Minnaar deel 14
zondag 6 maart 2011 om 20:18
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

donderdag 11 augustus 2011 om 21:51
Best...
Ik trek geen posts in twijfel, ik zeg dat IK nooit iets on topic heb gelezen van BM en van Abu.
Dat is de waarheid en niets dan dat.
Als je BM toch spreekt, vertel haar dan ook even dat ik dat schelden richting een medeforumster echt niet vind kunnen. Als mensen zich verlagen tot een dusdanig taalgebruik voelen ze zich meestal overruled.
En nu heb je wel weer genoeg aandacht gehad... ik ga even aan de mods vragen of ze de off topics willen verwijderen.
Ik trek geen posts in twijfel, ik zeg dat IK nooit iets on topic heb gelezen van BM en van Abu.
Dat is de waarheid en niets dan dat.
Als je BM toch spreekt, vertel haar dan ook even dat ik dat schelden richting een medeforumster echt niet vind kunnen. Als mensen zich verlagen tot een dusdanig taalgebruik voelen ze zich meestal overruled.
En nu heb je wel weer genoeg aandacht gehad... ik ga even aan de mods vragen of ze de off topics willen verwijderen.

donderdag 11 augustus 2011 om 21:54
quote:Abundantia schreef op 11 augustus 2011 @ 21:48:
Ik zal BM zeker melden dat je haar postings in twijfels trok kan ze nog eens lachen, .....O nog even, dankzij een oplettende zeb. Hier spreek je jezelf tegen.. jij was BM toch niet?? In mijn vorige post staat dat ik van jóu (abu dus) nog nooit een on topic post heb gelezen. Ik heb BM niet genoemd.. niet in die post.
Ik zal BM zeker melden dat je haar postings in twijfels trok kan ze nog eens lachen, .....O nog even, dankzij een oplettende zeb. Hier spreek je jezelf tegen.. jij was BM toch niet?? In mijn vorige post staat dat ik van jóu (abu dus) nog nooit een on topic post heb gelezen. Ik heb BM niet genoemd.. niet in die post.

donderdag 11 augustus 2011 om 22:04
quote:Rooss4 schreef op 11 augustus 2011 @ 22:03:
Wow, abu, wat weet jij in vredesnaam wat ik niet weet... wie ben ik, dekater? zeb? Of nee, beiden natuurlijk. Geweldig!! Lanceer je twijfels even op klets... daar zitten namelijk zeker 15 mensen die de enige echte waarheid kennen... grinzzz.
Dat snap ik dan weer wel!
Wow, abu, wat weet jij in vredesnaam wat ik niet weet... wie ben ik, dekater? zeb? Of nee, beiden natuurlijk. Geweldig!! Lanceer je twijfels even op klets... daar zitten namelijk zeker 15 mensen die de enige echte waarheid kennen... grinzzz.
Dat snap ik dan weer wel!

donderdag 11 augustus 2011 om 22:09
Ik doel niet op jou Rooss. Ik hoop dat degene zo slim is om het te begrijpen, daar twijfel ik nl sterk aan. En dan heb ik het over dubbelnicken. Ik heb dat inmiddels al twee keer gemeld.en niet alleen in dit topic.
En dan heb ik het ook nog over iemand die hier alleen maar komt om te provoceren. En ja, zij schreef hier ook onder een andere nick. Belgenmoppie vroeg heel normaal om iets, maar blijkbaar was dat weer te veel.
Heel jammer, want daardoor was de sfeer hier ook omgeslagen.
En dan heb ik het ook nog over iemand die hier alleen maar komt om te provoceren. En ja, zij schreef hier ook onder een andere nick. Belgenmoppie vroeg heel normaal om iets, maar blijkbaar was dat weer te veel.
Heel jammer, want daardoor was de sfeer hier ook omgeslagen.
donderdag 11 augustus 2011 om 22:09
quote:Rooss4 schreef op 11 augustus 2011 @ 22:07:
Engel, ga eens slapen meisje... o dan moet ik zelf dus ook naar bed want ik heb net begrepen dat ik jou ben... of jij mij dat kan ook
Haha ik lig helemaal in een deuk hier....
Ik zit hier ook in me dooie up te lachen,hilarisch gewoon
Slapen is verstandiger.
Ik ga even verhuizen naar elders.
Engel, ga eens slapen meisje... o dan moet ik zelf dus ook naar bed want ik heb net begrepen dat ik jou ben... of jij mij dat kan ook
Haha ik lig helemaal in een deuk hier....
Ik zit hier ook in me dooie up te lachen,hilarisch gewoon
Slapen is verstandiger.
Ik ga even verhuizen naar elders.
donderdag 11 augustus 2011 om 22:13

donderdag 11 augustus 2011 om 22:15

donderdag 11 augustus 2011 om 22:20
Bkstr,ik heb geen minnaar meer,al een poosje niet.
Wel vrienden gebleven en komen elkaar zeer regelmatig tegen op gemeenschappelijke feestjes en neutraal terrein..
Ik probeer hem uit mijn hoofd te zetten en dat lukte redelijk.
Ik krijg alleen nu vanaf zijn vakantieadres regelmatig smsjes en het spookje (exminnaar)is weer terug in mijn hoofd en ik moet zeggen dat ik dat verdomd moeilijk vind.
Wel vrienden gebleven en komen elkaar zeer regelmatig tegen op gemeenschappelijke feestjes en neutraal terrein..
Ik probeer hem uit mijn hoofd te zetten en dat lukte redelijk.
Ik krijg alleen nu vanaf zijn vakantieadres regelmatig smsjes en het spookje (exminnaar)is weer terug in mijn hoofd en ik moet zeggen dat ik dat verdomd moeilijk vind.
donderdag 11 augustus 2011 om 22:25
Roos: wat leuk dat je ook gewoon samen kunt gaan eten. Dat doen MrC en ik dan wel weer, hoewel dat ook weer eventjes geleden is. Had ik al verteld dat hij hier al wel op bezoek is geweest, in mijn nieuwe paleis (die verdomde portier heeft hem toch binnengelaten )? Was ook een verhaal apart, maar goed...
Angel: hoe komt het dan, dat hij weer terug in je hoofd zit? Wat maakt het dan zo lastig? Geef je nog teveel om hem, of doet hij iets ofzo? Soms lijkt het alsof er over herinneringen aan iemand een klein laagje komt zodat het niet meer zo pijnlijk is, maar wanneer er een kleine herinnering weer oppopt, dat het hele laagje meteen verdwenen is he?
Angel: hoe komt het dan, dat hij weer terug in je hoofd zit? Wat maakt het dan zo lastig? Geef je nog teveel om hem, of doet hij iets ofzo? Soms lijkt het alsof er over herinneringen aan iemand een klein laagje komt zodat het niet meer zo pijnlijk is, maar wanneer er een kleine herinnering weer oppopt, dat het hele laagje meteen verdwenen is he?

donderdag 11 augustus 2011 om 22:33
Bkstr:ik geef idd heel veel om hem en hij zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.
20 jaar vrienschap,waarvan 4 jaar minnaarschap wis je niet zomaar uit.
Gek genoeg heb ik er geen moeite mee als ik hem op neutraal terrein tegen kom waar andere mensen zijn, maar die smsjes he....
Staat zo op zwart wit(confronterend?)dat ik gemist wordt en dat ik moet geloven dat ik speciaal voor hem ben enz.
Ik sms niet terug trouwens.
Wat jij zegt over herinneringen klopt eigenlijk wel.
Het is denk ik gewoon nog te broos allemaal.
20 jaar vrienschap,waarvan 4 jaar minnaarschap wis je niet zomaar uit.
Gek genoeg heb ik er geen moeite mee als ik hem op neutraal terrein tegen kom waar andere mensen zijn, maar die smsjes he....
Staat zo op zwart wit(confronterend?)dat ik gemist wordt en dat ik moet geloven dat ik speciaal voor hem ben enz.
Ik sms niet terug trouwens.
Wat jij zegt over herinneringen klopt eigenlijk wel.
Het is denk ik gewoon nog te broos allemaal.
donderdag 11 augustus 2011 om 22:39
hmm, korte versie: MrC belde redelijk laat of hij langs mocht komen om mijn paleis te zien. Vond het prima; zetelde zich op de bank, en leek steeds te willen knuffelen. Ik hield dat wat af (hij had eerder aangegeven iemand anders leuk te vinden, weer een heel ander verhaal, maar ik wilde dus wat afstand bewaren), maar toen hij naar huis ging hebben we enorrum geknuffeld. Zijn handen over mijn rug en billen, zijn geur, heerlijk! Hij stuurde soms aan op een zoen, kwam er niet van, en toen hij uiteindelijk wegging een gemiste luchtzoen rond mijn mond. Ik zei dat ik wel een echte kus wilde (hoefde niet met tong, maar wel iets wat ik daadwerkelijk voel iig!), krijg ik er een naast mijn mond! Ik had het weer zó gehad: bepaal nu eens wat je wilt zeg!
dus....
dus....
donderdag 11 augustus 2011 om 22:40