Mannentas
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:18
Heb zojuist een tasje van Lacoste voor mijn man gekocht. Klein. Beige bruin. Omdat hij nooit weet waar hij iphone, sleutels, portemonnee, pasjes etc kwijt kan.
Vraag 1: jullie mening over zoiets?
Vraag 2: hoe draagt hij dit? Schuin, aan 1 kant, onder arm?..
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Groetjes!
Vraag 1: jullie mening over zoiets?
Vraag 2: hoe draagt hij dit? Schuin, aan 1 kant, onder arm?..
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Groetjes!
dinsdag 16 augustus 2011 om 15:38
Gewoon zo'n schoudertas is toch prima voor een man?
Mijn exvriend had ook nooit een tas bij zich en ik altijd. Gevolg was wel dat wanneer we gingen winkelen ik altijd hetgeen we kochten in mijn tas deed en daar mee liep te slepen. Toen zag hij de handigheid van een tas hebben toch wel in. Sindsdien sleepte hij
Mijn exvriend had ook nooit een tas bij zich en ik altijd. Gevolg was wel dat wanneer we gingen winkelen ik altijd hetgeen we kochten in mijn tas deed en daar mee liep te slepen. Toen zag hij de handigheid van een tas hebben toch wel in. Sindsdien sleepte hij
dinsdag 16 augustus 2011 om 15:44
Ik heb het over beide!
Kheman heeft inmiddels een aardige collectie opgebouwd, en durft zelfs te vragen welke beter staat bij zijn outfit. Ligt er natuurlijk ook aan wat je gaat doen. Bij actievere dingen zoals op de fiets is zo'n klein tasje namelijk verdomd handig en raakt hij iig niks meer kwijt. Op de lijnbaan zou hij waarschijnlijk geen tas nodig hebben.
Naar het werk is hij meer van de messengerbags. Vind ik persoonlijk toch een stuk leuker dan zo'n frommelige rugzak.
Kheman heeft inmiddels een aardige collectie opgebouwd, en durft zelfs te vragen welke beter staat bij zijn outfit. Ligt er natuurlijk ook aan wat je gaat doen. Bij actievere dingen zoals op de fiets is zo'n klein tasje namelijk verdomd handig en raakt hij iig niks meer kwijt. Op de lijnbaan zou hij waarschijnlijk geen tas nodig hebben.
Naar het werk is hij meer van de messengerbags. Vind ik persoonlijk toch een stuk leuker dan zo'n frommelige rugzak.
dinsdag 16 augustus 2011 om 15:46
dinsdag 16 augustus 2011 om 16:56
Mijn vriend neemt naar het werk ook een messenger bag mee, die vind ik heel erg leuk. Hij heeft ook een aantal echt mooie rugtassen.
Ik heb hier een hoop mooie tassen voorbij zien komen, ik vind leren schoudertassen bijvoorbeeld prachtig en helemaal niks mis mee.
Als ik die kleine tasjes zie op jongeren met lage broeken en topcaps, moet ik altijd denken aan the Hangover/Indiana Jones 'It's a satchel'. Wel heel grappig maar erg mooi vind ik ze niet.
Ik heb hier een hoop mooie tassen voorbij zien komen, ik vind leren schoudertassen bijvoorbeeld prachtig en helemaal niks mis mee.
Als ik die kleine tasjes zie op jongeren met lage broeken en topcaps, moet ik altijd denken aan the Hangover/Indiana Jones 'It's a satchel'. Wel heel grappig maar erg mooi vind ik ze niet.
dinsdag 16 augustus 2011 om 16:59
quote:hipslala schreef op 16 augustus 2011 @ 14:45:
Niet mee eens Nachttrein.
Een tas vind ik altijd lelijk bij een man.
Een man hoort geen tas te dragen. Tenzij we het hebben over een reiskoffer.
Een tas bij mannen is meer als Croqs, ze zijn altijd lelijk.Eh.. okay. Bij enkel de deur uitgaan om een terrasje pakken snap ik je nog. Maar het wordt erg onhandig in andere situaties, waarbij je als als man een laptop of kleding of boeken of lunch moet meenemen. Of als koppel, de man is vaak sterker en kan dus beter de tas dragen.
Ik zie heel vaak mannen (leeftijd 20-35) met de volgende types tassen:
Kan prima toch.
Die tweede kun je heel gay dragen, maar ook heel hetero.
Niet mee eens Nachttrein.
Een tas vind ik altijd lelijk bij een man.
Een man hoort geen tas te dragen. Tenzij we het hebben over een reiskoffer.
Een tas bij mannen is meer als Croqs, ze zijn altijd lelijk.Eh.. okay. Bij enkel de deur uitgaan om een terrasje pakken snap ik je nog. Maar het wordt erg onhandig in andere situaties, waarbij je als als man een laptop of kleding of boeken of lunch moet meenemen. Of als koppel, de man is vaak sterker en kan dus beter de tas dragen.
Ik zie heel vaak mannen (leeftijd 20-35) met de volgende types tassen:
Kan prima toch.
Die tweede kun je heel gay dragen, maar ook heel hetero.
dinsdag 16 augustus 2011 om 16:59
quote:tristan19 schreef op 16 augustus 2011 @ 15:35:
Maar hebben we het nou over de kleine tasjes waar alle Marokkaanse-lijnbaan-jongeren mee lopen OF over mooie mannelijke schoudertassen?
Vlak de blanke Lijnbaan jongens niet uit.
Alleen het mérk tas zal vaak verschillen. BB versus D&G, oid.
Maar hebben we het nou over de kleine tasjes waar alle Marokkaanse-lijnbaan-jongeren mee lopen OF over mooie mannelijke schoudertassen?
Vlak de blanke Lijnbaan jongens niet uit.
Alleen het mérk tas zal vaak verschillen. BB versus D&G, oid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.