FuckBuddy
zondag 14 augustus 2011 om 15:40
Al jaren heb ik een fuckbuddy, lees: al zo'n 5jr spreek ik af met iemand voor sex. Wanneer we afspreken hebben we altijd sex, daarnaast kijken we gezellig samen een filmpje en eten we samen. Blijf vaak ook bij hem slapen en hij een enkele keer bij mij. We gaan ook regelmatig samen naar de sauna, maar verder doen we nooit iets in het openbaar. Vrienden van hem en van mij weten dat we dit doen, maar we zien elkaars vrienden nooit, we nemen elkaar nergens mee naar toe.
Het blijft leuk om met hem af te spreken, de sex is werkelijk fantastisch en we hebben het altijd heel gezellig. We zijn hiermee begonnen omdat we allebei geen relatie wilden, niet gebonden willen zijn, maar dus wel sex willen hebben. We hebben afgesproken dat we niet op deze manier afspreken met anderen om soa's oid op te lopen. En bovendien zouden we het beiden ook absoluut niet leuk vinden als de ander met iemand anders het bed in duikt.
Maar de laatste maanden begin ik een beetje te twijfelen of ik dit nog wel wil. Misschien begin ik wel meer gevoelens voor hem te krijgen. Maar tegelijk denk ik: passen we wel bij elkaar?
We werken bij hetzelfde bedrijf en niemand weet dat we elkaar buiten het werk om zien. Ik merk dat ik het steeds lastiger begin te vinden om hem te zien op het werk... misschien zegt dat wel genoeg en het feit dat ik dit bericht hier neerzet.... Maar ik wil niet dat het stopt. Weet ook eigenlijk niet goed waarom ik dit bericht post, wilde het gewoon even kwijt. Little bit confused...
Het blijft leuk om met hem af te spreken, de sex is werkelijk fantastisch en we hebben het altijd heel gezellig. We zijn hiermee begonnen omdat we allebei geen relatie wilden, niet gebonden willen zijn, maar dus wel sex willen hebben. We hebben afgesproken dat we niet op deze manier afspreken met anderen om soa's oid op te lopen. En bovendien zouden we het beiden ook absoluut niet leuk vinden als de ander met iemand anders het bed in duikt.
Maar de laatste maanden begin ik een beetje te twijfelen of ik dit nog wel wil. Misschien begin ik wel meer gevoelens voor hem te krijgen. Maar tegelijk denk ik: passen we wel bij elkaar?
We werken bij hetzelfde bedrijf en niemand weet dat we elkaar buiten het werk om zien. Ik merk dat ik het steeds lastiger begin te vinden om hem te zien op het werk... misschien zegt dat wel genoeg en het feit dat ik dit bericht hier neerzet.... Maar ik wil niet dat het stopt. Weet ook eigenlijk niet goed waarom ik dit bericht post, wilde het gewoon even kwijt. Little bit confused...
zondag 14 augustus 2011 om 17:42
All good things come to an end, alles gaat voorbij, er is een tijd van komen en gaan... Wleke cliche's zijn er nog meer, die wel heel erg waar zijn. Zo'n verstandhouding kan heel lang goed gaan, maar heeft een houdbaarheidsdatum. Dingen veranderen, je leven verandert, behoeften veranderen, relaties en verstandhoudingen zijn aan verandering onderhevig en de daarbij behorende gevoelens. Een relatie zoals jij beschrijft is prima, als het vanzelf gaat en je er niet bij stil hoeft te staan. Op het moment dat je gaat twijfelen, met je gevoelens een beetje in de knoop komt, er een topic over opent, dan is het punt bereikt dat de houdbaarheidsdatum in zicht komt. Het was een leuke tijd, afscheid nemen van een bevredigend en vetrouwd iets is lastig, maar voorkom dat het een slepende kwestie gaat worden voor jezelf.