Bah... topic verdwenen
woensdag 17 augustus 2011 om 16:07
Soms volg je een topic en ineens... poef, weg.
Net ook weer. Waarom? T was een pittige discussie, maar waarom wordt t hele topic dan ineens zonder enig bericht verwijderd, en niet die ene reactie die echt niet kan? Of waarom krijg je geen melding te zien waarom het topic verwijderd / gesloten is?
Bah, geeft zo'n onbevredigd gevoel.
Kennen jullie dat?
Net ook weer. Waarom? T was een pittige discussie, maar waarom wordt t hele topic dan ineens zonder enig bericht verwijderd, en niet die ene reactie die echt niet kan? Of waarom krijg je geen melding te zien waarom het topic verwijderd / gesloten is?
Bah, geeft zo'n onbevredigd gevoel.
Kennen jullie dat?
woensdag 17 augustus 2011 om 17:30
woensdag 17 augustus 2011 om 17:30
quote:viennas schreef op 17 augustus 2011 @ 17:30:
Ow, zijn we hier aan het naborrelen?
Ik vind het verdwijnen van het topic vooral heel erg zielig voor BGB, die al met een grootscheepse inzameling was begonnen. Die zit nu dus mooi te kijken met Frans Bauer die wilde zingen op het benefietconcert.Ik wil met alle liefde wel even een vijfling fokken. Krijg ik dan de opbrengst?
Ow, zijn we hier aan het naborrelen?
Ik vind het verdwijnen van het topic vooral heel erg zielig voor BGB, die al met een grootscheepse inzameling was begonnen. Die zit nu dus mooi te kijken met Frans Bauer die wilde zingen op het benefietconcert.Ik wil met alle liefde wel even een vijfling fokken. Krijg ik dan de opbrengst?
woensdag 17 augustus 2011 om 17:32
woensdag 17 augustus 2011 om 17:33
quote:katrien_duck schreef op 17 augustus 2011 @ 17:30:
[...]
Ik wil met alle liefde wel even een vijfling fokken. Krijg ik dan de opbrengst?
Nee,nee, nee.
Je begrijpt het niet, zoiets moet je overkomen. Dat je er niets aan kunt doen.
Een beetje bewust vijf kinderen op de wereld schoppen en verwachten dat je het geld van BGB d'r inzameling krijgt, zo werkt het dus niet.
[...]
Ik wil met alle liefde wel even een vijfling fokken. Krijg ik dan de opbrengst?
Nee,nee, nee.
Een beetje bewust vijf kinderen op de wereld schoppen en verwachten dat je het geld van BGB d'r inzameling krijgt, zo werkt het dus niet.
woensdag 17 augustus 2011 om 17:36
quote:viennas schreef op 17 augustus 2011 @ 17:33:
[...]
Nee,nee, nee.
Oke, dan weet ik wat me te doen staat.
1. Allergisch raken voor alle anticonceptie
2. Potentiele papa's zoeken voor het verwekken, liefst meerdere tegelijk
3. Per ongeluk zwanger raken
4. Hier komen klagen dat het zo oneerlijk is
Hoe cool is dat, ik ga gewoon een vijfling baren van 5 verschillende vaders? Ik bel de krant gewoon vast.
[...]
Nee,nee, nee.
Oke, dan weet ik wat me te doen staat.
1. Allergisch raken voor alle anticonceptie
2. Potentiele papa's zoeken voor het verwekken, liefst meerdere tegelijk
3. Per ongeluk zwanger raken
4. Hier komen klagen dat het zo oneerlijk is
Hoe cool is dat, ik ga gewoon een vijfling baren van 5 verschillende vaders? Ik bel de krant gewoon vast.
woensdag 17 augustus 2011 om 17:44
woensdag 17 augustus 2011 om 18:13
quote:MonaTwist schreef op 17 augustus 2011 @ 17:44:
[...]
Ja dat rotding heb ik zelf ook gehad, is niet geheel ideaal.
Ik heb toen met een laprascopie mijn beide (verkleefde) eileiders eruit kunnen laten halen.
He vervelend.
Maar dat is TO niet overkomen natuurlijk, dat verhaal snap ik nog steeds niet. Dat er vooraf al bewezen is dat een spiraal niet werkt.
[...]
Ja dat rotding heb ik zelf ook gehad, is niet geheel ideaal.
Ik heb toen met een laprascopie mijn beide (verkleefde) eileiders eruit kunnen laten halen.
He vervelend.
Maar dat is TO niet overkomen natuurlijk, dat verhaal snap ik nog steeds niet. Dat er vooraf al bewezen is dat een spiraal niet werkt.
woensdag 17 augustus 2011 om 18:24
woensdag 17 augustus 2011 om 18:25
woensdag 17 augustus 2011 om 18:41
donderdag 18 augustus 2011 om 08:41
donderdag 18 augustus 2011 om 08:48
quote:lechatnoir schreef op 17 augustus 2011 @ 18:41:
[...]Zeker. De andere helft van onderzoek naar effect van wiet op sperma laat ook juist zien dat zaad er sneller van wordt.
Dus eigenlijk is t net als blowen zelf: de een wordt er heeeeeeeeel relaxed van en de ander reuze-gezellig.
Tja, wat moet je dan nog.
Ik stelde al voor om geen sex meer te hebben. Lijkt me nog steeds een hele bruikbare tip...
[...]Zeker. De andere helft van onderzoek naar effect van wiet op sperma laat ook juist zien dat zaad er sneller van wordt.
Dus eigenlijk is t net als blowen zelf: de een wordt er heeeeeeeeel relaxed van en de ander reuze-gezellig.
Tja, wat moet je dan nog.
Ik stelde al voor om geen sex meer te hebben. Lijkt me nog steeds een hele bruikbare tip...
zondag 21 augustus 2011 om 19:32