societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
maandag 8 augustus 2011 om 15:56
maandag 8 augustus 2011 om 16:43
De mijne zijn geen kletskousen, ligt een beetje aan het ras. Krabben doen ze op de mat of buiten en ik heb silica grit, dat weegt niks. Daarnaast is de koningin te mooi om muizen te vangen en de jongeling te wild. Wat ze wel doen, verliefd kopjes geven, waken (grommen naar de postbode), tv kijken (animal planet), balletjes apporteren, overal in kruipen, kasten, wasmachine, vaatwasser, handtas en vooral mooi zijn.
maandag 8 augustus 2011 om 18:33
Ach wel nee Elfje, vandaag is doe-s-ff-niks-dag. James, steek de haard aan, schenk ons een kopje thee in en zet de stoofpot vast op. Straks komen Mrs en Dickens thuis, ze zijn doodop en willen een voeten massage. Als ik jou was zou ik maar mijn best doen, anders mag je niet mee naar goede butlers, slechte butlers (maar maak je geen zorgen, na vannacht doe ik wel een goed woordje voor je)
maandag 8 augustus 2011 om 19:42
Mefsmeid vraagt, papa, heb je een vriendinnetje op je werk? Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik naar hem. Ik heb geen vriendinnetje, zegt mefsman. Jaha, je hebt wel een vriendinnetje, staat mefsmeid erop. Ik heb collega's op mijn werk, geen vriendinnetjes, zegt ie. En hoe heet je vriendinnetje? vraagt ze door. Mijn collega? vraagt mefsman. Nehee, je vriendinnetje. Op dat moment kon ik mijn lach bijna niet inhouden. Ze heet ..., zegt mefsman. Zie je wel, je hebt een vriendinnetje! zegt mefsmeid.
Volgens mij heeft ze bij de CIA een cursus ondervragen gevolgd.
Volgens mij heeft ze bij de CIA een cursus ondervragen gevolgd.