Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 10 augustus 2011 @ 20:55:

jij bent echt vulieft!

Ik vraag me ook af of ze al mijn liefdesbrieven al gehad heeft!

Ik wil zó graag en keer bij haar aan tafel zitten terwijl ze met gemak een speenvarkentje vult en gezellig in de over zet om vervolgens met eigen gemaakte karamel een overheerlijk en volgens haar eigen zeggen super simpel toetje op tafel zet waarbij je vrienden voor het leven maakt...



Ik wil echt wel haar vriendin voor het leven worden hoor...echt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wie bedoelen jullie Roos en Sum?
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 10 augustus 2011 @ 20:56:

Sorry Sumi maar het zijn echt vreselijke mensen, ze zijn spuuglelijk om te zien, heel erg simpel, en ze praten veel te veel over domme onderwerpen.

Snap echt niet wat mijn moeder in die mensen ziet. Vind het echt niet leuk dat mijn moeder niet even overlegt over dat hun dochter bij ons komt logeren een week lang.

Daar hebben mijn broer en ik helemaal geen zin in, wij vinden het beide afschuwelijke mensen.



Maar goed wie gaat er hells kitchen winnen? Hoop dat Russel en Trev zo naar huis gaan.





Als wij nou verslag doen van HK, doe jij dan verslag van die leuke visite?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Waarom komt ze dan een week logeren rogue?



Sum, ze is van mij! Ik zei het eerst dat ik met haar ging trouwen!
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies komt binnenstuiven
Alle reacties Link kopieren
ik ook Sumi, zoals zij ook over eten praat!





Anne, we hebben het over Nigella Lawson
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
-
Alle reacties Link kopieren
Koor





Kalli, jij mag met haar trouwen hoor, als wij maar vriendinnetjes met haar mogen zijn en vaak bij jullie komen eten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Koor
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Deal Roos.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
ff snel bijgelezen.... Trev is huilie zoals gewoonlijk.



Nigella is goddelijk op Twitter. En volgen jullie Kay van Kayotic Kitchen ook? Erg leuk
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk Trev, Russell heet zich aangemeld voor dit programma, puur en alleen om jou dwars te zitten.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Kalli ik wil niet met haar trouwen hoor, ik wil een kerel in bed

Maar ik wil echt HEEL graag haar new best friend worden!



Koor, welkom weer!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
"gaat Nigella opzoeken op twitter"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waarom ze komt logeren, ze klemt zich altijd vast aan mijn moeder omdat ze van haar eigen moeder nooit aandacht krijgt. Van haar stiefvader ook niet, dus klampt ze zich als een kind van 6 ( ze is 13 ) vast aan mijn moeder en stiefvader, ze knuffelt ze helemaal dood.

Het is echt zulk belachelijk gedrag, ze kennen elkaar 3 maanden ofzo. Het is net alsof dat kind van mijn moeder is, ipv van haar eigen moeder ( is niet zo hoor ).

Ze is een ongewenst kind en word verwaarloosd qua aandacht, best sneu maar ik hoef haar geen week in mijn huis te hebben.

Maar ja hoe vertel ik mijn moeder dat.



Ik zit dus lekker aso tv te kijken, terwijl zij aan tafel zitten te ratelen over niks.



Oei nona in de fout.
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 10 augustus 2011 @ 21:02:

ff snel bijgelezen.... Trev is huilie zoals gewoonlijk.



Nigella is goddelijk op Twitter. En volgen jullie Kay van Kayotic Kitchen ook? Erg leukNu wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Oef Rogue, klinkt echt afschuwelijk. Sterkte ermee!
Alle reacties Link kopieren
Sumi, welke moet ik hebben?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
SD

Verder nog leuke Twitter tips?
Alle reacties Link kopieren
Hahah lekker voor Trev.



Sum, ik discrimineer niet in bed. Alle mensen die goed kunnen koken zijn welkom.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 10 augustus 2011 @ 21:04:

Geen idee waarom ze komt logeren, ze klemt zich altijd vast aan mijn moeder omdat ze van haar eigen moeder nooit aandacht krijgt. Van haar stiefvader ook niet, dus klampt ze zich als een kind van 6 ( ze is 13 ) vast aan mijn moeder en stiefvader, ze knuffelt ze helemaal dood.

Het is echt zulk belachelijk gedrag, ze kennen elkaar 3 maanden ofzo. Het is net alsof dat kind van mijn moeder is, ipv van haar eigen moeder ( is niet zo hoor ).

Ze is een ongewenst kind en word verwaarloosd qua aandacht, best sneu maar ik hoef haar geen week in mijn huis te hebben.

Maar ja hoe vertel ik mijn moeder dat.



Ik zit dus lekker aso tv te kijken, terwijl zij aan tafel zitten te ratelen over niks.



Oei nona in de fout.

Klinkt gezellig!!



Bij HK: Trev aan de pas, niemand luistert, niets komt door, ze geven geen antwoord, maar ineens gaat het toch een soort van goed...

Verder blijft Trev een zak hooi!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 10 augustus 2011 @ 21:06:

SD

Verder nog leuke Twitter tips?Loesje natuurlijk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook hoor Sumi, je hoeft geen verslag te doen.



Jillian zal wel door gaan naar de finale denk ik, als ik het zo zie.

Trev en Russel naar huis verwacht ik. Of Russel en Jillian in de finale kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, Loesje is supert!



Pffff... Jillians snaterstem trek ik slecht
Alle reacties Link kopieren
Jillian is wel hilarisch als ze Trev het leven zuur maakt.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven