Klaarkomen

15-08-2011 21:42 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een serieuze vraag dus ik hoop dat jullie mij serieus antwoord willen geven. Sinds 1,5 maand heb ik een vriend. Echt een super leuke, lieve jonge man. De seks is erg leuk en ik geniet er ook echt van. We hebben nu een week of 3 seks en ook met zekere regelmaat. Alleen ik kom niet. Ik had 2x eerder seks gehad en toen ben ik ook niet gekomen. Maar ik heb ook bij lange niet het niet gevoel van bijna klaarkomen, dus heb ook niet het gevoel dat het gaat gebeuren. Nu lijkt mijn vriend hier mee te zitten.. Hebben jullie tips of weten jullie wat het kan zijn? Want de seks is echt heel leuk!

Alvast bedankt,

Maria
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2011 @ 22:02:

Hij is ook wel tevreden, dat is het em niet. Zouden jullie vertellen dat het jezelf wel lukt met een vieb?Tuurlijk, hele volksstammen vrouwen gebruiken een vieb of vingers of wat al niet meer.
quote:VotesforLeo schreef op 15 augustus 2011 @ 22:06:

@Groentesoep, waar lees jij nou dat hij zeurt dan? Juist tegenovergesteld: hij vindt het prima en doet er verder niks aan. Althans, zo lees ik het. Volgens mij heeft TO meer zelf het gevoel dat er iets mis met haar is omdat al die andere vrouwen wel kwamenMaar waarom moet hij het dan melden? Dat geeft TO het gevoel dat zij iets mankeert.
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2011 @ 22:02:

Hij is ook wel tevreden, dat is het em niet. Zouden jullie vertellen dat het jezelf wel lukt met een vieb?Ik zou hem vertellen dat hij niet zo moet zeuren, dat je de seks erg fijn vindt en dat je geen zin hebt om je plezier te laten vergallen door gemekker over klaarkomen. Nou ja, misschien moet je de boodschap iets aardiger verpakken .
Denk niet om haar een rotgevoel te geven, mar omdat hij het zelf niet snapt. Tsja, hoeveel mannen zijn zo niet jaren lang voor de gek gehouden.... Ik vind het meer jammer dat hij blijkbaar niet extra moeite doet om het dan wel voor elkaar te krijgen mar zegt dat het niet erg is (waarmee hij denk ik TO juist wel een goed gevoel wil geven)
quote:VotesforLeo schreef op 15 augustus 2011 @ 22:11:

Denk niet om haar een rotgevoel te geven, mar omdat hij het zelf niet snapt. Tsja, hoeveel mannen zijn zo niet jaren lang voor de gek gehouden.... Ik vind het meer jammer dat hij blijkbaar niet extra moeite doet om het dan wel voor elkaar te krijgen mar zegt dat het niet erg is (waarmee hij denk ik TO juist wel een goed gevoel wil geven)

Dat is waar.

Al ken ik dan die mannen die extra hun best gaan doen om je alsnog te laten komen. Hoogst vermoeiend en zeer drukverhogend.
Vreselijk ja. Dan is de lol er echt wel vanaf.
Hahaha
Ik noem het de Heilige Kruistocht .
@ TO: ik hoop dat onze reacties je een beetje gerust hebben gesteld, want je bent normaal hoor, echt.

Veel plezier met jullie sexleven verder!
Dat vindt ik ook wel een goeie, en het is idd niet zo dat mijn vriend mij een rotgevoel wil bezorgen. En ook niet dat hij er druk achter zet. Hij voelt zich meer 'lullig' dat hij te snel komt en dat ik niet kom. Ik heb ook verteld dat ik van de seks geniet :D

Ik zal een wat voorstelletjes doen!
Hier nog wat tips van de professional: http://zondares.blogspot.com/2011/05/neuken.html
quote:iris1969 schreef op 15 augustus 2011 @ 22:16:

Dat is waar.

Al ken ik dan die mannen die extra hun best gaan doen om je alsnog te laten komen. Hoogst vermoeiend en zeer drukverhogend.

Eens, ook als ik de geslachten omdraai. Ik hoef niet per se klaar te komen, en dat lukt me voorlopig ook niet; vooral niet door gepijpt worden (ik geef de voorkeur aan tongzoenen, gevolgd door neuken).

Sommige mannen (inclusief ikzelf) moeten van het idee af dat hun vrouwelijke sekspartner per se moet klaarkomen.

.
World of Warcraft: Legion
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2011 @ 22:25:

Dat vindt ik ook wel een goeie, en het is idd niet zo dat mijn vriend mij een rotgevoel wil bezorgen. En ook niet dat hij er druk achter zet. Hij voelt zich meer 'lullig' dat hij te snel komt en dat ik niet kom. Ik heb ook verteld dat ik van de seks geniet :D

Ik zal een wat voorstelletjes doen!

Seks is ook een ontdekkingstocht. Voor zowel jullie samen als jij voor jezelf. Jij staat nog aan het begin, er kan nog heel veel leuks samen. De ervaring leert. Zo moet je het zien.

Als je over dit soort dingen (ook je onzekerheden dus) met je vriend kan praten dan kunnen jullie daar heel veel plezier aan beleven. Dus heb het erover met hem en doe het op je eigen tempo. Seks is leuk en fijn, geniet ervan, forceer niks en maak jezelf niet onzeker, dat is nergens voor nodig. Zoals al eerder gezegd is klaarkomen (zeker door penetratie) voor veel vrouwen moeilijk, je bent echt niet raar. Daarnaast ben je er wel in geinteresseerd en mee bezig. Ik zeg: dit komt wel goed.
quote:maria19 schreef op 15 augustus 2011 @ 21:50:

...

Mijn vriend is 30 en ik 20. Hij heeft al heel wat meer ervaring dan ik, kennelijk is hij gewend dat vrouwen wel klaarkomen.Als hij 'heel wat meer' ervaring heeft, dan zou hij moeten weten dat een vrouwlijk orgasme niet iets vanzelfsprekends is. Mijn vriendin komt ook nooit klaar door penetratie, maar er zijn zoveel meer wegen die naar Rome leiden. Is klaarkomen ook een must voor jou?? Of wil jouw vriend alleen maar het bewijs dat hij 'goed presteert' en jou klaar kan laten komen?? Misschien is hij hier veel te veel op gefixeerd. Als je het zelf ook graag wil, kun je misschien een handje helpen. Probeer tijdens de penetratie je clitje eens te stimuleren met je vingers, doet mijn vriendin soms ook. Ze kan dan zelf bepalen of ze wil klaarkomen of niet, ze komt dan meestal eerder klaar dan ik.
Klaarkomen is een technisch begrip dacht ik.

Het houdt letterlijk in dat zich vocht verspreid uit je geslachtsdelen.

Ik dacht ook dat het eigenlijk iets is wat vooral bij mannen gebeurt en het is een ander woord voor zaadlozing.

Vrouwen kunnen samentrekking van de baarmoedermond hebben en dat noemen ze dan een orgasme.

Verder "komt een vrouw al klaar" als ze een normale hoeveelheid vocht produceert tijdens het sexen (nat worden) waardoor de penetratie niet pijnlijk wordt.

Zolang een en ander maar lekker is, wat maak je je als vrouw dan druk over klaarkomen??
@cynthiao, echt waar in een ander topic beweer je atheneum gedaan te hebben , maar dan ben je wel erg in niveau afgegleden zeg, want ik zie je alleen nog maar onzin uit kramen! Het klopt helemaal niet wat je zegt, google maar effe, dan weet je het meteen.Blijkt maar weer dat jij dus nooit een orgasme hebt gehad.

@Maria, gewoon vertellen dat je een vieb gebruikt, en stel anders voor dat je die tijdens de seks ook gebruik, of een klein viebje om je clitorus te stimuleren. Dat werkt perfect.
Maria, negeer alsjeblieft de opmerking van Cynthiao.

Wat je moet doen tijdens de seks is: ontspannen, genieten van elkaar, aangeven wat jij lekker vindt. En er de tijd voor nemen.

Jullie zijn pas net met elkaar bezig, dus geef het alsjeblieft wat tijd.

Van penetratie alleen komen de meeste vrouwen niet klaar, dus heb vooral niet het gevoel dat dat 'moet'.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik weet niet alles van de vrouwelijke anatomie en ik ben geen gynaecoloog, maar ik weet nu al dat Cynthiao een hoop dingen door elkaar haalt. Ze verwart opwinding en orgasme met elkaar. Dat zijn voor mij twee verschillende dingen. Ik stel de mate van opwinding altijd voor als een soort grafiek, waarbij pieken orgasmen zijn. Zonder deze pieken is er alleen maar opwinding, maar geen orgasme. Dit geldt volgens mij zowel voor mannen als vrouwen. Meervoudig orgasme komen bij mannen vrijwel niet voor.
World of Warcraft: Legion
Je zou hem ook kunnen vragen of hij jouw wil verwennen met de vib
quote:cynthiao schreef op 16 augustus 2011 @ 05:40:

Klaarkomen is een technisch begrip dacht ik.

Het houdt letterlijk in dat zich vocht verspreid uit je geslachtsdelen.

Ik dacht ook dat het eigenlijk iets is wat vooral bij mannen gebeurt en het is een ander woord voor zaadlozing.

Vrouwen kunnen samentrekking van de baarmoedermond hebben en dat noemen ze dan een orgasme.

Verder "komt een vrouw al klaar" als ze een normale hoeveelheid vocht produceert tijdens het sexen (nat worden) waardoor de penetratie niet pijnlijk wordt.

Zolang een en ander maar lekker is, wat maak je je als vrouw dan druk over klaarkomen??Ga ajb eerst ff googlen voordat je hier wat neerzet. Wat een onzin!
quote:cynthiao schreef op 16 augustus 2011 @ 05:40:

Zolang een en ander maar lekker is, wat maak je je als vrouw dan druk over klaarkomen??

Omdat klaarkomen misschien wel de kers op de taart is voor sommige vrouwen?

Als je het (ooit) hebt ervaren is het gewoon jammer dat het (vaak) ontbreekt tijdens de sex.
quote:iris1969 schreef op 15 augustus 2011 @ 22:16:

[...]

Dat is waar.

Al ken ik dan die mannen die extra hun best gaan doen om je alsnog te laten komen. Hoogst vermoeiend en zeer drukverhogend.Bij een ONS kan ik me dat voorstellen. Ben echter al 15 jaar samen met mijn man en dan ervaar ik dit niet zo.
Dames en heren,

ik ken de Viva sinds 1985.

Toen werd er uitgebreid geschreven over organsmes bij vrouwen, hoe het aanvoelt, over G(eile) Plekken bij vrouwen, over je menstruatie uitstellen mbv. de anti-conceptiepil.

Nou, als ik dat alles weer aan jullie Viva-lezeressen terugvoer dan is het opeens onzin?

Ik dacht het niet hoor.
quote:cynthiao schreef op 16 augustus 2011 @ 17:09:

Dames en heren,

ik ken de Viva sinds 1985.

Toen werd er uitgebreid geschreven over organsmes bij vrouwen, hoe het aanvoelt, over G(eile) Plekken bij vrouwen, over je menstruatie uitstellen mbv. de anti-conceptiepil.

Nou, als ik dat alles weer aan jullie Viva-lezeressen terugvoer dan is het opeens onzin?

Ik dacht het niet hoor.

Voortschrijdend inzicht heet dat. Driehonderd jaar geleden geloofde ook geen hond dat er mensen op de maan zouden landen, is toch echt gebeurd. Tweehonderd jaar geleden was kiesrecht en zelfbeschikkingsrecht voor vrouwen ook nergens voor nodig, denken we nu gelukkig ook heel anders over.

En in 1985 mocht een orgasme voor een vrouw wel, maar het actief nastreven daarvan stond op een heel ander plan als dat het tegenwoordig staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven