Mannentas
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:18
Heb zojuist een tasje van Lacoste voor mijn man gekocht. Klein. Beige bruin. Omdat hij nooit weet waar hij iphone, sleutels, portemonnee, pasjes etc kwijt kan.
Vraag 1: jullie mening over zoiets?
Vraag 2: hoe draagt hij dit? Schuin, aan 1 kant, onder arm?..
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Groetjes!
Vraag 1: jullie mening over zoiets?
Vraag 2: hoe draagt hij dit? Schuin, aan 1 kant, onder arm?..
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Groetjes!
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:31
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:32
Mannen die koste wat koste niet iets willen dragen wat in hun ogen een teken zou kúnnen zijn van iets wat ook maar neigt naar homo zijn.......die vind ik pas onaantrekkelijk. Mannen met een panische angst voor een roze streepje in hun overhemd.....bah.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:36
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:38
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 augustus 2011 @ 14:32:
Mannen die koste wat koste niet iets willen dragen wat in hun ogen een teken zou kúnnen zijn van iets wat ook maar neigt naar homo zijn.......die vind ik pas onaantrekkelijk. Mannen met een panische angst voor een roze streepje in hun overhemd.....bah.Oh mijn vriend draagt zonder problemen een felroze polo, maar hij gaat toch echt niet met een tasje lopen!
Mannen die koste wat koste niet iets willen dragen wat in hun ogen een teken zou kúnnen zijn van iets wat ook maar neigt naar homo zijn.......die vind ik pas onaantrekkelijk. Mannen met een panische angst voor een roze streepje in hun overhemd.....bah.Oh mijn vriend draagt zonder problemen een felroze polo, maar hij gaat toch echt niet met een tasje lopen!
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:39
quote:Nachttrein schreef op 16 augustus 2011 @ 14:36:
Ik snap echt niet wat er nou 'dood te schamen' is.
Of het bij je past en hoe het staat hangt denk ik wel van het soort tas en type man af, maar om het nou per definite 'gay' te noemen, of onmannelijk of om je voor dood te schamen, daar snap ik niets van.Erg overdreven, vind ik.
Ik snap echt niet wat er nou 'dood te schamen' is.
Of het bij je past en hoe het staat hangt denk ik wel van het soort tas en type man af, maar om het nou per definite 'gay' te noemen, of onmannelijk of om je voor dood te schamen, daar snap ik niets van.Erg overdreven, vind ik.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:40
quote:Mundy schreef op 16 augustus 2011 @ 14:38:
[...]
Oh mijn vriend draagt zonder problemen een felroze polo, maar hij gaat toch echt niet met een tasje lopen!Want? Dat is gay? Niet handig? Geen mode? Te modern? Te stads? Te wat anders?
[...]
Oh mijn vriend draagt zonder problemen een felroze polo, maar hij gaat toch echt niet met een tasje lopen!Want? Dat is gay? Niet handig? Geen mode? Te modern? Te stads? Te wat anders?
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:42
quote:Kalliope schreef op 16 augustus 2011 @ 14:31:
'Mannen' die bang zijn dat hun mannelijkheid wordt aangetast, hebben Oeber Haupdt weinig mannelijkheid.
En 'mannentas' is een stom woord, noem het gewoon een tas.Tja, ik zou wel even raar opkijken als mijn man met een handtasje aankomt. Dan kun je ook wel zeggen dat het dragen van een jurk of make-up je niet minder mannelijk maakt. In mijn ogen doet het dat wel namelijk.
'Mannen' die bang zijn dat hun mannelijkheid wordt aangetast, hebben Oeber Haupdt weinig mannelijkheid.
En 'mannentas' is een stom woord, noem het gewoon een tas.Tja, ik zou wel even raar opkijken als mijn man met een handtasje aankomt. Dan kun je ook wel zeggen dat het dragen van een jurk of make-up je niet minder mannelijk maakt. In mijn ogen doet het dat wel namelijk.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:43
@ BGB: het doodschamen of mijn reactie?
@hipslala: wat ik probeer te zeggen is dat alle tassen bij mannen lelijk vinden net zoiets is als alle spijkerbroeken lelijk vinden, of alle korte broeken. Alsof er geen verschillende modellen, materialen, kleuren etc bestaan. Dat een man met een tas per definitie iets is om je voor dood te schamen. Dat snap ik niet helemaal...
@hipslala: wat ik probeer te zeggen is dat alle tassen bij mannen lelijk vinden net zoiets is als alle spijkerbroeken lelijk vinden, of alle korte broeken. Alsof er geen verschillende modellen, materialen, kleuren etc bestaan. Dat een man met een tas per definitie iets is om je voor dood te schamen. Dat snap ik niet helemaal...
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:43
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:46
quote:Nachttrein schreef op 16 augustus 2011 @ 14:30:
[...]
Jij hebt zelf ook geen handtassen?
Tuurlijk wel! En ik draag ze vaak ook nog zo verwijfd als de hoho op de foto een eindje hierboven .
Maar ja, ik ben een vrouw, dus ik maak me wel zorgen over bobbels in m'n kleren. Of ik heb helemaal geen zakken in m'n kleding, dat kan ook nog. M'n man kan z'n sleutels, portemonnee en mobiel echt wel in z'n zakken kwijt.
[...]
Jij hebt zelf ook geen handtassen?
Tuurlijk wel! En ik draag ze vaak ook nog zo verwijfd als de hoho op de foto een eindje hierboven .
Maar ja, ik ben een vrouw, dus ik maak me wel zorgen over bobbels in m'n kleren. Of ik heb helemaal geen zakken in m'n kleding, dat kan ook nog. M'n man kan z'n sleutels, portemonnee en mobiel echt wel in z'n zakken kwijt.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:46
quote:hipslala schreef op 16 augustus 2011 @ 14:41:
Bij vrouwen vind ik een tas vaak als een sieraad. Bij mannen voegt het niets toe.
O, op sommige foto's die ik zit te Googlen wél, vind ik.
Eens even zoeken..........
http://rgwp.blogspot.com/2011/01/man-bag.html
Hier staan zat foto's op waarbij ik denk dat een tas echt iets aan het geheel toe voegt.
Bij vrouwen vind ik een tas vaak als een sieraad. Bij mannen voegt het niets toe.
O, op sommige foto's die ik zit te Googlen wél, vind ik.
Eens even zoeken..........
http://rgwp.blogspot.com/2011/01/man-bag.html
Hier staan zat foto's op waarbij ik denk dat een tas echt iets aan het geheel toe voegt.