contact

08-08-2011 14:45 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het volgende probleem:

Ik spreek al een tijdje met een jongen af. Hij heeft gezegd dat hij gevoelens voor mij heeft, en ik heb ook gevoelens voor hem. Nadat hij de laatste keer wegging heeft hij gezegd; ik zie je snel. Daarna hebben we nog contact gehad. Alleen nu hoor ik opeens niks meer, ik heb hem zelf wel geprobeerd te bellen (maar nam niemand op) en gesmst. Tot nu toe geen reactie.

Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken?
Hoe lang is de laatste afspraak en daarop volgende smsjes geleden?
Is hij nog actief op Facebook en andere sociale kanalen?
1,5 week geleden was de laatste afspraak. Daarna 1 dag geen contact gehad. Maar daarna smste hij gewoon. Ik heb hem niet meer op FB of andere sociale dingen gezien, maar daar maakt hij ook weinig gebruik van. Hij werkt wel veel.. & ik heb nu vanaf woensdag niks meer gehoord terwijl ik wel contact met hem heb opgezocht.
Hmm, vanaf woensdag vind ik wel lang. En dat hij niet meer op jouw smsjes reageert is vreemd en niet netjes.

Ik zou m'n conclusie trekken en er verder niet achteraan lopen. Laat de bal maar bij hem liggen, jij hebt je best gedaan.
niet als een hondje achter hem aan blijven lopen. de beurt is nu aan hem. Hoor je echt niks meer dan kap je er gewoon mee.

Zo iemand is dan die gevoelens écht niet waard

Hoop voor je dat het goed komt
Jaa ik heb ook zeker niks meer laten horen, en ben dit ook niet meer van plan om nog wel te gaan doen! Alleen ik vind het beetje vreemd, ken hem sinds mei? en ga sinds die tijd eigenlijk ook al met hem om? hij is pas op vakantie geweest met vrienden en heeft toen ook van zich laten horen. Zou een beetje respectloos zijn om niks meer te laten horen. Heb ook via sms laten weten, dat als hij geen contact meer wilde ook eerlijk tegen me kon zijn.

Iniedergeval bedankt voor je reactie!
beetje vreemd ja of hij is iets tegen gekomen op de vacantie .

maar als ik jou was zou ik zeker niet achter hem aan lopen ,er zijn nog meer mannen hoor .
Jaa dat kan ook, maar dan kan hij toch eerlijk tegen mij zijn lijkt mij? En zeggen dat hij geen contact meer wil..
Helaas zijn er aardig wat mannen die dat fatsoen niet kunnen opbrengen, 123.
Nee, dat merk ik nu ook..
quote:123me schreef op 08 augustus 2011 @ 16:05:

Jaa dat kan ook, maar dan kan hij toch eerlijk tegen mij zijn lijkt mij? En zeggen dat hij geen contact meer wil..Mannen en eerlijk zijn gaan in 9 van de 10 gevallen niet samen TO.
Wat een onzinopmerking Aranea
Weet je zeker dat hij niet op vakantie is gegaan? Mocht je zeker weten dat hij tijd heeft om te smsen/bellen etc en niets meer laat horen dan is het wel echt een lomperik....of misschien is hij iemand anders tegengekomen? Hoe oud is hij?
Hij is sowieso niet op vakantie. Hij is namelijk al geweest, en ging maar 1 keer.. En toen liet hij wel gewoon wat horen. Hij is 20, even oud als mij! Hij is nu wss veel aan het werk, maar normaal smst hij dan in pauze of iets. Ik vind beetje raar allemaal.. Eigenlijk zou ik is moeten kijken als ik met een ander nummer bel van iemand anders wat er dan gebeurd. Maar is ook beetje kinderachtig om zoiets te doen/ bedenken.. Ik weet het gewoon echt niet
En als hij iemand anders is tegengekomen vind ik dat hij eerlijk tgen me kan zijn en zeggen dat hij niks verder met me wil en het zo leuk vond..
het is duidelijk genoeg denk ik hij is gewoon 1van die losers die niet eerlijk durfen zijn .tja als je het perse wil weten bel hem en vraag het .of je laat zelf niks meer horen .

ik heb zoiets ongeveer meegemaakt maar hij maakte een smoesje via sms de reden waarom wij het weekend niet bij elkaar konden zijn .wat voor mij genoeg zei ik heb alleen sms gedaan en gezegd of hij geen betere smoes kon verzinnen .
Ik heb al geprobeerd te bellen, maar neemt niemand op. Ik kwam toevallig vandaag een vriend van hem tegen en heb het een beetje aan hem gevraagd, maar hij had hem al ff niet meer gesproken omdat hij veel werkt. Waarschijnlijk ziet hij hem vanavond bij het sporten, hij zou het is aan hem vragen. Dus ben benieuwd.. verwacht er niks meer van, maar misschien iets meer duidelijkheid!
anoniem bellen? een optie .maar ik zou er niet teveel energie in steken hoor het komt duidelijk van 1kant hier lullig voor jou ja dat hij niet gewoon eerlijk is .
Jaa het komt nu zeker van 1 kant, terwijl dit eerst zeker niet zo was!! Hmm mijn telefoon stond eerst op anoniem zonder dat ik dit eigenlijk wist, dus miss verwacht hij dan al dat ik het ben.. Maar kan het wel proberen, en anders nog genoeg mannen! Alleen het voelt nu ff kut.. Iniedergeval bedankt voor het reageren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven