Welk type bestek?
maandag 15 augustus 2011 om 15:10
maandag 15 augustus 2011 om 15:56
Wij waren op zoek naar een bepaald type van Ikea maar nergens meer te koop (alleen nog in 1 filiaal in a'dam, ja, laten we daar nou nooit komen). Toen maar een andere set van Ikea gekocht... De rest hebben we bij elkaar verzamelt, tja, studenten hè.
Als ik ooit een echte set ga kopen, dan zou ik vooral letten op hoe het in de hand ligt en hoe het ''eet''. Wij hebben toch nog even gezocht naar fijn bestek, omdat ik kleine handen heb, mijn vriend enorme koelenschoppen en toch moeten we er allebei prettig mee kunnen eten.
Als ik ooit een echte set ga kopen, dan zou ik vooral letten op hoe het in de hand ligt en hoe het ''eet''. Wij hebben toch nog even gezocht naar fijn bestek, omdat ik kleine handen heb, mijn vriend enorme koelenschoppen en toch moeten we er allebei prettig mee kunnen eten.
maandag 15 augustus 2011 om 16:00
Ik heb mijn WMF bestek sinds 1990 en dit bestek wordt dagelijks gebruikt. Glanst nog steeds mooi en weinig krasjes.
Ik heb verder geen ander bestek. Ik heb dit bestek destijds voor mijn uitzet bij elkaar gespaard. Nog elke dag dus plezier van.
Ik heb verder geen ander bestek. Ik heb dit bestek destijds voor mijn uitzet bij elkaar gespaard. Nog elke dag dus plezier van.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
maandag 15 augustus 2011 om 16:09
maandag 15 augustus 2011 om 16:26
quote:sundream schreef op 15 augustus 2011 @ 16:11:
Als ik jou was ging ik naar Duitsland om een set te kopen; heb ik zelf ook gedaan. Het is nu ook opruiming daarin in Duitsland; dan prijzen ze flink af.Bedankt voor de tip. Jammer dat ik het niet eerder wist, kom er net vandaan. Echt haast heb ik niet want er ligt nog een wir war aan bestek in de kast van oma.
Als ik jou was ging ik naar Duitsland om een set te kopen; heb ik zelf ook gedaan. Het is nu ook opruiming daarin in Duitsland; dan prijzen ze flink af.Bedankt voor de tip. Jammer dat ik het niet eerder wist, kom er net vandaan. Echt haast heb ik niet want er ligt nog een wir war aan bestek in de kast van oma.
Doubt kills more dreams than failure ever will
maandag 15 augustus 2011 om 16:48
Ik raad de sets die niet uit een stuk zijn af: ik had die met bubbeltjes handvaten van de Ikea (weet even niet hoe het beter te omschrijven). Je raadt het al: vorken en messen los van de handvaten. Terug naar de Ikea waar een hele lieve klantenservice mevrouw me m'n geld teruggaf en zei: 'de verbinding laat los in de vaatwasser, je kan beter bestek uit een stuk nemen'.
Nu een set van Haags Lofje, heel saai, heel degelijk, maar wel mooi.
Nu een set van Haags Lofje, heel saai, heel degelijk, maar wel mooi.
maandag 15 augustus 2011 om 16:53
quote:VivaFleur schreef op 15 augustus 2011 @ 16:26:
[...]
Bedankt voor de tip. Jammer dat ik het niet eerder wist, kom er net vandaan. Echt haast heb ik niet want er ligt nog een wir war aan bestek in de kast van oma.Ow; da's jammer! In Duitsland zijn de sets ook completer; ik heb een set voor 12 personen. Dan ben je voor altijd klaar. Een set voor 9 personen lijkt veel maar als je 2 kinderen hebt zijn 9 messen nog wel eens op; tel maar eens na hoeveel je er pakt voor dit en dat.
[...]
Bedankt voor de tip. Jammer dat ik het niet eerder wist, kom er net vandaan. Echt haast heb ik niet want er ligt nog een wir war aan bestek in de kast van oma.Ow; da's jammer! In Duitsland zijn de sets ook completer; ik heb een set voor 12 personen. Dan ben je voor altijd klaar. Een set voor 9 personen lijkt veel maar als je 2 kinderen hebt zijn 9 messen nog wel eens op; tel maar eens na hoeveel je er pakt voor dit en dat.
maandag 15 augustus 2011 om 20:05
maandag 15 augustus 2011 om 20:18
quote:diedietje schreef op 15 augustus 2011 @ 20:05:
Ik heb net even gekeken, maar ik heb ook Sola bestek!
Heb het nu al 5 jaar, is nog steeds super mooi en geen roest te zien.
Alles is uit 1 stuk inderdaad.
Ik heb een keer zo'n cassette bij de Blokker gekocht met een complete set, overal 8 stuks van volgens mij.Weet je nog welk type je hebt van Sola? Zag net trouwens in de winkel een aanbieding van BSF 80-delig voor 250,-. Verwarrend zoveel verschillende meningen!
Ik heb net even gekeken, maar ik heb ook Sola bestek!
Heb het nu al 5 jaar, is nog steeds super mooi en geen roest te zien.
Alles is uit 1 stuk inderdaad.
Ik heb een keer zo'n cassette bij de Blokker gekocht met een complete set, overal 8 stuks van volgens mij.Weet je nog welk type je hebt van Sola? Zag net trouwens in de winkel een aanbieding van BSF 80-delig voor 250,-. Verwarrend zoveel verschillende meningen!
Doubt kills more dreams than failure ever will
maandag 15 augustus 2011 om 20:20
maandag 15 augustus 2011 om 20:22