ik braaf. En toen begon het, de grote uittocht van de maden.... Om hun hachje te redden, ontstond er een file aan maden die uit de bak kropen, de hele buitenkant van de bak was wit van de maden. Ik heb er soms nog nachtmerries.
Gadver Flint, wat ontzettend goor!

Mijn horror ervaring: ik woonde nog op kamers en op een zeker moment begon het nogal te stinken. Ik kon niks raars vinden, ging ook een weekje weg, dus had lekker het raam open gelaten om de kamer goed te luchten. Toen ik terugkwam stonk het nog steeds. Na een paar dagen ging mijn vriend iets aan mijn computer versleutelen. Hij haalde die grote computerkast van onder mijn tafel vandaan en daar bleek een dode muis tegenaan geplakt te zitten. De computer stond tegen de tafelpoot aan en waarschijnlijk heb ik, toen ik hem daar tegenaan geschoven had, een muis platgedrukt die daar net langs rende. Bleh, die lucht vergeet ik nooit meer!

Apart detail trouwens: in die tijd was ook een vriendin met haar hond op visite geweest. Het beest heeft wel lopen snuffelen, maar heeft de muis niet gevonden. Waardeloze jachthond.
Ik heb weleens bij een chinees op de Zeedijk een lekkere curry besteld , toen ik een hap wilde nemen en even van dichtbij keek, zag ik een kakkerlak op zijn rug in mijn eten drijven.

Ik naar de eigenaar die totaal onvriendelijk het bord weg griste en de kok erbij haalde.

De kok leek zo ontsnapt uit een mislukte Bruce Lee film (als figurante bad guy) Hij had een dikke wrat op zijn kin met drie lange haren van minimaal 30 cm eruit steken hij keek even en haalde zijn schouders op.

Ik was helemaal klaar met eten, ik heb mijn drankjes betaald en ben nooooiiiiiit meer terug gegaan.
quote:[message=9754762,noline]flint schreef op 14 augustus 2011 @ 13:41[/message

Die maden-fobie werd een paar jaar geleden nog een keer flink aangewakkerd. We verhuizen naar een huis waarbij het vuilnis in een kliko moet. Ik heb geen ervaring met die dingen, dus flikker etensresten gewoon los in de gft-bak, lekker makkelijk (denk ik dan nog). De dag voordat de bak buiten moet, vind ik wel dat het ding stinkt, maar dat zal wel zo horen. Ik zet hem aan de weg en doe hem daar open om toch even te kijken wat er aan de hand is. Had ik dat maar niet gedaan: het was 1 groot madenfestijn in die bak! Onze praktische buurvrouw, die op mijn gegil afkwam, zei dat ik er bleek in moest gooien, dus dat deed ik braaf. En toen begon het, de grote uittocht van de maden.... Om hun hachje te redden, ontstond er een file aan maden die uit de bak kropen, de hele buitenkant van de bak was wit van de maden. Ik heb er soms nog nachtmerries.Jee Flint! Ik zie het al helemaal voor me! Verschrikkelijk maden! Ik heb zoiets gehad met mieren, ik zie ze nog allemaal "file rijden", maar toch een stuk minder erg dan maden!!!!!!!
quote:buppps schreef op 07 augustus 2011 @ 21:08:

Ik was er gelukkig niet bij...

Maar een de dochter van een kennis wilde hun hamster een nieuw kapsel geven en heeft het arme beest doormidden geknipt. Ieuww!Owwww das echt zielig
Ik stond afgelopen vrijdag in het donker op een naaktslak, toen ik even naar de garage liep. Met blote voeten!

Ik wist niet dat zo'n beestje nog zoveel ingewanden had. Jakkes.
Mijn ergste horror-ervaringen zijn spin-gerelateerd... Wij wonen in een wijk met veel water en dus veel spinnen. Van die lekkere dikke kruisspinnen. Brrrr.

Ik kom het huis binnen vanuit de tuin, en ik zie mijn man een beetje verdwaasd naar me kijken. Ik: wat is er? Hij (wetend dat ik als de dood ben voor spinnen) ehhh schat ehh.. kijk ns op je schouder. Zat me daar toch een huge spin. echt nog nooit zo hard gegild en dat beest van mijn schouder geslagen (en daarna man een mep verkocht omdat ie 'm niet meteen weghaalde haha..)

Een andere leuke: ik was op vakantie in Italië, zo'n actieve vakantie inclusief wandeltocht met overnachting buiten. Word ik wakker 's ochtends in mijn mummie-slaapzak, zit er op mijn voorhoofd........ een vette naaktslak! Inclusief slijmspoor op m'n wang. Nou ben ik niet bang voor slakken maar echt fris is het niet:-D
Ik zag laatst een vogeltje onder de buitenbank liggen. Ik kijk goed en zie het buikje bewegen. Ik zeg ohhhh hij leeft nog en pak hem heel voorzichtig op. Kijk ik nog eens goed en zie ik dat zijn oogjes eruit zijn. Ik dacht...dat is niet goed en draai hem om....blijkt dus dat het beestje bewoog van de maden erin. Ik wist niet hoe snel ik hem in de kliko moest gooien en heb wel 5x mijn handen met veel zeep gewassen.
somana wijzigde dit bericht op 15-08-2011 11:21
Reden: fout woordje
% gewijzigd
Bibaatje.... een naaktslak op je voorhoofd, hilarisch!

Jaren geleden liep ik met wat studiegenoten rond. Ik had nogal jeuk op mijn rug, dus ik bleef maar krabben. Toen viel er ineens een enorme duizendpoot uit mijn shirt op de grond

Ik riep natuurlijk gelijk dat het de schuld van mijn vriend was, want daar was ik blijven slapen, maar ik was natuurlijk ook stom dat ik mijn kleren op de grond had laten liggen

Ik heb ook wel eens behoorlijk hard gegild toen ik in Australië een koude plek op mijn been voelde en een omhoog kruipende bloedzuiger ontdekte. Binnen een seconde was mijn broek uit en dat was maar goed ook, want er zaten er nog twee... De rest van de vakantie hebben we onze broeken in de sokken gestopt. Niet sexy, maar wel veilig
Mijn vader pakte ooit eens uit onze donkere kelder zonder te kijken een fles wijn uit een rek, en hield daarbij gelijk een muis aan zijn staart in zijn hand. Enige keer dat ik hem heb horen gillen, haha.

In diezelfde periode hadden wij ook vaak van die enorme zwarte spinnen in huis. Op een avond zat mijn moeder op de bank, en zag mijn vader met een vreemde blik naar haar kijken. Voordat ze kon vragen wat er was, stond hij op, stapte zwijgend op haar af en greep in haar nek. Zat er een enorme spin op haar haren, maar hij durfde het niet tegen haar te zeggen, omdat ze dan echt in paniek zou raken.

In een park in London zaten wij ooit eens te kijken naar een groepje kuikentjes die met hun moeder aan het zwemmen waren. Ineens duikt er een grote eend boven op zo'n klein kuikentje en duwt hem helemaal onder water. We hebben lang gewacht, maar het kuikentje niet meer boven zien komen. Dat vond ik toen ook wel akelig, het gebeurde zo'n eind verderop op het water dat die eend helemaal niet onder de indruk was van ons armengewapper om hem weg te jagen.
..
quote:reizigster2004 schreef op 15 augustus 2011 @ 12:01:

In een park in London zaten wij ooit eens te kijken naar een groepje kuikentjes die met hun moeder aan het zwemmen waren. Ineens duikt er een grote eend boven op zo'n klein kuikentje en duwt hem helemaal onder water. We hebben lang gewacht, maar het kuikentje niet meer boven zien komen. Dat vond ik toen ook wel akelig, het gebeurde zo'n eind verderop op het water dat die eend helemaal niet onder de indruk was van ons armengewapper om hem weg te jagen.O ja die ken ik ook.. Een aantal jaar geleden stond ik met mijn klasje 'nieuwkomers' (gaf toen nog nt2) bij de sloot om te kijken hoe leuk de lente was.. Mama-eend komt voorbij met een stuk of tien eendjes erachter. Echt van die net-uit-het-ei-pluizebolletjes. Opeens komt er zo'n grote zeemeeuw (woon aan de kust) en grijpt zo een van die eendjes en eet 'm op! Het kleinste meisje barstte in huilen uit, ik ook helemaal van slag. De andere kinderen keken me echt aan van 'wat is nou het probleem?' Die hadden (helaas) wel gruwelijkere dingen meegemaakt voordat ze naar Nederland kwamen.
Bij mijn oude bijbaan in de supermarkt hadden we nogal last van muizen. Wat ze ook probeerden, ze kwamen er uiteindelijk pas na een verbouwing vanaf. Je vond dus nog wel eens een dode muis achter een schap of in het magazijn. Maar goed we hadden ook van die muizenplankjes liggen (karton met sterke lijm waar ze dan in lopen, en sich al zielig). Ben Ik een keertje op zon plank gaan staan maar ook op een muis. Stel je voor: karton, dikke laag lijm, bloedende dode muis, mijn schoen. Het heeft me een uur gekost om mezelf te bevrijden. mennnnnnnn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven