Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Ik kijk, ik vind het nou eenmaal leuk om met een volle pot M&M's te kijken hoe mensen zich in allerlei bochten wringen om een sprinkhaan te vangen voor 't avondeten

Maar de laatste drie BN'ers die je noemt...daar heb ik nog nooit van gehoord, is dat erg?
Huts!
jammer dat er weer perse bekende mensen mee moeten doen
Gaaaf, Jochem doet mee
quote:gerritjevan schreef op 12 augustus 2011 @ 21:03:

jammer dat er weer perse bekende mensen mee moeten doen

Nou de helft is Belg en daar ken ik er maar 1 van en van de Nederlanders ook maar een paar dus het zijn zo goed als onbekende Nederlanders.

Ik kijk vast ook weer
Ik vind ER leuker zonder BN-ers eigenlijk..
Ik ken Sipke Jan, Jochem, Sascha. De rest niet van de Hollanders.
Ik heb er weer zin in
Eens dat het irritant is die BN'ers. "Echte" mensen is echt veel leuker.
Leuk!
Leuk! Ik zit weer aan de buis gekluisterd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik halverwege het Nederlandse rijtje met namen al dacht dat ik beland was tussen de Belgische namen. Ik krijg straks vast zo'n 'oh ja, die ken ik wel' gevoel.
Ha, Sjorsie, dan kom ik jou hier weer tegen??
Huts!
Ik kan maar niet wennen aan Eddy Zoey. Voor mij is ER nooit meer hetzelfde geworden na het overlijden van Ernst Paul Hasselbach.
Jeey ik heb er zin in. Al vind ik het jammer dat het met BN ers is maar goed.

Oneens met wereldmeid trouwens, vind Eddy Zoey juist super leuk. Hij is voor mij behoorlijk overtuigend, maar ik had het sowieso nooit zo op EP, vond hem wel oke maar vind Eddy Zoey leuker eigenlijk.
Wie weet!

Wie weet, omdat ik niet weet of ik dit met het forum ernaast ga kijken... 't Is geen trailer trash hè? Dat is een must met het forum ernaast.

Ga je ook 'Het Blok' kijken?
Ik ga ook zeker weer kijken, hoewel ik het elk jaar een beetje minder boeiend vind (in tegenstelling tot Wie Is De Mol, dat blijft me intrigeren). Ik vond het vorig jaar overduidelijk dat het voor BN'ers makkelijker was dan voor "gewone" mensen. Zo hadden ze reeds gemaakte dakdelen van bladeren liggen waarmee ze een hut konden maken: volgens mij moesten de "gewone" deelnemers dat soort dingen toch echt zelf maken. Maar ik ga toch kijken, want ik vind de groepsdynamiek altijd erg interessant. En iedereen gaat van Do verwachten dat ze lief is, dus een beetje slimme speler heeft haar spel zo door.
Ik mis EPH ook... Hij was ER en PE! (Zou dat ooit nog komen?)
Ook ik ga kijken! Benieuwd naar sylvia en Nicholas

De andere Belgen ken ik niet
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 12 augustus 2011 @ 22:20:

Wie weet!

Wie weet, omdat ik niet weet of ik dit met het forum ernaast ga kijken... 't Is geen trailer trash hè? Dat is een must met het forum ernaast.

Ga je ook 'Het Blok' kijken?Dat zou zomaar kunnen! Ik kijk hoe langer hoe meer tv met het forum ernaast, haha!
Huts!
Ik kijk vooral tv mèt forum als vriend er niet is. Vrijdagavond dus. Maar hij vindt ER en 'Het Blok' ook leuk. Meestal zitten we dan samen te zeiken, haha. (Ik denk niet dat ik hem zover krijg mee te gaan forummen...)
Ojaaaa, peking express, dát was pas cool!
Leuk ik ga zeker weer kijken, al vind ik het met onbekende mensen ook leuker.

Peking Express was inderdaad een leuk programma. Ik hoop dat dat nog een keertje weer komt.
Van mij mogen ze PE in de zomer herhalen! 'Driven, klootzak!'
Ik weet niet of ik Do ga trekken. Hopelijk valt ze mee. Verder lijkt het me echt super om Nicolas te zien zwoegen!

Ik ken ook lang niet iedereen.
Peking werd niet gepresenteerd door EP, dat was Art Rooijackers.

Alleen het eerste seizoen was EP volgens mij. Voor mij als ik aan peking denk denk ik aan Art.

Vond dat ook altijd erg leuk.

Ik geef Do geen schijn van kans, vind het sowieso een vreselijke vrouw. Goede strategie hoor iedereens vriendje worden, maar mensen die dat vooraf roepen gaan vaak super snel naar huis.

Al kwam Sebastiaan Labrie ver met die strategie.

Ik vond Ernst paul wel een leuke presentator hoor maar als ik aan Robinson denk dan denk ik aan een hoop oud kandidaten en proeven, niet meteen aan de presentator.

Vind Evi trouwens een leuke presentatrice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven