Mannentas
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:18
Heb zojuist een tasje van Lacoste voor mijn man gekocht. Klein. Beige bruin. Omdat hij nooit weet waar hij iphone, sleutels, portemonnee, pasjes etc kwijt kan.
Vraag 1: jullie mening over zoiets?
Vraag 2: hoe draagt hij dit? Schuin, aan 1 kant, onder arm?..
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Groetjes!
Vraag 1: jullie mening over zoiets?
Vraag 2: hoe draagt hij dit? Schuin, aan 1 kant, onder arm?..
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Groetjes!
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:24
quote:Miekkie schreef op 16 augustus 2011 @ 14:23:
Mijn vriend draagt het gewoon om zijn nek.
Recht naar beneden als een ketting. Schuin vind ik iets te metro, maar kan welOm je nek vind ik net zoiets als het paard van de schillenboer met een zak haver
Mijn vriend draagt het gewoon om zijn nek.
Recht naar beneden als een ketting. Schuin vind ik iets te metro, maar kan welOm je nek vind ik net zoiets als het paard van de schillenboer met een zak haver
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
1: Super lelijk,meer iets voor 16 jarige pubers met een stom petje op en een afzakkende broek(en dan nog lelijk)
2 ik hoop dat hij het in zijn handen draagt onderweg naar de vuilnisbak maar zou het ook begrijpen als hij het een flinke schop met zijn voeten zou geven en het onder het bed zou belanden...
2 ik hoop dat hij het in zijn handen draagt onderweg naar de vuilnisbak maar zou het ook begrijpen als hij het een flinke schop met zijn voeten zou geven en het onder het bed zou belanden...
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:27
quote:flint schreef op 16 augustus 2011 @ 14:24:
Ik snap nooit zo goed waar zo'n tasje voor nodig is, alles kan toch gewoon in z'n broekzakken? .Nou er zijn grenzen aan wat er in broekzakken kan. En autosleutels en huissleutels en je autopapieren en je pakkie peuken...... dan moet je toch echt een broek met van die zakken op je knieën hebben wil dat allemaal gaan passen.
Ik snap nooit zo goed waar zo'n tasje voor nodig is, alles kan toch gewoon in z'n broekzakken? .Nou er zijn grenzen aan wat er in broekzakken kan. En autosleutels en huissleutels en je autopapieren en je pakkie peuken...... dan moet je toch echt een broek met van die zakken op je knieën hebben wil dat allemaal gaan passen.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:28
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:30
Het hoeft helemaal niet lelijk te zijn. Mijn vriend is vrij groot en ik vind mannelijk. Bij hem staat een tasje echt niet verwijfd. Hij gaat er niet dagelijks mee de deur uit, maar kan soms erg handig zijn!
Tsja, zo om zijn nek, het valt niet echt op omdat hij groot is en het tasje verdwijnt tussen z'n kleren, vest enzo.
Tsja, zo om zijn nek, het valt niet echt op omdat hij groot is en het tasje verdwijnt tussen z'n kleren, vest enzo.
Mannentasjes, oh wat een verschrikking! Mijn vriend had er een, en die is tijdens de verhuizing "zoekgeraakt". Persoonlijk sleep ik nog liever al zijn spul mee in mijn tas dan dat ik moet aanzien hoe mijn vriend met een handtas loopt. Dus mijn antwoord op je vragen, nee het kan niet, en de enige juiste manier van dragen is het niet dragen van zo'n ding.
quote:Miekkie schreef op 16 augustus 2011 @ 14:30:
Het hoeft helemaal niet lelijk te zijn. Mijn vriend is vrij groot en ik vind mannelijk. Bij hem staat een tasje echt niet verwijfd. Hij gaat er niet dagelijks mee de deur uit, maar kan soms erg handig zijn!
Tsja, zo om zijn nek, het valt niet echt op omdat hij groot is en het tasje verdwijnt tussen z'n kleren, vest enzo.Plak eens het soort tasje wat hij draagt als je wilt?
Tsja, zo om zijn nek, het valt niet echt op omdat hij groot is en het tasje verdwijnt tussen z'n kleren, vest enzo.Plak eens het soort tasje wat hij draagt als je wilt?