boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 19:26:

eerst zien of het mij luktWe wachten je nieuwe topic af....
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:morrissey schreef op 14 augustus 2011 @ 20:14:

OMG! Ik heb alleen dit topic gelezen (er zijn er blijkbaar nog véél meer) en ik ben zo verbaasd over al die lieve mensen hier die zoveel tijd en energie steken in de problemen van Smurf.

Jullie verdienen allemaal een reep choco-toff! Maar serieus; ik begin er niet eens aan. Wie niet horen wil...

Volgens mij was het Toffifee

Anyone?
I am surrounded by morons
Kalliope, je bent toch anders dan smurf dat lees ik aan je reacties. Maar daar hebben we het al een keer over gehad. Wel heel lief dat je haar wilt helpen
Zou de "vriend" van TO ook zo attent zijn geweest?
I am surrounded by morons
Dat valt wel mee hoor SD. Het verhaal van smurf grijpt me gewoon extra aan.

Als mijn ex me niet gedumpt had voor een ander, was mijn liefdesleven niet heel veel anders geworden. Dat is ook de reden dat ik helemaal niet meer aan daten en relaties doe. En ik heb me er laatst maar bij neergelegd dat ik waarschijnlijk altijd verliefd zal blijven op ex, dat scheelt iig wat onrust.
Liever elitair dan een pauper!
quote:_yellowlove_ schreef op 14 augustus 2011 @ 20:39:

Kalliope, je bent toch anders dan smurf dat lees ik aan je reacties. Maar daar hebben we het al een keer over gehad. Wel heel lief dat je haar wilt helpen Eensch!
En hij misbruikt je in bed.
Lieve Smurf....begon je al te missen.

Wat moet er gebeuren om jou in te laten zien dat hij je niet waard is?
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 17:15:

ja. maar ik begin eerst met een beetje afstand. want ik kan moeilijk mensen loslaten. en het is toch van de zotte dat ik de relatie geheim moet houden?

He nu zit je te jokken! Op het andere forum schreef je afgelopen week nog dat hij bij je thuis was geweest en daar de boel had lopen afzeiken!!!!

Toch, smurf/Marieke/anoniem25?
quote:verli schreef op 14 augustus 2011 @ 16:27:

Ben ik nou de enige die vind dat Smurf best welbespraakt is, voor iemand die zelf beweert op een sociale werkplaats te werken?

Het valt mij ook op, zowel hier als op dat andere forum, dat het taalgebruik van smurf/Marieke/anoniem25 aan het veranderen is.

Misschien is ze toch minder dom dan wij al die tijd hebben gedacht, en houdt ze ons al die tijd al druk bezig met een hoax....
Welk andere forum Naara?
quote:naara schreef op 15 augustus 2011 @ 05:03:

[...]

He nu zit je te jokken! Op het andere forum schreef je afgelopen week nog dat hij bij je thuis was geweest en daar de boel had lopen afzeiken!!!!

Toch, smurf/Marieke/anoniem25?En nu ben ik heel nieuwsgierig welk ander forum..
Het is genoeg dat Marieke dat weet...
Maar goed,smurf,je jokt dus een beetje aangezien je hier schrijft dat je de relatie geheim moet houden en op ander forum schrijft dat hij bij je thuis is geweest?

Welke versie van het verhaal is waar?
quote:Twisted schreef op 14 augustus 2011 @ 20:40:

Zou de "vriend" van TO ook zo attent zijn geweest?OMG die site!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
@ Smurfje:

Lieverd: Deze relatie komt nooit meer goed. Hij is nooit goed voor je geweest, en het is al meer dan een half jaar slecht. Dit komt niet meer goed. Het wordt tijd dat je je dat gaat realiseren.

Je kunt je energie veel beter steken in jezelf, je werk en natuurlijk je moeder. Die heeft je veel harder nodig op dit moment.

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:naara schreef op 15 augustus 2011 @ 11:34:

Het is genoeg dat Marieke dat weet...Flauw.... Wel insinueren, maar verder geheimzinnig willen blijven doen.
quote:baby_ernie80 schreef op 15 augustus 2011 @ 11:53:

[...]

Flauw.... Wel insinueren, maar verder geheimzinnig willen blijven doen.Mee eens. Zeg dan niets. Zo ga je iemand veroordelen op iets wat je niet eens hebt gelezen en weet of het waar is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ja dat kan je flauw vinden. Volgens mij is het genoeg te weten dat ze her en der strijdige verhalen/niet consistente verhalen vertelt.

En dat ik haar herkende van dat forum heb ik al eens gemeld, dus zo bijzonder is dat nu dan ook weer niet.
quote:naara schreef op 15 augustus 2011 @ 12:02:

ja dat kan je flauw vinden. Volgens mij is het genoeg te weten dat ze her en der strijdige verhalen/niet consistente verhalen vertelt.

En dat ik haar herkende van dat forum heb ik al eens gemeld, dus zo bijzonder is dat nu dan ook weer niet.Wij moeten er maar van uitgaan dat dat zo is. Jij bent voor ons net zo anoniem als Smurfje, dus je kunt wel van alles beweren. Toch?
Klopt wel wat naara zegt. Is al eerder aan de orde geweest in topics van haar. En je kunt toch googlen op die nicks? Weet je het snel genoeg.
quote:Blackdress schreef op 15 augustus 2011 @ 13:04:

Klopt wel wat naara zegt. Is al eerder aan de orde geweest in topics van haar. En je kunt toch googlen op die nicks? Weet je het snel genoeg. Heb gegoogled op de nicks en niets bijzonders kunnen vinden. Marieke of Anoniem25 zijn nu niet dusdanige unieke nicks dat daar snel iets op gevonden wordt wat gelinkt kan worden aan Smurf....
quote:baby_ernie80 schreef op 15 augustus 2011 @ 13:11:

[...]

Heb gegoogled op de nicks en niets bijzonders kunnen vinden.Ik ook niet,maar dat kan aan mij liggen want ik ben niet zo'n googlewonder.
quote:baby_ernie80 schreef op 15 augustus 2011 @ 12:26:

[...]

Wij moeten er maar van uitgaan dat dat zo is. Jij bent voor ons net zo anoniem als Smurfje, dus je kunt wel van alles beweren. Toch?Ja, dat is ook wel weer zo...
quote:superstar_2 schreef op 15 augustus 2011 @ 13:12:

[...]

Ik ook niet,maar dat kan aan mij liggen want ik ben niet zo'n googlewonder.Moeten we toch BGB erbij halen of wachten tot Smurfin weer komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven