goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ibi had net je bericht niet gezien Lieve Ibi toch..
Ibi

Petra, zou ik ook wel naar toe willen. Heb net eerste DVD van Human Earth gekeken. Prachtig. Petra kwam er toevallig ook in voor.

Ik voel me stukken beter sinds maanden. Heb mijn AD op moeten hogen van de psych. Dat ik daar nou zelf niet op kwam zeg. Zit al jaren op een heel lage onderhoudsdosis. En dat ging tot ongeveer een half jaar geleden gewoon prima.
Wat fijn Chat, dat je je nu een stuk beter voelt
chat wat fijn om dat te lezen! Hopelijk blijft die stijgende lijn lang doorgaan.

en gewoon omdat het nu wel (nog? / weer?) kan:

Slaap lekker ibi!
Welterusten Ibi
Slaap lekker allemaal!
quote:_yellowlove_ schreef op 13 augustus 2011 @ 19:28:

Ga je liever naar Petra, dan naar een Star Trek pretpark?

Ik moet onze vriendschap toch maar weer eens evalueren... Nee ik ga liever naar Ikea met je, als ik dan toch mag kiezen
Och Iebs..

Wat moet dat intens vreselijk voor je zijn soms.. Ik zou willen dat ik wat pijn van je kan wegnemen maar dat gaat niet..

Ik denk aan je
Zo. Serie (Pretty Little Liars) seizoen 1 heb ik afgekeken. Nu wachten op 30 aug dan kan ik seizoen 2 downloaden. Geweldige serie is dat zeg! Op vakantie ontdekt en verslaafd!

Ondertussen heb ik mn iPhone geupdingesd. Had natuurlijk geen pc en had het al 2 keer bij vrienden geprobeerd maar duurde zo tergend lang.. Nu net op laptop geprobeerd en woehoe! It worked! Hij werkt weer super na de upgrades!

Mag ook wel, ding was 3 uur bezig haha

En nu ga ik euh.. Tsja.. Denk naar bed zo. Zal ff met man communiceren zo wat hij wil.. Ben niet moe
Trusten Yellow en tante Mikhaah
Trusten Chooc!
hoera het blijkt na 10.00 wel te kunnen dus hier komt die:

Mooi plaatje, en idd stom dat het niet meer mag

Hoe voel je je vandaag Ibi?

Ik ben in een pestbui, zeg het maar vast.
ben nog een beetje duf. Hoe kom je aan die pestbui yellow?
kom maar op met je pestbui yellow!

Ibi, hoop dat jij een vrolijkere dag hebt vandaag.

Ik ben vast besloten er niet zo'n duffe dag als gisteren van te maken. Vriend is samen opgestaan. Nu ontbijten, dan schoonmaken en in de vakantie duiken. En ook nog fotoboek van vorige vakantie maken.
Gewoon pestbui.

Ik vind mensen stom, iedereen zeurt, en iedereen doet moeilijk.
ja soms heb je van die dagen he Yellow. Hopelijk voel je je in de loop van de dag wat beter.

Ik ga misschien even langs patrick vandaag maar weet het nog niet zeker.

Anders misschien wat kaarten maken of film kijken. Vind het weekend moeilijk omdat ik weet dat Patrick hier anders gewoon geweest was. Op werkdagen tja dan moest hij werken dus voelt dat anders. Ik kan gewoon niet geloven dat hij echt dood is. Ik wil het niet geloven. Ik mis hem zo enorm.
Yellow, dat mag best hoor. Wil je er in zwelgen, of moeten we je er uit halen?

Ibi Dit weer helpt natuurlijk ook niet. Logisch dat je hem mist. Betekent dat jullie heel veel van elkaar hielden.
Ibi
Bwuh.. I think it's just one of those days..

Interessante post he? Ja, vond ik ook.
Deze is nóg interessanter maar dst zien jullie ook wel..
Of ik me verveel? Goh nee joh!
Wilde gewoon even 4 op een rij halen. Bij deze dus. Ik ga koken
wat een rotdag. Alleen maar koppijn en verdriet gevoeld. Lig alweer in bed hoop dat het snel morgen is of eigenlijk hoop ik dat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven