Daar ga ik!
vrijdag 12 augustus 2011 om 21:15
Morgenochtend, 20 uur treinen naar plaats van bestemming. M'n rugzak is volgepakt. Voor het eerste in 'n eentje...
Oke niet helemaal . Aan de grens ontmoet ik
mijn reisgenootje..
Ik heb al 2 keer m'n tas ingepakt. Ik denk dat ik alles heb. Ik heb m'n paspoort, wat cash voor in de trein en op plaats van bestemming ff pinnen. Dat is het belangrijkst probeer ik me voor te houden. De rest kan ik allemaal kopen.
Ben niet zenuwachtig, maar heb er op er errug veel zin in. Dit is de eerste keer dat ik zonder (ex)vriend of familie of vrienden weg ga. Ik heb nog nooit zo lang met de trein gereisd.
Ben ook zo'n neurrrrroot dat ik alles 6 x check.
Jullie nog tips, iets wat ik echt niet moet vergeten??
Moest het ff van me afschrijven
Oke niet helemaal . Aan de grens ontmoet ik
mijn reisgenootje..
Ik heb al 2 keer m'n tas ingepakt. Ik denk dat ik alles heb. Ik heb m'n paspoort, wat cash voor in de trein en op plaats van bestemming ff pinnen. Dat is het belangrijkst probeer ik me voor te houden. De rest kan ik allemaal kopen.
Ben niet zenuwachtig, maar heb er op er errug veel zin in. Dit is de eerste keer dat ik zonder (ex)vriend of familie of vrienden weg ga. Ik heb nog nooit zo lang met de trein gereisd.
Ben ook zo'n neurrrrroot dat ik alles 6 x check.
Jullie nog tips, iets wat ik echt niet moet vergeten??
Moest het ff van me afschrijven
vrijdag 12 augustus 2011 om 22:23
vrijdag 12 augustus 2011 om 22:54
NAALDEN?
Ik zit niet aan de dope..
tabouleh is toch gewoon couscous met meuk?
Ik heb nog een zak couscous staan, das misschien wel goed idee.
Norit heb ik, aspirine, pleisters, pil, pincet, wc papier.
Mueslirepen is ook een goeiieeee!
Noodles hoeft niet, ik lust vrij veel, geen witlof en dierenhoofden ofzo, maar zo funky zal het daar niet worden
tabouleh is toch gewoon couscous met meuk?
Ik heb nog een zak couscous staan, das misschien wel goed idee.
Norit heb ik, aspirine, pleisters, pil, pincet, wc papier.
Mueslirepen is ook een goeiieeee!
Noodles hoeft niet, ik lust vrij veel, geen witlof en dierenhoofden ofzo, maar zo funky zal het daar niet worden
zaterdag 13 augustus 2011 om 08:13
quote:aluminiumfolie schreef op 12 augustus 2011 @ 22:54:
NAALDEN?
Oh, ik spreek je wel als je in een of ander vies tropisch ziekenhuis ligt, en je een of andere fijne ziekte (AIDS, hepatitis) hebt opgelopen doordat ze in dat ziekenhuis geen schone naalden gebruiken.
(en djeez, kom jij altijd zo dom uit hoek?)
NAALDEN?
Oh, ik spreek je wel als je in een of ander vies tropisch ziekenhuis ligt, en je een of andere fijne ziekte (AIDS, hepatitis) hebt opgelopen doordat ze in dat ziekenhuis geen schone naalden gebruiken.
(en djeez, kom jij altijd zo dom uit hoek?)
zaterdag 13 augustus 2011 om 10:41
quote:SeptemberGirl schreef op 13 augustus 2011 @ 08:13:
[...]
(en djeez, kom jij altijd zo dom uit hoek?)Maar ik ga niet naar een vies tropisch land, dus dat scheelt
[...]
(en djeez, kom jij altijd zo dom uit hoek?)Maar ik ga niet naar een vies tropisch land, dus dat scheelt