goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
woensdag 17 augustus 2011 om 07:13
*ego-post* ik kan momenteel wel janken, zo moe ben ik. En ook lichamelijk voel ik me beroerd door het slaaptekort (verhoging) maar heb vandaag belangrijke cursus tot vanavond laat. En de reden dat ik te weinig heb geslapen is niet stress, maar mijn vriend. Die besloot gisteren om 23:00 nog discussie met mij aan te gaan en vanochtend zoemt zijn telefoon elke 5 min vanaf 6:35. Meneer slaapt er natuurlijk gewoon door heen. Ik ben zo kwaad!!! Egoïstische zak dat het is. Ben blij dat ik vanavond ergens anders slaap.
Nou, ik ga mijn bed maar eens uit en controleren of ik geen koorts hen.
Nou, ik ga mijn bed maar eens uit en controleren of ik geen koorts hen.
woensdag 17 augustus 2011 om 07:31
Waar ga je vanavond dan heen sanne?
Ja dat is niet leuk dat je vriend dan nu nog zo laat ruzie met je gaat lopen maken. Ik zou er toch wat van zeggen, wellicht als je wat minder boos bent, anders dan wordt het weer ruzie?
Iebs hoop dat je toch nog hebt kunnenn slapen.
Ik ben wakker en supertje moe, maar klaar om naar Drenthe te gaan!
Ja dat is niet leuk dat je vriend dan nu nog zo laat ruzie met je gaat lopen maken. Ik zou er toch wat van zeggen, wellicht als je wat minder boos bent, anders dan wordt het weer ruzie?
Iebs hoop dat je toch nog hebt kunnenn slapen.
Ik ben wakker en supertje moe, maar klaar om naar Drenthe te gaan!
woensdag 17 augustus 2011 om 07:43
De cursus is met overnachting yellow. Morgen deel 2. Heb vriend een mail gestuurd, dan weet ie tenminste wat hij heeft gedaan. We hadden het gisteren wel uitgepraat. 1000 excuses van zijn kant en nog meer bla bla, maar zijn acties veranderen niet. Hij kijkt gewoon niet verder dan zichzelf. Pfff... Wil vandaag niet janken tijdens die cursus, maar zoals ik me nu voel. ben gewoon zoooo moe.
Veel plezier yellow! (en Mika ofcourse)
Veel plezier yellow! (en Mika ofcourse)
woensdag 17 augustus 2011 om 08:07
Als hij zijn excuus heeft aangeboden weet hij denk ik wel wat hij gedaan heeft....
Ik weet natuurlijk niet waar het over ging, maar als hij sorry heeft gezegd kan hij nu niets meer doen eigenlijk toch? Behalve zeggen dat hij t niet weer zal doen? Of denk ik nu heel pragmatisch....
Ik ben mijn friemeldoekje vergeten in te pakken, zonder kan ik niet slapen.... dus mika we moeten heel drenthe door op zoek naar een vervangingsdoekje...
Ik weet natuurlijk niet waar het over ging, maar als hij sorry heeft gezegd kan hij nu niets meer doen eigenlijk toch? Behalve zeggen dat hij t niet weer zal doen? Of denk ik nu heel pragmatisch....
Ik ben mijn friemeldoekje vergeten in te pakken, zonder kan ik niet slapen.... dus mika we moeten heel drenthe door op zoek naar een vervangingsdoekje...
woensdag 17 augustus 2011 om 09:42
Sterkte vandaag Sanne. Lastige situatie..
Ben je al onderweg yellow ? Wat een reis!
Ieb ik zie je mexicaanse eetpartij nu pas. Waar ben je geweest? Oude Haven?
Ik heb pijn in mn kop. Ik merk dat ik veel te laat naar bed ga, te veel doe. Stressen door hobby's. Ereader volgooien, rummi etc. Ooit zo gek gehoord? Rook en drink te veel. Dat moet veranderen en dat ga ik proberen!
Ben je al onderweg yellow ? Wat een reis!
Ieb ik zie je mexicaanse eetpartij nu pas. Waar ben je geweest? Oude Haven?
Ik heb pijn in mn kop. Ik merk dat ik veel te laat naar bed ga, te veel doe. Stressen door hobby's. Ereader volgooien, rummi etc. Ooit zo gek gehoord? Rook en drink te veel. Dat moet veranderen en dat ga ik proberen!
woensdag 17 augustus 2011 om 10:17
goedemorgen!
Sanne, jammer dat je vriend niet uit zichzelf door lijkt te hebben dat zijn gedrag gevolgen heeft voor jou. Succes met de cusus.
Yellow, arm doekje vannacht helemaal alleen. Toch veel plezier gewenst.
Chat, ik ga met je mee doen met het vroeger slapen proberen. Zal wel moeten want volgende week moet ik gewoon weer werken.
Sanne, jammer dat je vriend niet uit zichzelf door lijkt te hebben dat zijn gedrag gevolgen heeft voor jou. Succes met de cusus.
Yellow, arm doekje vannacht helemaal alleen. Toch veel plezier gewenst.
Chat, ik ga met je mee doen met het vroeger slapen proberen. Zal wel moeten want volgende week moet ik gewoon weer werken.
woensdag 17 augustus 2011 om 21:55
quote:chocolover schreef op 17 augustus 2011 @ 19:32:
Pfff zo naar yoga maar geen zin
Alle moeheid komt eruit geloof ik. Zou wel dagen kunnen slapen. Ga wel straks en dan daarna lekker douchen en slapen.
En morgenochtend zwemmen met neefje. Zucht, waarom heb ik dat voorgesteld?
Je was te enthousiast. Ik ken het hoor haha
Yellow is je hunnebed al opgemaakt?
Pfff zo naar yoga maar geen zin
Alle moeheid komt eruit geloof ik. Zou wel dagen kunnen slapen. Ga wel straks en dan daarna lekker douchen en slapen.
En morgenochtend zwemmen met neefje. Zucht, waarom heb ik dat voorgesteld?
Je was te enthousiast. Ik ken het hoor haha
Yellow is je hunnebed al opgemaakt?
donderdag 18 augustus 2011 om 13:35