IPad
maandag 8 augustus 2011 om 14:44
quote:femke29 schreef op 26 juli 2011 @ 22:03:
Wie van jullie heeft een Tablet (bv Ipad) ? Ik overweeg er 1tje aan te schaffen maar vind de Ipad bijvoorbeeld behoorlijk duur...
Dus..welke tablet heb jij, hoe duur was deze ongeveer en hoe bevalt deze??
Alvast bedankt
ik heb een iPad 1 & 2. Prijzen kan je online vinden. Ze bevallen uitstekend.
En dat ze mij bevallen, en dat anderen het niks vinden, gaat je op geen enkele manier helpen je keuze te maken
Wie van jullie heeft een Tablet (bv Ipad) ? Ik overweeg er 1tje aan te schaffen maar vind de Ipad bijvoorbeeld behoorlijk duur...
Dus..welke tablet heb jij, hoe duur was deze ongeveer en hoe bevalt deze??
Alvast bedankt
En dat ze mij bevallen, en dat anderen het niks vinden, gaat je op geen enkele manier helpen je keuze te maken
maandag 8 augustus 2011 om 15:10
quote:ritmeester schreef op 08 augustus 2011 @ 14:44:
[...]
En dat ze mij bevallen, en dat anderen het niks vinden, gaat je op geen enkele manier helpen je keuze te maken Wat voegt -voor jou
- de 2 toe aan de 1? Bestaan ze bij jou naast elkaar of is de 2 echt de vervanger van 1?
[...]
En dat ze mij bevallen, en dat anderen het niks vinden, gaat je op geen enkele manier helpen je keuze te maken Wat voegt -voor jou
maandag 8 augustus 2011 om 15:15
Een iPad is geen vervanger van een laptop of computer, een iPad vult een gat op dat is ontstaan tussen de laptop en een mobieltje.
Als jij niet vaak onderweg bent, of als je niet geregeld het gevoel hebt dat je waar dan ook online wilt, dan heb je een stuk minder aan een iPad. Investeer je geld dan in een mooie iMac!
Als jij niet vaak onderweg bent, of als je niet geregeld het gevoel hebt dat je waar dan ook online wilt, dan heb je een stuk minder aan een iPad. Investeer je geld dan in een mooie iMac!
maandag 8 augustus 2011 om 16:36
donderdag 18 augustus 2011 om 13:06
Ik up dit topic even. Sinds kort heb ik de Ipad 2 en ik gebruik 'm vooral op mijn werk. Nu heb ik al enkele tips gekregen voor handige (zakelijke) apps. De volgende apps heb ik:Documents to goiAnnotateSoundnotesDropboxLinkedinWelke apps zijn nog meer handig? Voor alle zekerheid: ik ben niet op zoek naar spelletjes, maar naar apps die handig zijn om optimaal gebruik te kunnen maken van de Ipad tijdens vergaderingen, onderweg naar afspraken, etc.
anoniem_42552 wijzigde dit bericht op 18-08-2011 13:07
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd