boos!
zaterdag 13 augustus 2011 om 23:14
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
zondag 14 augustus 2011 om 15:48
Guttegut, niets ten nadele van jou Draaiorgel maar deze vraag ben ik ondertussen spuugzat.
Net alsof Smirf dit zelkf kan verzinnen of die semi-vriend van haar."
Ik snap je reactie niet zo. Ik heb geen eerdere topics gelezen en ga af op wat er hier staat. Ik kreeg het vermoeden dat er met vriend niets aan de hand is en het gewoon een eikel is, dus vroeg me af of Smurf hem op zijn woord gelooft, of dat er echt wat is.
Snap je aanval niet zo.
Net alsof Smirf dit zelkf kan verzinnen of die semi-vriend van haar."
Ik snap je reactie niet zo. Ik heb geen eerdere topics gelezen en ga af op wat er hier staat. Ik kreeg het vermoeden dat er met vriend niets aan de hand is en het gewoon een eikel is, dus vroeg me af of Smurf hem op zijn woord gelooft, of dat er echt wat is.
Snap je aanval niet zo.
zondag 14 augustus 2011 om 15:48
http://www.e-psychiater.nl/html/psychia ... thymie.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 14 augustus 2011 om 15:49
quote:draaiorgel schreef op 14 augustus 2011 @ 15:29:
Je wilt er best eens over nadenken? Wanneer?Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen?
Je wilt er best eens over nadenken? Wanneer?Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 14 augustus 2011 om 15:50
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 14 augustus 2011 @ 15:43:
[...]
ja maar wel een bijzondere er stond een spreuk op maar weet niet meer welke.Een reep chocola met een spreuk
[...]
ja maar wel een bijzondere er stond een spreuk op maar weet niet meer welke.Een reep chocola met een spreuk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 14 augustus 2011 om 15:51
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 augustus 2011 @ 15:49:
Was hij eerst manisch depressief dan?Ja hij was eerts gewoon depri en toen manisch en toen weet ik veul, je weet wel hij mankeerd gewoon wat omdat hij enkel een wip wil van Smurf als zijn eigen vriendin niet wil, of geld wil van Smurf (verkapte betaling voor zijn diensten) , ach je weet wel hij is gek en zij laat zich gebruiken
Was hij eerst manisch depressief dan?Ja hij was eerts gewoon depri en toen manisch en toen weet ik veul, je weet wel hij mankeerd gewoon wat omdat hij enkel een wip wil van Smurf als zijn eigen vriendin niet wil, of geld wil van Smurf (verkapte betaling voor zijn diensten) , ach je weet wel hij is gek en zij laat zich gebruiken
zondag 14 augustus 2011 om 15:54
Smurf, op deze pagina staan een paar nuttige testjes etc. die ook opgaan als het om je privéleven gaat .
http://www.ikwilwerkenmetplezier.nl/oefeningen.html
http://www.ikwilwerkenmetplezier.nl/oefeningen.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 14 augustus 2011 om 15:54
zondag 14 augustus 2011 om 16:01
zondag 14 augustus 2011 om 16:01
He, daar hebben we smurfje weer!
Joh, die gezellige vriend van je die wordt lekker vertroeteld in het weekend door z'n exvriendin. Je weet toch dat je hem dan niet mag bellen/smsen en met rust moet laten? Jij bent alleen goed voor doordeweek, als hij geld en sex wil. Dus, droog je tranen, morgen is hij weer voor jou!
Joh, die gezellige vriend van je die wordt lekker vertroeteld in het weekend door z'n exvriendin. Je weet toch dat je hem dan niet mag bellen/smsen en met rust moet laten? Jij bent alleen goed voor doordeweek, als hij geld en sex wil. Dus, droog je tranen, morgen is hij weer voor jou!
zondag 14 augustus 2011 om 16:07
quote:VotesforLeo schreef op 14 augustus 2011 @ 15:33:
[...]
Dat weet je toch nog wel met Smurf d'r verjaardag? Heeft ie een week erna een reep chocola gekocht!!Lijkt mij prettiger dan een beurt wat hij kado wilde doen en erna erachter komen dat je zwanger nog van hem bent. Nou evt. zwanger natuurlijk, ik hoop dat ze het veilig doen.
[...]
Dat weet je toch nog wel met Smurf d'r verjaardag? Heeft ie een week erna een reep chocola gekocht!!Lijkt mij prettiger dan een beurt wat hij kado wilde doen en erna erachter komen dat je zwanger nog van hem bent. Nou evt. zwanger natuurlijk, ik hoop dat ze het veilig doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 14 augustus 2011 om 16:13
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 15:25:
moeilijke keuze en wil er best eens over na denken hoor. maar relatie met een depressief persoon is lastig dat weet ik en ben ik nu achter. hij heeft dystemie stoornis
En denk je dat dat een goede match is met wat jij hebt?
Afgezien dat hij toch met die andere vriendin is en jij voor erbij bent?
Gun je jezelf niet een leuke lieve vriend die voor jou gaat en met je later wil gaan samenwonen?
moeilijke keuze en wil er best eens over na denken hoor. maar relatie met een depressief persoon is lastig dat weet ik en ben ik nu achter. hij heeft dystemie stoornis
En denk je dat dat een goede match is met wat jij hebt?
Afgezien dat hij toch met die andere vriendin is en jij voor erbij bent?
Gun je jezelf niet een leuke lieve vriend die voor jou gaat en met je later wil gaan samenwonen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven