Mannentas
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:18
Heb zojuist een tasje van Lacoste voor mijn man gekocht. Klein. Beige bruin. Omdat hij nooit weet waar hij iphone, sleutels, portemonnee, pasjes etc kwijt kan.
Vraag 1: jullie mening over zoiets?
Vraag 2: hoe draagt hij dit? Schuin, aan 1 kant, onder arm?..
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Groetjes!
Vraag 1: jullie mening over zoiets?
Vraag 2: hoe draagt hij dit? Schuin, aan 1 kant, onder arm?..
Ben benieuwd naar jullie meningen!
Groetjes!
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:47
quote:hipslala schreef op 16 augustus 2011 @ 14:41:
Die tas van de foto vind ik ook problematisch.
Dat komt ook door de man die ik totaal niet aantrekkelijk vind, maar ook doordat het lijkt alsof er post wordt rondgebracht.
Bij vrouwen vind ik een tas vaak als een sieraad. Bij mannen voegt het niets toe.
Die man vind ik ook niet aantrekkelijk. Maar de stijl vind ik wel leuk.
Net als dit:
en dit:
Christiano Ronaldo vind ik een vermakelijke, totaal onaantrekkelijke diva met zijn tasjes. IJdeltuiterij ten top.
Die tas van de foto vind ik ook problematisch.
Dat komt ook door de man die ik totaal niet aantrekkelijk vind, maar ook doordat het lijkt alsof er post wordt rondgebracht.
Bij vrouwen vind ik een tas vaak als een sieraad. Bij mannen voegt het niets toe.
Die man vind ik ook niet aantrekkelijk. Maar de stijl vind ik wel leuk.
Net als dit:
en dit:
Christiano Ronaldo vind ik een vermakelijke, totaal onaantrekkelijke diva met zijn tasjes. IJdeltuiterij ten top.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:47
Om even een ander voorbeeld te noemen, mijn vriend zal ook nooit met een petje op gaan lopen, dat staat hem namelijk voor geen meter. Zo staat een tas hem ook niet vind ik. Hij is 2.04 en heel erg breed, vind maar eens een tas die daar nog mannelijk bij staat. Bovendien vindt hij het vreselijk onhandig, hij wil zelfs al nooit zijn jas mee, dus een tas al helemaal niet. Daar moet hij alleen maar weer om denken. En persoonlijk vind ik het erg vrouwelijk staan, komt misschien omdat je het nog niet zo vaak ziet, dus je bent er niet aan gewend.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:48
Ik vind het eigenlijk vooral niks als een man denkt zoveel mee te moeten slepen. De mijne heeft altijd alleen maar een pinpas en een kleine telefoon bij zich, eentje waar ie gewoon mee belt, sowieso heel ouderwets dus.
Het nichterige uiterlijk van een tas doet me dan weer niet zo veel, mijn man ziet er sowieso af en toe een beetje nichterig uit. Nou ja, ik zie het eigenlijk niet zo, maar ik hoor het wel eens van anderen.
Het nichterige uiterlijk van een tas doet me dan weer niet zo veel, mijn man ziet er sowieso af en toe een beetje nichterig uit. Nou ja, ik zie het eigenlijk niet zo, maar ik hoor het wel eens van anderen.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:49
quote:blueberrymuffin schreef op 16 augustus 2011 @ 14:47:
Die kleine mannentasjes doen me altijd denken aan de portemonneetjes aan touwtjes, die we op de lagere school om onze nek kregen als we op schoolreisje gingen...Die waren rete-handig!
Die kleine mannentasjes doen me altijd denken aan de portemonneetjes aan touwtjes, die we op de lagere school om onze nek kregen als we op schoolreisje gingen...Die waren rete-handig!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:51
quote:Mundy schreef op 16 augustus 2011 @ 14:50:
Ik heb alle foto's bekeken, maar ik vind het nog steeds een raar gezicht een man met een tas. Ennuh, nee mijn man heeft geen broodtrommel en regenpak mee naar zijn werk Goh, al jullie mannen lunchen in de stad of in de kantine?
Ik heb alle foto's bekeken, maar ik vind het nog steeds een raar gezicht een man met een tas. Ennuh, nee mijn man heeft geen broodtrommel en regenpak mee naar zijn werk Goh, al jullie mannen lunchen in de stad of in de kantine?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:52
@hipslala: lets agree to disagree dan maar!
Ik vind het vaak wel mooi, maar niet altijd.
BGB en stabiloboss posten ook mooie foto's.
Ik hou er wel van als een man een beetje ijdel is, zichtbaar aandacht aan zijn uiterlijk besteedt en nadenkt over zijn outfit. En ik hou er ook wel van als we bv. op vakantie zijn, dat ik dan niet de enige ben die met de zonnebrand, camera, reisgids en waterflesjes loopt.
Ik vind het vaak wel mooi, maar niet altijd.
BGB en stabiloboss posten ook mooie foto's.
Ik hou er wel van als een man een beetje ijdel is, zichtbaar aandacht aan zijn uiterlijk besteedt en nadenkt over zijn outfit. En ik hou er ook wel van als we bv. op vakantie zijn, dat ik dan niet de enige ben die met de zonnebrand, camera, reisgids en waterflesjes loopt.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:53
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:55
quote:blueberrymuffin schreef op 16 augustus 2011 @ 14:52:
[...]
Alsof een man met tas een heel nieuw concept is...Voor mij wel! Toevallig hebben twee mannen hier op het werk sinds kort een tas mee, maar verder zie ik het hier niet vaak hoor. En dan bedoel ik dus niet een rugtas voor je broodtrommel (die sommigen dus blijkbaar wel mee hebben) maar zo'n nette 'damestas' waar hier steeds foto's van geplaatst worden.
[...]
Alsof een man met tas een heel nieuw concept is...Voor mij wel! Toevallig hebben twee mannen hier op het werk sinds kort een tas mee, maar verder zie ik het hier niet vaak hoor. En dan bedoel ik dus niet een rugtas voor je broodtrommel (die sommigen dus blijkbaar wel mee hebben) maar zo'n nette 'damestas' waar hier steeds foto's van geplaatst worden.
dinsdag 16 augustus 2011 om 14:57