Weekend Antwerpen!
maandag 8 augustus 2011 om 20:11
Goedenavond!
Dit weekend ga ik na een lange periode van stress en werk lekker naar Antwerpen. Ik heb hier heel veel zin in want ben er best wel aan toe om er even tussen uit de gaan. Wij zijn beide 28 en willen sowieso lekker gaan stappen. Heeft er iemand tips wat leuk is om te doen voor zowel dames als heren?
Dit weekend ga ik na een lange periode van stress en werk lekker naar Antwerpen. Ik heb hier heel veel zin in want ben er best wel aan toe om er even tussen uit de gaan. Wij zijn beide 28 en willen sowieso lekker gaan stappen. Heeft er iemand tips wat leuk is om te doen voor zowel dames als heren?
maandag 8 augustus 2011 om 22:29
Als je van kunst houd ga je naar het MAS, Museum aan de stroom, ga je trouwens ook naartoe als je een mooi uitzicht over de stad wilt hebben (bij mooi weer) dus je hoeft niet van kunst te houden om er heen te gaan. promenade is gratis, de rest betalen.
kijk verder even op www.zomervanantwerpen.be
er is nu veel extra's te beleven in de stad
kijk verder even op www.zomervanantwerpen.be
er is nu veel extra's te beleven in de stad
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 8 augustus 2011 om 22:38
dinsdag 9 augustus 2011 om 11:41
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:17
quote:nephthys schreef op 08 augustus 2011 @ 22:38:
[...]
Zijn in Nederland alle winkels op zondag geopend dan?
In de grote steden wel.
Wij waren een weekend in Brussel geweest en op de weg naar huis met de trein spontaan uitgestapt in Antwerpen om daar de dierentuin eens te bekijken. Ik was er nog nooit geweest.
Aangezien het zomervakantie is en het echt druk was met troeristen, was er op een bonbonzaak en de vvv geen winkel open.
Zonde, want ze laten een hoop geld liggen
[...]
Zijn in Nederland alle winkels op zondag geopend dan?
In de grote steden wel.
Wij waren een weekend in Brussel geweest en op de weg naar huis met de trein spontaan uitgestapt in Antwerpen om daar de dierentuin eens te bekijken. Ik was er nog nooit geweest.
Aangezien het zomervakantie is en het echt druk was met troeristen, was er op een bonbonzaak en de vvv geen winkel open.
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:25
quote:calvijn1 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:17:
[...]
In de grote steden wel.
Dit is helaas in Belgie bij wet verboden, en zondagsrust is verplicht. Op een paar uitzonderingen na....
En ik vind het persoonlijk wel heel leuk om toch 1 keer in de week op het gemak in Antwerpen rond te lopen. Rustig langs de etalages slenteren zonder omvergelopen te worden.
[...]
In de grote steden wel.
Dit is helaas in Belgie bij wet verboden, en zondagsrust is verplicht. Op een paar uitzonderingen na....
En ik vind het persoonlijk wel heel leuk om toch 1 keer in de week op het gemak in Antwerpen rond te lopen. Rustig langs de etalages slenteren zonder omvergelopen te worden.
woensdag 10 augustus 2011 om 18:56
De kathedraal in Antwerpen, grote markt etc veel leuke restaurantjes
De meir en zijn zijstraatjes, huidevetterstraat voor de wat duurdere winkels, offerandestraat bij het station richting Borgerhout voor goedkope shoes.. (de laatste zijn zondag wél open trouwens..) Groenplaats en de zijstraatjes( Dries van Noten etc, en andere jonge ontwerpers)
Desiree de lille (groenplaats) lekkere pannekoeken wafels, Lackmans etc ook om mee te nemen
De 'jodenstraat' bij het station, juweliers
Noxx ( merksem bij Metropolis), cafe local (antwerpen zuid)
om uit te gaan.
Sips bar antwerpen zuid tegenover Cafe local, heerlijkste cocktails!!
Dit zijn een paar tips :p
Waar is je hotel ergens gelegen?
De meir en zijn zijstraatjes, huidevetterstraat voor de wat duurdere winkels, offerandestraat bij het station richting Borgerhout voor goedkope shoes.. (de laatste zijn zondag wél open trouwens..) Groenplaats en de zijstraatjes( Dries van Noten etc, en andere jonge ontwerpers)
Desiree de lille (groenplaats) lekkere pannekoeken wafels, Lackmans etc ook om mee te nemen
De 'jodenstraat' bij het station, juweliers
Noxx ( merksem bij Metropolis), cafe local (antwerpen zuid)
om uit te gaan.
Sips bar antwerpen zuid tegenover Cafe local, heerlijkste cocktails!!
Dit zijn een paar tips :p
Waar is je hotel ergens gelegen?
woensdag 10 augustus 2011 om 22:56
Ik heb geen idee waar mijn hotel is. Ik krijg dit weekend als verrassing om lekker bij te komen en ik weet dus alleen de bestemming.
Hebben jullie ook een idee waar je 's avonds echt leuk kan stappen?
Leuke tips zitten er tussen. Ik had ook de andere antwerpen topics gevonden maar vond een eigen topic wel een soort van voorpret geven
Leuke tips zitten er tussen. Ik had ook de andere antwerpen topics gevonden maar vond een eigen topic wel een soort van voorpret geven
woensdag 10 augustus 2011 om 23:14
quote:Elizaar schreef op 10 augustus 2011 @ 22:56:
Ik heb geen idee waar mijn hotel is. Ik krijg dit weekend als verrassing om lekker bij te komen en ik weet dus alleen de bestemming.
Van welke muziek hou je tijdens het uitgaan?
Ik woon dichtbij Antwerpen dus ik kan je mss wel tips qua stappen geven
Van welke muziek hou je tijdens het uitgaan?
Ik woon dichtbij Antwerpen dus ik kan je mss wel tips qua stappen geven
vrijdag 12 augustus 2011 om 22:35
Ja, is heel groot, heeft verschillende zalen met telkens andere muziek.. hier is een linkje http://www.noxxantwerp.eu/ en op youtube kan je ook vast amateur filmpjes vinden, om je een idee te geven :p