Mode & Beauty alle pijlers

Mannentas

16-08-2011 14:18 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb zojuist een tasje van Lacoste voor mijn man gekocht. Klein. Beige bruin. Omdat hij nooit weet waar hij iphone, sleutels, portemonnee, pasjes etc kwijt kan.

Vraag 1: jullie mening over zoiets?

Vraag 2: hoe draagt hij dit? Schuin, aan 1 kant, onder arm?..

Ben benieuwd naar jullie meningen!

Groetjes!
Vraag 1: ik vind het geen gezicht

Vraag 2: die van mij zou dit helemaal niet dragen omdat ook hij dit geen gezicht vindt
Een leuke man kan alles hebben.

Enorm handig en praktisch; een man die zijn eigen spullen bij zich kan houden.

Zo'n tasje draag je schuin, ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vreselijk!
Ik vind mannentasjes afschuwelijk.

Als jij het mooi vindt en je vriend er blij mee is, dan is het helemaal ok toch?
1) Snap dat ze heel handig zijn maar ik trek een mannentasje niet.

2) Als het dan toch moet, dan houdt ie m vast in zijn hand.
Mijn vriend draagt het gewoon om zijn nek.

Recht naar beneden als een ketting. Schuin vind ik iets te metro, maar kan wel
Zo eentje bedoel je toch?

1 Ik vind het niet mannelijk

2 Mijn man wil er nog niet dood mee gevonden worden

Zulke tasjes zie ik eigenlijk alleen bij de wat vrouwelijker mannen. (Of de foute variant bij de oudere toerist.)
quote:Miekkie schreef op 16 augustus 2011 @ 14:23:

Mijn vriend draagt het gewoon om zijn nek.

Recht naar beneden als een ketting. Schuin vind ik iets te metro, maar kan welOm je nek vind ik net zoiets als het paard van de schillenboer met een zak haver
1: Super lelijk,meer iets voor 16 jarige pubers met een stom petje op en een afzakkende broek(en dan nog lelijk)

2 ik hoop dat hij het in zijn handen draagt onderweg naar de vuilnisbak maar zou het ook begrijpen als hij het een flinke schop met zijn voeten zou geven en het onder het bed zou belanden...
Ik snap nooit zo goed waar zo'n tasje voor nodig is, alles kan toch gewoon in z'n broekzakken? Ik ben nog nooit een man tegengekomen die zich er druk over maakte dat je allemaal bobbels zag door al die spullen.
1) Kan best oke staan, ligt gewoon een beetje aan wat voor type man ermee loopt.

2) Zo'n tas draag je schuin.

En wat een bevrijding zeg, wanneer jij niet elke keer met zijn zooi in je tas hoeft te zeulen. Kan ik eindelijk ook eens zonder tas uitgaan, mag hij mijn lipgloss bij zich houden.
Tasjes dienen nooit, maar dan ook nooit om je buik gedragen te worden, of zo om je nek.
Inderdaad, als het moet zo'n tas, dan vasthouden in de hand.

Bij schuin omhangen is de kans heel groot dat je man in zijn kont wordt geknepen....door een man.
quote:flint schreef op 16 augustus 2011 @ 14:24:

Ik snap nooit zo goed waar zo'n tasje voor nodig is, alles kan toch gewoon in z'n broekzakken? .Nou er zijn grenzen aan wat er in broekzakken kan. En autosleutels en huissleutels en je autopapieren en je pakkie peuken...... dan moet je toch echt een broek met van die zakken op je knieën hebben wil dat allemaal gaan passen.
quote:dolfje schreef op 16 augustus 2011 @ 14:24:

1: Super lelijk,meer iets voor 16 jarige pubers met een stom petje op en een afzakkende broek(en dan nog lelijk)

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:hipslala schreef op 16 augustus 2011 @ 14:25:

Bij schuin omhangen is de kans heel groot dat je man in zijn kont wordt geknepen....door een man.Mannentassen zijn al jaren geen uiting meer van homoseksualiteit hoor.
Het hoeft helemaal niet lelijk te zijn. Mijn vriend is vrij groot en ik vind mannelijk. Bij hem staat een tasje echt niet verwijfd. Hij gaat er niet dagelijks mee de deur uit, maar kan soms erg handig zijn!

Tsja, zo om zijn nek, het valt niet echt op omdat hij groot is en het tasje verdwijnt tussen z'n kleren, vest enzo.

Dit vind ik dan weer een " vrouwelijke " manier van een tas dragen.
quote:flint schreef op 16 augustus 2011 @ 14:24:

Ik snap nooit zo goed waar zo'n tasje voor nodig isJij hebt zelf ook geen handtassen?
Mannentasjes, oh wat een verschrikking! Mijn vriend had er een, en die is tijdens de verhuizing "zoekgeraakt". Persoonlijk sleep ik nog liever al zijn spul mee in mijn tas dan dat ik moet aanzien hoe mijn vriend met een handtas loopt. Dus mijn antwoord op je vragen, nee het kan niet, en de enige juiste manier van dragen is het niet dragen van zo'n ding.
quote:Miekkie schreef op 16 augustus 2011 @ 14:30:

Het hoeft helemaal niet lelijk te zijn. Mijn vriend is vrij groot en ik vind mannelijk. Bij hem staat een tasje echt niet verwijfd. Hij gaat er niet dagelijks mee de deur uit, maar kan soms erg handig zijn!

Tsja, zo om zijn nek, het valt niet echt op omdat hij groot is en het tasje verdwijnt tussen z'n kleren, vest enzo.Plak eens het soort tasje wat hij draagt als je wilt?
'Mannen' die bang zijn dat hun mannelijkheid wordt aangetast, hebben Oeber Haupdt weinig mannelijkheid.

En 'mannentas' is een stom woord, noem het gewoon een tas.
Liever elitair dan een pauper!
Een te kleine tas vind ik niet per se mooi, maar wat ik nog veel irritanter vind is als ik steeds al zijn meuk mee kan sjouwen in mijn tas. Dan maar een relatie met een homo met een schoudertas hoor. Pikt ook niemand anders hem in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven