help, graag even goed advies

13-08-2011 01:40 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
een kennis van mij is aan het scheiden, onze zoontjes zijn vriendjes.

daar ben ik, om verschillende redenen niet blij mee.

nu ben ik al een paar keer lastig gevallen door haar man, niet seksueel, maar ik heb er geen zin in, heb het ook tegen haar gezegd.

laatst schijnt hij flink over de schreef te zijn gegaan, hij is iewat vreemd, en nu krijg ik net een smsje van hem. geen idee hoe hij aan mijn nr komt.

om t kort te gaan, hij zit dus in de stad, in een kroeg. wat dus weer zal betekenen dat ie op de terugweg bij me aan de deur staat.

al 2 keer gebeurd.

ik heb nu echt de neiging 112 ofzo te bellen, ik wil dit gedoe niet, maar t schijnt niet door te dringen.
wij slapen nooit.
valentinamaria je schrijft ''wat dus weer zal betekenen dat ie op de terugweg bij me aan de deur staat''.

Hij heeft dat dus al eerder gedaan. Heb je hem toen wel binnen gelaten?
hopelijk meent ie het.

ook wel spijtig dat hij met niemand kan praten, maar ik wil hier op geen enkele manier bij betrokken raken.
wij slapen nooit.
Mosterd
Niet meer reageren nu, verder al het contact negeren, je hebt duidelijk gemaakt hoe je erin staat.
quote:valentinamaria schreef op 13 augustus 2011 @ 01:55:

hopelijk meent ie het.

ook wel spijtig dat hij met niemand kan praten, maar ik wil hier op geen enkele manier bij betrokken raken.Pas op, medelijden is een slechte raadgever is zo'n geval. Geef je hem één vinger etc.
quote:valentinamaria schreef op 13 augustus 2011 @ 01:55:

hopelijk meent ie het.

ook wel spijtig dat hij met niemand kan praten, maar ik wil hier op geen enkele manier bij betrokken raken.Dan denk ik dat je nu wel doorgedrongen bent .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als je iemand negeert hoef je niemand actief af te wijzen. Daar kan hij dus niet over vallen. VM heeft telefoon niet gehoord, gezien, batterij was leeg, ze was te druk.... Het hoeft hem verder niet in zijn 'waardigheid' aan te tasten. Nadruk op 'hoeft' want ik vermoed dat dit een dronken gozer is die wil neuken, verhaal kwijt wil, zeiken, zeuren, moeilijk doen. Wat Moos zegt. Als hij wil praten kan dat ook op een ander moment.
Geef hem nog 1 sms... etc..

Negeren!
.
ik had ook niet het idee dat hij seksueel iets wilde, dus zag er toen niks verkeerd in.

maar een paar weken geleden heeft hij zijn schoonmoeder aangevallen, enigszins begrijpelijk, maar ik begon het daardoor een beetje eng te vinden.
wij slapen nooit.
en als het moet dan trekken BGB en ondergetekende die vent hoogstpersoonlijk van je stoep af, je voortuin en het struikgewas door en dippen hem met zijn ballen in de brandnetels en jagen hem daarna zonder kleding het rembrandtplein over
Dat soort gasten is ook eng. Daarom moet je je niet laten verleiden tot welke vorm van communicatie dan ook.
.
quote:meds schreef op 13 augustus 2011 @ 01:58:

en als het moet dan trekken BGB en ondergetekende die vent hoogstpersoonlijk van je stoep af, je voortuin en het struikgewas door en dippen hem met zijn ballen in de brandnetels en jagen hem daarna zonder kleding het rembrandtplein overPek en veren erbij?
Fysiek geweld? Dat is een serieuze no go.
Oh nee? moet jij eens kijken hoe hard ze om hun moeder roepen.

Soms is dat de enige taal die ze verstaan en waar ze respect voor hebben.
.
quote:mocy schreef op 13 augustus 2011 @ 02:00:

[...]

Pek en veren erbij?Nee, wij zijn modern; ecologische vingerverf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Aubrey schreef op 13 augustus 2011 @ 02:00:

Fysiek geweld? Dat is een serieuze no go.wie heeft het hier over geweld? Dit is sport
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 augustus 2011 @ 02:01:

[...]

Nee, wij zijn modern; ecologische vingerverf.Oké maar wel met jeukpoeder erin dan.
ik zou hem best op zijn flikker willen geven als ie lastig werd, maar ik heb 2 kleine kids, ben weduwe en wil geen wilde verhalen.

die heb ik al genoeg gehad na de zelfdoding van mijn man, ik wil rust in de tent, geen geroddel.
wij slapen nooit.
Hij wil contact, als je reageert, ongeacht je boodschap, heeft hij contact. Niet op reageren.
ach geroddel dat is het ergste niet. Ik dacht dat het je vooral ging om zijn onvoorspelbare gedrag
quote:impala schreef op 13 augustus 2011 @ 01:59:

Dat soort gasten is ook eng. Daarom moet je je niet laten verleiden tot welke vorm van communicatie dan ook.Idd
quote:Iwannalive schreef op 13 augustus 2011 @ 02:03:

Hij wil contact, als je reageert, ongeacht je boodschap, heeft hij contact. Niet op reageren.Precies. Niet reageren.
zijn vrouw probeer ik ook zoveel mogelijk te ontwijken, is een enorme vechtscheiding aan de gang.

ik heb zelfs nog gedacht dat zij dat smsje stuurde, misschien vreemdgaan als redenatie erbij aanvoeren.
wij slapen nooit.
Meds, ik had het niet over jouw fysiek geweld.

Die gast heeft zijn schoonmoeder aan willen vallen.
quote:Aubrey schreef op 13 augustus 2011 @ 02:05:

Meds, ik had het niet over jouw fysiek geweld.

Die gast heeft zijn schoonmoeder aan willen vallen.Dat bedoel ik, tijd om hem een lesje te leren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven