goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Chat veel plezier met helpen op de feestweek. Ik had hetzelfde toen ze zeiden dat ik borderline trekken heb. Ik ben aan het lezen geslagen en het was een feest van herkenning. En idd dan duizelt je het allemaal. Je moet dan gewoon geestelijk weer tot rust komen. En dat klote gevoel bij je vader, dat had ik altijd met mijn zus daarom moest ik afstand van haar nemen anders was ik er echt aan onderdoor gegaan.

Chooc ik heb ook al 3 dagen buikkrampen en dunne poep, moet ongesteld worden maar voel me nu al mega klote. Sterkte meid met je PMS

Jeej yellow eindelijk bericht van FB. Ik hoop dat jij je geld terug krijgt. Ben ik op FB staat dat janneke L vandaag jarig is. Je bent toch morgen jarig
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook morgen jarig, volgens mij heb ik bij Janneke gewoon een random datum ingevuld, kennelijk vandaag

Ik nam net een fliinke slok cola , en toen las ik die dunne poep, en terug ging de cola in de beker...
Yeah, yellow is bijna jarig! Wat is het hier stil de laatste dagen... Hoop dat het goed gaat met iedereen en dat je je beter voelt choco. Om mij heen valt er elke dag iemand neer (psychisch) Voel me beetje machteloos. Verder gaat het eigenlijk wel goed. Moet alleen stoppen met emo-eten.
Wat is er sannetje

Waarom voel je je machtloos? Omdat je anderen niet kunt helpen?
Ja, ben beetje controlfreak, maar heb nu over niks de controle. En ook niks om mijn tanden in te zetten.
Je hebt toch nog wel je werk, dat is toch nog een uitdaging (misschien niet altijd evne leuk , maar toch)

En aan jezelf werken, dat is ook een uitdaging.
quote:_yellowlove_ schreef op 10 augustus 2011 @ 18:57:

Ik ben ook morgen jarig, volgens mij heb ik bij Janneke gewoon een random datum ingevuld, kennelijk vandaag

Ik nam net een fliinke slok cola , en toen las ik die dunne poep, en terug ging de cola in de beker...

Ik dacht dat jij daar wel tegen kon

Potje rummi???
Jah hij viel verkeerd hahahhaa

ik weet niet, had ook patatje satesaus net op. Was te heftig voor me

Potje is gut!
Yellow van harte met je 22e verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt met veel taart en cadeautjes. Hier alvast eentje van mij

Je Tante Mikaah
Ah lief!

Ik zit nog vet tegen je praten op die facebookchat.... Maar je bent weg
Haha ja dit hier is onze eigen surprisebar.

Dikke kus van je eh... Tante Chat

Mijn bar deed het niet, zal ff kijken of hij het nu weer doet
Hallo allemaal

Wat gaan de dagen (en nachten) weer snel. Tijd om op te staan. Yellow, ook vanaf hier een superverjaardag gewenst! hiep hiep hoera 22! Laat je me weten hoe die leeftijd bevalt? Dan volg ik binnenkort.
Goedemorgen!

Ik moet nog schanheilig wat opruimen, pastasalade maken voor vanavond, naar de supermarkt, douchen. En dan komen de gasten.
Morning

Yellow hiep hiep hoera! Maak er een leuke dag van!
Gaat het met jou waeer wat beter choco?

Bedankt voor je lieve sms!

Ik zit nu zo te wchten, met mijn bakjes chips, frisdrank en taart. Op gasten...Waar zijn mijn gasten!?
Neuh niet echt Yellow.

Ik kan me zo vreselijk rot voelen tijdens die PMS. Neig dan naar zelfdestructie. Praat al 2 dagen niet met man, voel me vreselijk somber.

En dan denk ik dit kan toch niet zo? Hoe moet dat als ik aan het werk ga? Oh sorry baas, ik kom 3 dagen per maand niet want dan ben ik depri van de PMS.. Yeah right..

En dan zie ik net dat topic over ADD en dan denk ik dat heb ik! Maar als ik dan een topic over borderline zie heb ik dat. Ik heb alles maar niks. Ik heb het moeilijk elke zoveel dagen per zoveel dagen, dat heb ik. Maar waar kan ik mijn SOS kwijt? Niet bij de zorginstellingen in NL..

Dus is het cirkeltje weer rond. Ik ga gewoon lekker door. Zoals me geleerd is.Kop omhoog en doorgaan met vechten. En dat zal jij wel herkennen Yellow..
Choocje

Het is idd zo moeilijk om hulp te krijgen.. Om echt 'verder' te kunnen met je leven. Ik denk dat het toch is, keer op keer nieuwe hulpverleners 'proberen' kijken of het werkt. Misschien ook eens bij tweedelijns (of eerstelijns ik bedoel die waar je 10 euro voor moet bijbetalen, en dan mag je 8x per jaar, of meer als je bijverzekerd bent) kijken? Of daar wat tussenzit?
Dat heb ik al gedaan Yellow en omdat dat niet aansloeg en ik zo 'diep' zat ben ik doorverwezen naar dagbehandeling.

Ik heb 1 draadje waar ik me aan vast klamp en dat is mijn vorige therapeut. Hij heeft laatst mijn voicemail ingesproken of ik nog contact wil. Helaas geen nr of emailadres achter gelaten. Dus daar ben ik naar op zoek. Maarja, vakantietijd he ...

Ik ga maandag gewoon iemand bellen. Ik wil contact met hem.

Voor nu ga ik stofzuigen, douchen en boodschappen doen. Ik was van plan om vanavond langs te komen Yellow maar kom liever een andere keer. Geniet van je dag!
Succes met de klusjes Choocie

Ik zal ook nog eens hard nadenken over de situatie.

Hou je taai he,

ga zo richting bed enorm druk hier maar wilde alsnog Yellow van harte wensen! Hopelijk komend jaar veel meer goede dagen als slechte.
Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor de lieve kaarten mama chat en tante mikhah!

Ik ben echt ontroerd, superlief!!!

Ibi, goed om je weer te lezen, blij dat je er nog bent

Voor iedereen een dikke knuffel
Graag gedaan Yellow, heb je een leuke dag gehad?

Ibi je bent terug! Je word hier gemist hoor
Ja ik heb een goede dag gehad, beetje gestress

Opeens kwam mijn familie toch (gingen eigenlijk met vakantie) en ik had eigenlijk niet genoeg eten enzo. Was beetje kiele kiele met eten. Nouja, volgens mij was niemand ondervoed geraakt, dus was ok.

Facebook doet weer gek, ik kreeg nu opeens wel je bericht, terwijl je offline bent volgens mijn facebookding?!

HOe was jouw dag?
Ach als ze maar zat zijn geworden toch? Ze zullen je het vast niet kwalijk nemen

Mijn dag was goed

Jij had mij een bericht gestuurd en je bent ofline? ja ik ben nu wel ofline. FB doet echt heel raar vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven