Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
precies

trusten Angel: anytime he! Is het niet live, dan lees ik het natuurlijk later

Doen we een groepsupdate ofzo?

Zo Bkstr, MrC doet zijn naam wel eer aan. Ik had even afstand genomen van t forum, maar ik lees net alles over je verhuizing.. Heftig meis, ik hoop dat je snel wat meer rust voelt.

Toy, haaaai! Gezellig dat je je gezicht even laat zien.

Hier veel nieuws. Minnaar ligt in scheiding. Vooral veel afstand tussen ons, vreemd, maar wel iets waar we geloof ik allebei behoefte aan hebben. Gelukkig vertrek ik bijna voor anderhalve week naar het buitenland, want mijn werk zorgt voor veel stress terwijl ik eigenlijk mijn hoofd er niet bij heb.
Bkstr. wat een teaserT die mr C van jou... ik zou het wel weten, ik zou een grooote foto aan de portier geven met de tekst "deze man komt er niet meer in!"

Crea, toch in scheiding, jeetje wat heftig. Ik denk dat afstand nu wel even goed is. Gelukkig voelt dat voor jullie beiden wel goed, anders wordt het zo`n trek en duw gedoe.

Veel plezier op vakantie, volgens mij heb jij het weer gruwelijk druk gehad!
Thanks Rooss. Minnaar maakt zich ontzettend veel zorgen om de kinderen en dat breekt mijn hart. Een gezin dat uit elkaar valt is zo pijnlijk.. En ik weet niet hoe hem te steunen. Ik kan niet zeggen ' het komt wel goed schatje'... Ik zie hem worstelen, hij voelt zich mislukt, een slechte vader, een slechte man etc etc. Het is heel moeilijk om daar binnen mijn grenzen aan te geven, om me niet aan te passen aan wat hij nodig heeft. Maar ok, dat is een hele grote I told you so

We zullen zien hoe het loopt...
Nee dat is geen I told you so. Hoe kan je weten hoe het is als je er niet midden in zit?

Ik herken het voor een heel klein deeltje, ook ik heb een soon to be single minnaar. Al geloof ik dat dat in twijfel wordt getrokken maar so be it..

Nee, je kan niet zeggen het komt wel goed schatje. Je kan naar hem luisteren en begrip tonen. En ja, het is ontzettend moeilijk om daar je grenzen in aan te geven. Blijf bij jezelf en ga zo weinig mogelijk buiten je boekje. Wees een luisterend oor en oordeel nooit. Lekker makkelijk hè, zo per forum...

Heel veel sterkte lieve Crea, het is moeilijk. Jullie komen er hopelijk zonder al te veel kleerscheuren uit.
Bkstr, die (ex) minnaar van jou bewijst toch steeds maar weer hoe complicated hij is

Crea, wat heftig allemaal!! Ik kan me zo voorstellen dat je er aan de ene kant enorm naar uit hebt gekeken, maar je je aan de andere kant ook zo machteloos kan voelen.Vreselijk lijkt me dat, om je minnaar zo verdrietig te zien. Een scheiding is zo vreselijk verdrietig. Ook al weet je dat het 't beste is, het kan toch een gevoel van falen geven. Sterkte meisje, ik denk wel dat jij sterk genoeg in je schoenen staat.

Rooss, misschien boeit het jou niet, maar mij wel. Dit was ooit wel een heel leuk, fijn topic. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die' moeite'' hebben met het schrijven van jou, Zeb en Kater hier. Dat heeft niets te maken met dat men niet ruimdenkend zou zijn, maar soms heeft het iets (hoe zeg ik het voorzichtig?) exhibisionistisch. Waarom zoveel ins en outs, details etc.Ik hoop niet dat je mij verkeerd begrijpt. Maar jou kennende zal dat wel meevallen.
Is niet iedereen die op een pijler als deze schrijft, licht exhibisionistisch? Waarom willen we zo graag onze minnaar escapades met elkaar delen? Ik schrijf hier volgens mij niet over details. Je zal mij nooit kunnen betrappen op een uitvoerig relaas over wat ik allemaal wel en niet uitvreet. Ja, mijn man en minnaar schrijven hier ook, dat kan je gek vinden of raar, je kan het ook mooi en bijzonder vinden...

En volgens mij heeft dat niks met wel of niet verkeerd begrijpen te maken.

Dit was ooit een fijn en leuk topic? Dan snap ik niet dat jij Stew, als oermoeder van dit topic, het steeds weer opneemt voor mensen als Abu of BM. Mensen die hier alleen maar komen om gal te spuwen. Is dat omdat ze van jouw garde zijn? Omdat ze er ooit voor hebben gezorgd dat dit ooit zo leuke en fijne topic leuk en fijn was en bleef? En wat ze nu verkloten maakt niet meer uit?

Ik zit er hard over te denken om dit hele topic de rug toe te keren, ik word er moe van om elke keer mezelf te moeten verantwoorden en verwijten te moeten incasseren.

Misschien wordt het topic weer leuk en fijn als mensen zoals ik hier niet meer schrijven.
Rooss, waar lees jij dat ik het opneem voor haar? Ik weet toch niet hoe ze het tussen jou, Zeb en Kater vindt? Ik schrijf vanuit mezelf, hoe ik het me voor kan stellen. Ik vind jouw bijdragen heel belangrijk, grappig en waardevol. Maar wat mij stoort is dat er door de mods met twee maten gemeten wordt. Ik heb al twee keer gestaft dat iemand dubbelnickt in dezelfde topics, maar blijkbaar wordt daar niets mee gedaan.
Nog een toevoeging; ik vind het mooi en bijzonder dat jullie drie hier schrijven. Maar ook wel eens apart, over jullie dates bijvoorbeeld. Als ik, of iemand anders over onze dates schrijven lijkt het op een of andere manier toch anoniemer. Ik veroordeel jullie niet, ik schrijf alleen hoe ik het ervaar.

En wat de goede sfeer van weleer betreft; er zijn toch wel een paar schrijfsters geweest die onder een andere nick zijn teruggekomen met de verkeerde bedoelingen.Ik heb echt nooit op jou gedoeld. Want ik verwijt jou niets en roep jou zeker nooit ter verantwoording. Integendeel...
Oké misschien heb je niet met woorden gezegd dat je het voor haar opneemt, je zegt er ook niks van als ze je topic vervuilt met gescheld, valse beschuldigingen en totaal off topic gelul. En ik weet dat jij daar bovenop had gesprongen als het een ander was geweest.

Je zegt dat je mijn posts waardevol en grappig vind, hoe komt het dan dat ik al een paar keer heb gelezen in een post aan mij gericht dat het hier vroeger zoveel leuker en gezelliger en fijner was? Dat is een puzzeltje voor mij, dat vind ik echt een lastige.
Crosspost.

Stew, kan je aangeven wat je dan zo niet-anoniem vindt aan onze posts over dates? Daar ben ik echt benieuwd naar.. is het gewoon het idee dat zeb het meeleest of is het echt iets in mijn schrijfstijl? Dat wil ik echt graag weten.
Ik hoop dat je mij nu beter begrijpt (zie crosspost).

Ik denk, zo voel ik het tenminste, dat het komt omdat ik weet dat Zeb meeleest. Ik weet hoe tolerant hij is, maar ik weet ook wat jij voor jouw minnaar voelt. Als ik aan mezelf denk, vond ik dat stukje voelen voor elkaar zo intiem, zo van ons zelf. Dat was niet omdat het stiekem was ofzo, maar gewoon echt van ons twee.
Nu ik het terug lees lijkt het net of jullie niet met ons mogen delen wat jullie voor elkaar voelen. Zo bedoel ik het dus niet. Ik weet dat mijn woorden soms verkeerd over kunnen komen. Sorry daarvoor, maar kan het niet goed veranderen.
Nee hoor, ik snap het. Ik denk ook dat jij weet dat dit voor zeb allemaal niet echt nieuws is, hij weet van mijn gevoel voor ik er hier op het forum over schrijf.

Ik ervaar het niet als niet mogen schrijven over... wilde het gewoon even duidelijk hebben.
Gelukkig! Ik hoop dat de lucht tussen ons geklaard is?
Zeker!

Slaap lekker Stew.
Jij ook, sweet dreams.
quote:Rooss4 schreef op 12 augustus 2011 @ 00:30:

Ik denk ook dat jij weet dat dit voor zeb allemaal niet echt nieuws is, hij weet van mijn gevoel voor ik er hier op het forum over schrijf.

.

Toevoeging: ik weet nog veel meer dan wat hier wordt geschreven en heb daar totaal geen moeite mee.

Ik maak van mijn hart geen moordkuil en ik heb al eerder elders op een ander forum aan den lijve ondervonden dat sommige mensen dat niet trekken.

Eerlijk en open zijn schijnt niet bij onze basis skills en natuur te horen, dus wordt het door sommigen als twijfelachtig, onmogelijk, onwaarschijnlijk of abnormaal gezien.

Laat ik nu redelijk lak aan heilige huisjes en taboes hebben!

Reëel gezien weet ik wel dat onze situatie redelijk uniek is. Open relatie, meeste partijen schrijven hier op vief (er zijn er meer Stew ) , allen geen blad voor de mond, ik zelf met vrij extreme voorkeuren waar ik vrij open over ben en me niet voor schaam, veel tolerantie en over het algemeen redelijk veel harmonie.

Voor ons dagelijkse kost, maar ik kan me voorstellen dat anderen daar wel even zo hun gedachtes over hebben.

Take it or leave it, neem ons onze eerlijkheid en openheid niet kwalijk aub, we bedoelen het niet kwaad!
Wat liefffff jullie!

Crea meisje, je kunt nu niets doen en dat maakt het zo moeilijk.

Heel heel veel sterkte!!

Bloterikje Engel, jhaaaa, die geniet dubbel en slaapt bijna elke nacht tussen ons in, en... we hebben er een nieuw klein bloterikje bij!

Bkstr, volgens mij ga jij steeds beter! En die MrC, grrrr, wat moet je daar nou mee?! Kussie voor jou ook meid

Stew, ja het gaat heel goed met Date, heb hem met alle liefde erbovenop getrokken en dat betaalt zich dubbel en dwars terug!

Lisannez, genieten doen we, ons te pletter!

Mis jullie soms ook, maar af en toe hier is nu genoeg voor mij denk ik lieve mensen
Zo als gewoonlijk post Toytje s'nachts .

Dat deed je 'vroeger' ook al.

Wat leuk dat bloterikje geniet en een kleintje erbij wat super!

Gezellig gezinnetje zo Toytje,geniet ervan,maar dat gaat wel lukken zo te lezen!
Stew en Roos, mooi jullie postings te lezen. Eerlijk en met respect voor elkaar.

Crea, herkenbaar. Mijn lief staat in dezelfde lastige schoenen. Blij dat ik aan het scheiden ben maar heel naar om al dat verdriet te zien. Jij kunt best iets doen: er gewoon voor hem zijn. Inderdaad niet met: het komt wel goed. Maar wel door er gewoon te zijn. Nou ja, dat weet je zelf natuurlijk ook wel.

Toy, leuk als je af en toe weer iets laat horen/lezen!

Engel, lastig dat je ex-minnaar zo vaak in de gewone leven tegenkomt. Lijkt me zo moeilijk afstand te nemen.

Ex-minnaar stuurt mij ook 1 keer in de zoveel tijd een mailtje. Begint altijd neutraal, die ik dan -dom, dom- ook gewoon beantwoord. De tweede mail bevat dan weer allerlei voorstellen om te daten........Ik moet dus gewoon echt gaan negeren!
Och, Toy ik heb helemaal niet op jou gereageerd, sorry sorry! Ontzettend fijn dat het zo heerlijk gaat tussen jou en date en dat jullie one happy family zijn! Na al het gedoe van vorig jaar, je twijfels en je verdriet is dit echt heel fijn om te lezen!

Ik hoop dat Crea hier over een poosje soortgelijke posts kan neerzetten, ik heb bij jullie situaties altijd een beetje eenzelfde gevoel gehad, al weet ik dat de details heel anders liggen.

Lisa, ach geef toe, die aandacht is stiekem ook nog wel een heel klein beetje leuk toch? En je weet hoe hij je geraakt heeft een poos geleden en de hele situatie lijkt nu compleet omgekeerd... dat heeft ook wel weer wat, jij hebt de touwen stevig in handen

En als hij over dates begint kookt het water... ofzo.
Hoi

een nieuwe forummer hier. Ik lees al een poosje mee op t Viva-forum, en sinds kort lees ik ook in dit topic wat mee. Want ik heb een minnaar...

Ben ik ook welkom om een beetje mee te praten hier? Ik vind het lastig dat ik nergens mijn verhaal kwijt kan (alleen bij mijn minnaar dan) en wil soms ook wel eens iets vertellen. Lijkt me fijn als dat hier mag?
Hai vaintje, welkom.

Natuurlijk mag je mee praten eeh graag zelfs. Wat wil je kwijt? Hoe lang ken je je minnaar al, heb jij een nummer 1, heeft hij een nummer 1? En misschien wil je ook vertellen waarom je een minnaar hebt?
Ik ken mijn minnaar een maand of 2 via internet, heb m 3x gezien, eerste keer een dikke maand geleden. Ik heb een nr 1, mijn man waarmee ik al 20 jaar samen ben en die mijn eerste vriendje was. Hij is single en hoeft voorlopig geen relatie, heeft genoeg aan iemand om mee te seksen af en toe.

Tja, en waarom, dat is wat ik mezelf ook wel eens afvraag. Omdat t spannend is? Omdat ik me wel eens afvroeg hoe t met een ander zou zijn? Omdat t klikte? Omdat hij zo anders is dan mijn man en mijn saaie leventje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven