boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:41:

wil ie nou mij de schuld gaan geven?Dat denk ik wel. En heel sec gezien is het ook je eigen schuld. Jij blijft hierin hangen, terwijl je al lang geleden weg had kunnen zijn bij deze nietsnut...
en dan zegt ie dat hij mij dat begins af aan had gezegd dat hij geen relatie wil?
maar hij zegt wel ik wil nu geen relatie maar later wel. sorry maar dan kom ik niet meer terug bij hem
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:46:

en dan zegt ie dat hij mij dat begins af aan had gezegd dat hij geen relatie wil?

Maar dat hééft hij toch ook gezegd?

Tenminste... dat is wat ik me herinner van je topics, dat je vriend geregeld zei geen relatie te willen of te kunnen hebben met je.
Begint echt nu het hele verhaal weer van voor af aan?
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:46:

en dan zegt ie dat hij mij dat begins af aan had gezegd dat hij geen relatie wil?Dat roep je in al vanaf je allereerste topic, dus ik ga er gemakshalve maar van uit dat hij je inderdaad al vanaf het begin af aan heeft gezegd dat hij geen relatie met je wil. Dat jij ervoor kiest om daar niet naar te luisteren, kun je hem niet kwalijk nemen. Ja, hij maakt op een grove manier misbruik van je, maar het is niet zo dat niemand je dat nooit eerder verteld heeft. Jij kiest hiervoor en iets zegt mij dat je dat nu ook zult blijven doen. En dat, lieve smurf, kun je niemand anders aanrekenen dan alleen jezelf....
quote:VotesforLeo schreef op 14 augustus 2011 @ 17:49:

Begint echt nu het hele verhaal weer van voor af aan?Yep. En heel eerlijk gezegd, begint het nu toch echt alle geloofwaardigheid te verliezen voor mij. Smurf is OF een HELE slimme, vasthoudende trol, OF het is wel waar en dan is het een in en in trieste situatie waarbij ze het nooit gaat leren tenzij er iets dramatisch gebeurt.....
Trollen zijn vaak inconsequent. Dat kan je van Smurf niet zeggen want die staat continu op repeat dus ben echt bang voor het laatste
maar hij begint toch ook zelf aan die relatie? hij is zelf ook verwantwoordelijk hoor voor zijn daden.
quote:VotesforLeo schreef op 14 augustus 2011 @ 17:52:

Trollen zijn vaak inconsequent. Dat kan je van Smurf niet zeggen want die staat continu op repeat dus ben echt bang voor het laatsteDaar heb je gelijk in.....
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:41:

wil ie nou mij de schuld gaan geven?

Als hij vanaf het begin gezegd heeft dat hij geen relatie is, dan, héél misschien............... vindt hij dat jullie ook geen (liefdes)relatie hebben. Dat zou wel een hele hoop verklaren, lijkt mij. En als jij dan al 1,5 jaar denkt en doet alsof jullie wel wat hebben, sja.... dat zou ik rot voor je vinden, maar ook niet heel "slim".

Als je heel lang een niet-relatie hebt dan wordt het niet, omdat jij dat zo graag wilt, vanzelf een wel-relatie, hoe jammer dat misschien ook voor je is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:52:

maar hij begint toch ook zelf aan die relatie? hij is zelf ook verwantwoordelijk hoor voor zijn daden.jij toch ook? en jij hebt er last van! ik heb hem nog nooit een topic zien openen!

maar hij begint toch ook zelf aan die relatie? hij is zelf ook verwantwoordelijk hoor voor zijn daden.Er is geen relatie. Jij DENKT dat er een relatie is. Er is feitelijk alleen maar sex tegen een willekeurig ruilmiddel. Hij is verantwoordelijk voor zijn daden ja, maar hij is heel erg duidelijk in wat hij wel en niet wil. Jij luistert echter niet naar hem en blijft stug volhouden dat datgene wat jullie doen, een relatie is.

maar hij begint toch ook zelf aan die relatie? hij is zelf ook verwantwoordelijk hoor voor zijn daden.Is sex hebben, op jouw zak teren, jou niet steunen een relatie dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:47:

maar hij zegt wel ik wil nu geen relatie maar later wel. sorry maar dan kom ik niet meer terug bij hem

Zo zo, wat een daadkracht opeens

Geloof je het zelf ook nog?
ik zeg al ik ben iemand die het niet snel inziet en ja ik heb ook wel mn twijfels over hem

ik heb een lijstje

die twijfels die ik heb,zijn toch heel normaal? en eigenlijk wil ik hem ook weer niet kwijt. ik mis gewoon bepaalde dingen in die relatie en heb er moeite mee als hij niet lekker in zijn vel zit

als ik bijv zeg dat ik hem mis, heeft hij niet, omdat hij genoeg aan zijn hoofd heeft

als ik zeg dat ik van hem hou, vind hij het een groot woord.

hij houd niet van smsen of computer en is vaak te moe om de deur uit te gaan om iets leuks te doen

ik doe heel veel voor hem maar heb het idee dat het niet echt van de andere kant komt.

het is zo oppervlakkig en de relatie is simpel zonder teveel verwachtingen. heeft het altijd druk met zijn huisje poetsen en op orde maken,dat gaat voor zegt hij voordat hij iets afspreekt

hij houd de relatie geheim voor zijn ouders... ik heb het eerlijk tegen mijn ouders verteld en is hij niet blij mee

veel mensen zeggen, je kan wel iets beters krijgen en ik verdien beter word er gezegd!

nu de goeie kanten:

hij is goed in bed

hij is lief en aardig

kan goed met hem praten

ik vertrouw hem

zo heb eens een lijstje gemaakt
quote:batwom schreef op 14 augustus 2011 @ 17:55:

[...]

Zo zo, wat een daadkracht opeens

Geloof je het zelf ook nog?Denk het niet, want na deze uitspraak gaan we gewoon weer vrolijk verder op het overbekende liedje
Ik kan mijn ogen niet geloven.

Smurf, hij zegt dat hij geen relatie wil, jij kiest ervoor daar niet naar te luisteren. Iedereen hier zegt dat je met hem moet kappen, en jij blijft verbaast over wat hij zegt en doet.

Je moet geen afstand nemen voor een tijdje, je moet zijn nummer wissen! En misschien zelf een ander nummer zodat hij je geen booty call kan geven.

Ga ipv je geld aan hem geven lekker naar de kapper, en ga op zoek naar een leuke man! (of, beter werk aan je zelfwaarde zonder een man, en pas als je lekker in je vel zit ga je om je heen kijken)
HIJ IS NIET LIEF EN AARDIG
quote:baby_ernie80 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:56:

[...]

Denk het niet, want na deze uitspraak gaan we gewoon weer vrolijk verder op het overbekende liedje Oh gelukkig, ik schrok al. Het ging opeens zo snel, kan het haast niet bijhouden dan.
Je kunt niet met hem praten want hij vindt dat je hem niet moet lastig vallen met gezeur.

Blijft over: hij is goed in bed.
Volgens mij schreef je een tijdje terug dat jouw vriend ruw was in bed Smurf. Te ruw voor jouw smaak.

Ik vind het zielig voor je, maar je bedonderd jezelf nog erger dan dat hij dat doet, want hij verteld je tenminste eerlijk dat jullie geen relatie hebben.
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:56:

ik zeg al ik ben iemand die het niet snel inziet dat is inmiddels wel duidelijk ja

en ja ik heb ook wel mn twijfels over hem. ik heb een lijstje

die twijfels die ik heb,zijn toch heel normaal? in dit geval is het NIET normaal, want hij is heel duidelijk naar jou toe, maar jij ziet het anders en eigenlijk wil ik hem ook weer niet kwijt wat je niet hebt, kun je niet kwijtraken. Jij kunt hem niet kwijtraken. ik mis gewoon bepaalde dingen in die relatie en heb er moeite mee als hij niet lekker in zijn vel zit jullie hebben geen relatie!!!

als ik bijv zeg dat ik hem mis, heeft hij niet, omdat hij genoeg aan zijn hoofd heeft hij geeft niets om je

als ik zeg dat ik van hem hou, vind hij het een groot woord. hij geeft niets om je

hij houd niet van smsen of computer en is vaak te moe om de deur uit te gaan om iets leuks te doen hij wil geen moeite voor je doen

ik doe heel veel voor hem maar heb het idee dat het niet echt van de andere kant komt. hij profiteert van je

het is zo oppervlakkig en de relatie is simpel zonder teveel verwachtingen. heeft het altijd druk met zijn huisje poetsen en op orde maken,dat gaat voor zegt hij voordat hij iets afspreekt hij heeft geen interesse in je

hij houd de relatie geheim voor zijn ouders... ik heb het eerlijk tegen mijn ouders verteld en is hij niet blij mee omdat er niets tussen jullie is en hij geen gezeik wil

veel mensen zeggen, je kan wel iets beters krijgen en ik verdien beter word er gezegd! dat wordt hier ook gezegd, maar je luistert niet

nu de goeie kanten:

hij is goed in bed da's fijn, maar wat heb je daaraan als dat alles is wat je van hem krijgt?

hij is lief en aardig nu niet liegen Smurf!

kan goed met hem praten zolang niemand het ziet, misschien. Maar luisteren naar wat hij zegt, doe je niet

ik vertrouw hem en dat zou je niet moeten doen!

zo heb eens een lijstje gemaakt ik ook.
En kijk eens goed naar je eigen lijstje. Wat staat er bij de mindere kant, en wat bij pluspunten? Trek je conclusie!

maar hij begint toch ook zelf aan die relatie? hij is zelf ook verwantwoordelijk hoor voor zijn daden.

Nog 1 keer. Jullie hebben geen relatie. Nooit gehad. Hij gebruikt je voor sex en geld, maar verder heb jij helemaal niets met hem.

Jij denkt van wel. Maar geloof me, jij gaat keihard onderuit als je doorgaat met deze lamzak.

Wie niet horen wil die moet maar voelen. Succes ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven