FuckBuddy

14-08-2011 15:40 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren heb ik een fuckbuddy, lees: al zo'n 5jr spreek ik af met iemand voor sex. Wanneer we afspreken hebben we altijd sex, daarnaast kijken we gezellig samen een filmpje en eten we samen. Blijf vaak ook bij hem slapen en hij een enkele keer bij mij. We gaan ook regelmatig samen naar de sauna, maar verder doen we nooit iets in het openbaar. Vrienden van hem en van mij weten dat we dit doen, maar we zien elkaars vrienden nooit, we nemen elkaar nergens mee naar toe.

Het blijft leuk om met hem af te spreken, de sex is werkelijk fantastisch en we hebben het altijd heel gezellig. We zijn hiermee begonnen omdat we allebei geen relatie wilden, niet gebonden willen zijn, maar dus wel sex willen hebben. We hebben afgesproken dat we niet op deze manier afspreken met anderen om soa's oid op te lopen. En bovendien zouden we het beiden ook absoluut niet leuk vinden als de ander met iemand anders het bed in duikt.

Maar de laatste maanden begin ik een beetje te twijfelen of ik dit nog wel wil. Misschien begin ik wel meer gevoelens voor hem te krijgen. Maar tegelijk denk ik: passen we wel bij elkaar?

We werken bij hetzelfde bedrijf en niemand weet dat we elkaar buiten het werk om zien. Ik merk dat ik het steeds lastiger begin te vinden om hem te zien op het werk... misschien zegt dat wel genoeg en het feit dat ik dit bericht hier neerzet.... Maar ik wil niet dat het stopt. Weet ook eigenlijk niet goed waarom ik dit bericht post, wilde het gewoon even kwijt. Little bit confused...
Even een pauze inlassen en als het kan een andere baan zoeken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zou het ook even wat tijd geven en kijken hoe het loopt.

Heb je het al met hem besproken?
Wees blij met wat je hebt! Het lijkt mij heerlijk ongecompliceerd en een combinatie van het beste van twee opties.

"Echte" relaties zijn ook niet alles, affijn daar kun je werkelijk alles over teruglezen op dit forum!
Wil je het niet meer omdat je het zat bent en het voelt alsof je stil staat? Of wil je het niet meer omdat je gevoelens voor hem krijgt?
Je bent inmiddels vijf jaar verder.

Dingen veranderen.

Elke levensfase brengt nieuwe behoeftes.

Misschien moet je inderdaad deze stilstand ombuigen naar iets opbouwenders. Met of zonder hem, dat is aan jou.
All good things come to an end, alles gaat voorbij, er is een tijd van komen en gaan... Wleke cliche's zijn er nog meer, die wel heel erg waar zijn. Zo'n verstandhouding kan heel lang goed gaan, maar heeft een houdbaarheidsdatum. Dingen veranderen, je leven verandert, behoeften veranderen, relaties en verstandhoudingen zijn aan verandering onderhevig en de daarbij behorende gevoelens. Een relatie zoals jij beschrijft is prima, als het vanzelf gaat en je er niet bij stil hoeft te staan. Op het moment dat je gaat twijfelen, met je gevoelens een beetje in de knoop komt, er een topic over opent, dan is het punt bereikt dat de houdbaarheidsdatum in zicht komt. Het was een leuke tijd, afscheid nemen van een bevredigend en vetrouwd iets is lastig, maar voorkom dat het een slepende kwestie gaat worden voor jezelf.
Een topic loopt over het algemeen beter als je blijft reageren TO..
Vijf jaar???? Pfff dat je dat volhoudt.

Bij mij gaat de interesse er na een tijdje wel vanaf OF ik word verliefd en wil meer.

Ik vind het maar knap....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven