boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
quote:smurfje251 schreef op zondag 14 augustus 2011 10:43 ja ik vind het zo moeilijk en denk soms echt dat ik wel iets beters kan krijgen maar soms gaat het ook wel goed tussen onsWerkelijk? Ik zou jezelf een loepen hoe vaak je al verdriet hebt gehad om deze lulhannes
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 10:43:

ja ik vind het zo moeilijk en denk soms echt dat ik wel iets beters kan krijgen maar soms gaat het ook wel goed tussen onsSoms gaat het wel goed? Wat treurig....
Weet je smurf. Je verdient het gewoon dat het vaak goed gaat tussen jou en je partner. Je hoeft het niet met minder te doen.
Soms gaat het ook wel goed tussen ons. Maar veeeeeel minder vaak, en dan open je geen topic. Wil je echt zo'n relatie, dat de goede momenten op 1 hand te tellen zijn? Dat is de omgekeerde wereld smurf!!'
Smurf, als je hem na DIT nog steeds niet los kunt laten en nog steeds denkt dat er echt iets is tussen jullie, dan kan het hele forum hier tot in de eeuwigheid nog tijd en energie in steken, maar dan verandert er echt nooit iets bij je. Het zou je nu allemaal glashelder moeten zijn dat deze jongen NIETS om jou geeft. Maar zelfs nu, lijkt dat nog niet tot je door te dringen..... God meis, wat heb ik een medelijden met jou. Ik zou je potverdrie wel door elkaar willen schudden soms, gewoon in de hoop dat je een keer serieus je ogen opent en ziet wat voor hork dit is...
Smurf: stel je voor dat iemand helemaal gek op je is en er 100% voor je is. Hoe zou dat voor je zijn?
nee hij heeft geleerd dat hij eerst aan zichzelf moet denken en dan de rest
hij funtcioneerd anders zegt hij ook
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 10:47:

nee hij heeft geleerd dat hij eerst aan zichzelf moet denken en dan de restEn hier heb jij last van. Wat wil hij met hetgeen hij geleerd heeft nu hij weet dat jij er last van hebt?

nee hij heeft geleerd dat hij eerst aan zichzelf moet denken en dan de restWhoehahahahahaha! Dat is een goeie. Hij heeft HET excuus gevonden om totaal egocentrisch en egoïstisch te kunnen zijn en jij gaat er nog in mee ook.
Kies nou eindelijk eens voor jezelf. Ik bedoel, waarom doe je er alles aan om ongelukkig te blijven? Ben je minder waard dan anderen?

quote:baby_ernie80 schreef op 14 augustus 2011 @ 10:50:

[...]

Whoehahahahahaha! Dat is een goeie. Hij heeft HET excuus gevonden om totaal egocentrisch en egoïstisch te kunnen zijn en jij gaat er nog in mee ook.Tja, anders heeft de relatie geen schijn van kans. Ze mòet wel.
ja hij denkt alleen maar aan zichzelf
Als ik onder je loepje kijk zie ik allemaal probleem topics over een jongen. Is dat allemaal over deze vriend?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hij functioneert anders? Geleerd eerst aan zichzelf te denken? Waarom moet jij dan toch alles op lossen? En waarom leen jij je daarvoor?

Maar goed, als jij in dat 'anders functioneren' verhaal trapt, zijn er maar 2 opties:

1) dat accepteren, en zo door gaan, maar dan heeft het ook geen zin om boos te worden, gekwetst te zijn en topics te openen. Dan accepteer je dat hij zo is, en dat het zo blijft.

2) bedenken dat je zo niet wil leven, deze relatie niet goed voor je is, en het uitmaken. Dat hij anders functioneert (.......) betekent niet dat jij dat moet accepteten en in deze relatie moet blijven.
Smurf, echt, ik kan het aantal topics dat jij over deze .......... hebt geopend echt niet meer tellen inmiddels. En NOG dringt het niet tot je door. Hij vernedert je, hij kleineert je, hij negeert je, hij kwetst je, hij sluit je buiten, hij houdt zichzelf volledig buiten jouw leven, hij profiteert van je. Hij geeft jou absoluut, helemaal nooit, helemaal niks terug, hij verbergt je voor alles en iedereen en jij, jij kruipt voor hem.... Waarom? Waarom in vredesnaam blijf jij hangen aan dit psychiatrisch project?
Smurfje, hoe ziet je leven er over vijf jaar uit als je bij je vriend blijft en hij niet verandert?
quote:baby_ernie80 schreef op 14 augustus 2011 @ 10:47:

Smurf, als je hem na DIT nog steeds niet los kunt laten en nog steeds denkt dat er echt iets is tussen jullie, dan kan het hele forum hier tot in de eeuwigheid nog tijd en energie in steken, maar dan verandert er echt nooit iets bij je. Het zou je nu allemaal glashelder moeten zijn dat deze jongen NIETS om jou geeft. Maar zelfs nu, lijkt dat nog niet tot je door te dringen..... God meis, wat heb ik een medelijden met jou. Ik zou je potverdrie wel door elkaar willen schudden soms, gewoon in de hoop dat je een keer serieus je ogen opent en ziet wat voor hork dit is...Lees dit eens goed smurfje. Ik denk ook dat dit waar is . Wat er ook is met hem, hij is er nu niet voor je, en je verdient beter dan hoe hij zich gedraagt.
Smurf, ik weet niet in welke regio je woont en of het haalbaar is naar de meeting in Dordrecht te komen (24 september).

Niet dat dat qua vriend wat voor je uitmaakt maar het is een leuke club forummers en ik gun je zo eens een leuke dag, een weekend waar je gezellig op terugkijkt. Er staat een topic over op Overig.

Ik denk dat je toch ook een soort eigen real live leven nodig hebt. We lezen nog steeds niks over evt. vriendinnen, we lezen niks meer over die ex-collega van je waar je het wel gezellig mee had.

Ondanks dat het tegen dovemansoren is gezegd, je verdient idd een heel stuk beter dan dit sujet.

Trouwens, je had het over dat je hem je laatste geld weer geleend had. Is het wel lenen? Heb je ooit al eens geld terug gehad van hem? Nee he, het zijn vast weer giften. Hoe jammer...

p.s. MV, ja dat is nog steeds dezelfde man, vriend loser

nee hij heeft geleerd dat hij eerst aan zichzelf moet denken en dan de restDat heeft hij zeker geleerd bij de cursus de grootste lamlul allertijden. Chapeau voor de loser is hij toch nog ergens in geslaagd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 10:52:

ja hij denkt alleen maar aan zichzelfJa en wat ga JIJ daaraan doen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat aardig Thee!

@Smurf. Ik vind dat je je aanstelt. Je weet toch hoe hij is? Je kiest zelf voor hem en al z'n eigenschappen.
quote:charlottew88 schreef op 14 augustus 2011 @ 11:32:

[...]

Dat heeft hij zeker geleerd bij de cursus de grootste lamlul allertijden. Chapeau voor de loser is hij toch nog ergens in geslaagd.Vast cum laude.
nee dat is helaas niet haalbaar. ik woon te ver weg. lief dat je het aanbied hoor. ik bel hem nu steeds maar neemt niet op
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 11:41:

nee dat is helaas niet haalbaar. ik woon te ver weg. lief dat je het aanbied hoor. ik bel hem nu steeds maar neemt niet opWaarom bel je hem? Wat levert het je op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven