Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Ben het eens met Donder. Helaas... zo jammer ook, hij was al behoorlijk naar de achtergrond verdwenen, zo zonde als alle onrust weer oprakelt. Zou je hem niet uit je foon/maillijst/systeem weren?

Bkstr ben even kort van stof, beetje ziekjes maar ik denk aan je!
nelleke: ben het wel met de rest eens, hoe jammer dat ook voor je is. He's just not that into you, zo lijkt het.

Als je geen prioriteit ben, wees dan ook geen optie.

Rooss: thnx! Het valt me enorm tegen de laatste dagen. Lief dat je aan me denkt!
Nelleke,misschien toch proberen geen contact meer met hem te hebben/zoeken. Verwijder hem uit al je lijsten, dan kom je ook niet meer in de verleiding. Succes!

Bkstr, ik heb echt met je te doen. Nu (bijna) alle drukte rondom de verhuizing verdwenen is, begint je 'nieuwe' leven. Als iets een hoge stressfactor heeft, dan is het wel een verhuizing. En voor jou is dat al de tweede verhuizing binnen korte tijd. Geef jezelf wat tijd om eraan te wennen en geniet van alle leuke dingen in je nieuwe woonplaats.
Goedemorgen, bedankt voor de reacties, ik denk dat jullie gelijk hebben. Haha, ik ga de mannen nooit begrijpen denk ik. Waarom zegt hij, dat hij wel contact wil; als hij het niet wil? Ik weet nu ook dat hij mijn sms'jes echt niet ontvangt: ik had de ontvangstbevestiging aangezet voordat ik een sms'je verstuurde, maar die kwam dus niet. Vreemd...
Nelleke, het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij jouw nr geblokkeerd heeft. Ik dacht ook altijd dat mannen veel direkter waren dan vrouwen. Maar helaas ken ik ook wat vage exemplaren. Zonde van je tijd, zo'n vent!
Bkstr, een dipje zo na alle verhuisstress is niet meer dan normaal. Hoop dat je snel je rust vind op je nieuwe stekje, maar dat zal best wel.

Nelleke, sterkte, maar zou hem inderdaad links laten liggen.

Hier weer druk in gesprek met nr2, eerst over onze hobby, maar nu gewoon weer "back on business";-) t weekend vd 20ste wrs...
thnx y'all... Het valt me nogal tegen. Heb vanochtend gespijbeld van het werk, omdat ik alleen maar huilen moest. Ik voel me zo alleen, zo 'onveilig' in mezelf. Exnr1 zit as we speak in het vliegtuig naar een warm land, mijn vriendinnetjes wonen vooral in mijn oude omgeving, en hier woon ik. Zo voelt het. Ik had me echt niet genoeg gerealiseerd wat een verhuizing met je kan doen. Ik vind het verschrikkelijk te merken dat ik emotioneel weer zo terug kan vallen; ik voel me een dweil en baal ervan. Weet wel dat het erbij hoort, maar voor het eerst in de afgelopen jaren roept er ook een klein stemmetje ergens: wat nou als het niet lukt....

Nelleke: lijkt me een typisch gevalletje 'aan het lijntje houden'. Als hij je ziet durft hij niet direct te zijn, en telefonisch is het het 'makkelijkst' om maar niets van zich te laten horen of te reageren.

Stew
Bkstr, dikke knuffel.

Verhuizen is heel ingrijpend, zeker naar een andere stad. Jaren geleden verhuisde ik naar de andere kant van het land (met man en kids) Het heeft maanden geduurd voordat ik mijn draai gevonden had.

Het lukt je! Af en toe rot voelen hoort erbij, het gaat over. Baal er niet te erg van, voel je je niet beter door. Verwen jezelf liever met iets leuks, lekkers.........
Bkstr Wat als wat niet lukt? Dat is niet iets onoverkomelijks, lijkt me. In het allerergste geval verhuis je ooit weer terug. Niet zo hard zijn voor jezelf hoor. Je mag best hartstikke trots zijn dat je dit allemaal in je eentje gedaan hebt.
thnx lieverds

Ben vanochtend naar de kapper geweest en nieuwe schoenen gekocht, dat helpt, ook al is het maar tijdelijk! Iedereen zegt nu tegen me: dat klopt, dat hoort erbij, daar had ik ook last van. Waarom zeggen ze dat niet vooraf? Ik voel me zo'n mislukkeling soms... Heb zó geen zin om me weer zo te voelen, maar het is nu eenmaal zo. Lief smsje van een collegaatje vandaag: laat het toe, ook verdriet mag er zijn. Dit wordt gewoon de dag uitzitten en jezelf ultiem verwennen. MOrgen nieuwe kansen op zon, vandaag is het lopen in de schaduw. En dat geeft niet.

Is dat niet mooi gezegd?
Wat had je ermee gedaan als ze het van tevoren hadden gezegd, lieve Bkstr? Had je dan niet gedacht "whatever, laat mij maar stoten aan mijn eigen stenen"??

Dat is een prachtig SMSje, vooral het "ook verdriet mag er zijn".. en het"lopen in de schaduw en dat geeft niet". Helemaal eens! Over scheiden wordt veel te makkelijk gedacht, alsof het leven één groot feest is als je eenmaal bij die vent vandaan bent. Onzin natuurlijk. Je gaat een heel proces door en elke stap brengt zijn eigen emoties mee. En die kan je alleen maar uitzitten en dan de schouders er weer onder. En verhuizen is een grote stap, Bkstr...een hele grote stap.
dat is waar Roossje, je kent me toch beter dan ik dacht

Ik had gewoon gehoopt dat ik niet zo ver terug zou zakken, dat ik wel wat meer 'over nr1 heen zou zijn'. En misschien ben ik dat ook, misschien duurt dit wat minder lang dan vorig jaar, toen we echt uit elkaar gingen, tegelijkertijd hebben we elkaar nog niet echt los gelaten... Kreeg nog een sms voordat exnr1 op vakantie ging, dat hij ook van mij hield, en dat dat niet over zal gaan... nou dus.

Vanavond komt een vriendinnetje langs: even lekker janken tegen iemand aan. Vanochtend heb ik een vriendin gebeld: ik zag het echt niet meer zitten. dat hielp ook... en jullie natuurlijk!
Gelukkig ben je al een heel eindje heen in het proces, deze terugval is natuurlijk heel logisch en rechtstreeks te koppelen aan je verhuizing, je zal inderdaad sneller herstellen dan vorig jaar.. kan niet anders!

Fijn dat er lieve mensen om je heen hebt waar je tegenaan mag zeiken en janken en eeeh fijn dat wij er zijn!
ik hoop het zo roossje: heb er geen invloed op he?

hoe is het met jou, en je gezondheid?
Met mij gaat het wel aardig Bkstr... ben inderdaad wat ziekig maar ik hoop snel op te knappen.

En eigenlijk... ben ik de vakantie alweer spuugzat. Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat ik me niet 100% voel..

Wil je 3 doorntjes te leen?
pff, the bkstr-beesten-boel ontploft hier al bijna: thnx but no thnx

Maybe someday

word eerst maar eens beter Rooss!
Beterschap Rooss! Het voordeel van de vakantie vind ik altijd dat we niet zo vroeg uit bed moeten.

Bkstr, lief toch dat smsje! Houden van stopt niet bij het eindigen van een relatie.

Het voetbalseizoen is voor mij vanavond goed begonnen.Zoon heeft gewonnen en driemaal raden wie er ook was
Ik raad.... JVG

En... Wat heb ik nu gewonnen?

Bkstr jij bent nog steeds erg goed bezig, kan alleen maar beter gaan worden

Hier alles zo vreselijk superfijn, ben sinds die pakjesavond dat ik terug kwam uit Thailand niet meer bij Date weggegaan, niet weg te slaan, hahahaha En het maakt me super gelukkig dat dat geheel wederzijds is!

En alles zo open en eerlijk, en zoveel heerlijke spannende avonturen samen. God wat hou ik van sie man en wat moet die man vreselijk veel van mij houden.

I am à very lucky woman, dat wilde ik even kwijt
anoniem_75201 wijzigde dit bericht op 10-08-2011 05:37
Reden: Van DIE man, niet van SIE man ..... Duh
% gewijzigd
TOY!!!!!

wat leuk om weer wat van je te horen!

Jouw verhaal biedt een meisje hoop he...

Fijn dat t je goed gaat; je hebt t verdiend!
Toy, wat heerlijk. Ik herinner me tijden dat het veel minder ging. Wat goed dat het nu al zo lang, zo goed gaat. Geniet! Maar dat zit wel goed, zo te lezen.
Lieve Toy, wat fijn dat het zo goed gaat met je, met jullie! En ik kan er zeker ook vamuit gaan dat het met Date zelf goed gaat?!

Ik mis je hier!
... en wég was Toytje weer
Helemaal terecht dus, abu/bm. Conform de regels dus ik snap je probleem niet. En kijk nu maar uit want je bent aan het dubbelnicken.
Ik negeer je gescheld, anders verlaag ik me tot jouw niveau. Waarom ga je niet naar het moderator topic, dan laat je dit topic schoon voor de on topics. Niet dat ik die ooit van jou heb gezien maar dat terzijde...
Toy, leuk wat van je te lezen.

Ik mag aannemen dat bloterikje ook in jullie geluk deeld?

Bkstr,neem de tijd voor alles,je mag huilen en blij zijn,komt goed meis,echt...geef het tijd.

Rooss,de toverstaf is dichtbij en de negeerknop ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven