Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
verliefdenonzeker, je kan gewoon met hem gaan daten maar ik zou dat dan echt heel openbaar doen, op een terrasje of zo.

Ik ga met hem maandag avond de stad in en ik zet mijn auto lekker helemaal onder in de parkeergarage haha , je weet nooit waar het goed voor is.

als hij heel leuk is mag hij me naar mijn auto brengen daar is het heel donker en staat bijna nooit iemand, kan gezellig worden!!!!

Nee nee ik ga niet te ver, maar lekker met z'n tweetjes is ook wel even leuk
haha julymoon goed bedacht!:)

Hoop dat hij ook echt leuk is en dat jullie een klik hebben!

Spannend he als je moet wachten:)
Julymoon, ik dacht dat vrouwen zo voorzichtig moesten zijn voor mannen haha! Donkere parkeergarage om je date te bespringen :P

Verliefdenonzeker: ik vraag voor het afspreken altijd hoe lang ze al vrijgezel zijn en wat ze verwachten van het ID, zo filter ik meestal de wanhopige mannen eruit. Ik kan daar namelijk niet tegen, dat te hard van stapel lopen. Krijg ik het spaansbenauwd van. Je moet toch wel de ruimte krijgen om kriebels te krijgen en je dingen af te vragen, het moet wel spannend blijven.
ja klopt tierney ik ook krijg het er echt benauwd van dan denk ik van hallo..?

Maar ja ik zie wel als hij me heel erg begint te benauwen dan ga ik echt niet met hem daten.
Manopviva, ben je er klaar voor? Veel plezier!
Ha meiden (en manopviva ),

Ik ga toch ook maar eens meeschrijven. Me zondag maar weer eens ingeschreven op een datingsite en een heel leuk bericht gehad van een (ik denk) leuke man). Heb hem vanochtend terugbericht, ben benieuwd of het in de smaak valt .

Daarnaast aan de chat geraakt met een andere jongen, die triggert me wat meer geloof ik. Zelfde humor, beetje op 't randje. Daar hou ik wel van. Zag al dat ie me via internet had geprobeerd te zoeken (we bleken een grote zelfde interesse te hebben waar ie me op kon traceren). Dat lijkt me een goed teken toch?

Krijg helaas ook een aantal (zeer) uitgebreide berichtjes van jongens waar ik niks mee heb. Zit niet op RP en helaas bestaat hier niet de ' geen interesse' knop. Probeer dus vriendelijk maar wel duidelijk te maken dat ik geen interesse heb, maar vind dat wel moeilijk. Die jongen heeft toch de moeite genomen een uitgebreid bericht te sturen... Hoe doen jullie dat?

Liefs,

VA
vivalaalcohol, ik zeg dan gewoon dat ik op dat moment net een date gepland heb met een leuke man, dan druipen ze wel af haha.

ja tierney dat vind ik ook altijd maar een man die praat over ramen wassen geloof ik niet dat ik daar zo bang voor hoef te zijn hahahaha en ik kan heel hard gillen!!

Weet je, als ik kriebels heb dan benauwd het mij helemaal niet ook al belt of smst hij dan heel veel, dan vind ik het juist leuk.

Maar bij iemand die het net niet is.....tja dan wel, maar dan geef ik ook aan dat ik niet meer wil.

vorig jaar een date gehad die gewoon leuk was, ik kreeg de dag erna 70!! smsjes van hem, kijk dat vind ik dan niet meer normaal
hahaha julymoon 70 smsjes???Hoe kreeg hij dit voor elkaar:)

Wat doen jullie trouwens als jullie gaan daten en de afstand is best wel groot,willen jullie liever dat de man naar jullie woonplaats komt,of ergens in het midden afspreken,of naar zijn woonplaats toe gaan?

En voordat jullie naar een date gaan hebben jullie dan altijd al telefonisch contact gehad?Of gaan jullie ook daten alleen op basis van mailcontact?
Hee,

ik heb hulp nodig! Hij heeft me gesmst, of ik vanavond nog kan. Wil wel en tegelijkertijd ook niet. Was er zo vanuit gegaan dat het voor hem niet meer hoefde.

Wat nu????
Als je twijfelt, dan is dat vaak eigenlijk gewoon een "nee".
İk zou zeggen ga boebele het is toch niet de eerste keer!

Ga en kijk maar wat hij te zeggen heeft..

succes en veel plezier
Hm, ik weet niet precies wat ik zal doen. Aan de ene kant denk ik: ik moet hard to get spelen en zeggen dat ik niet kan. Aan de andere kant heb ik zo'n hekel aan dat soort spelletjes. Maar misschien is er toch nog wel wat over van wat er vorige week speelde?

Trouwens, verliefdenonzeker, als mijn date van ver komt spreek ik inderdaad ergens in het midden af, das wel het handigste. En ik heb niet altijd telefonisch contact, al is dat bij dates van ver misschien wel aan te raden. Straks reis je dat hele eind voor niks en dat is ook zonde toch?

julymoon, 70 smsjes! Das gewoon eng, sorry hoor.
Volg je gevoel, en wat wil je vanavond als je wel gaat?

Misschien is het gewoon nog niet klaar voor je?

Julymoon, ik ben het daar niet helemaal mee eens (voor mij dan, dat werkt voor jou dus anders :-)). Ik krijg het in het begin van iets nieuws gauw benauwd, ook als ik heel veel kriebels heb. Ik heb ruimte nodig om iemand in mijn leven te laten en dan moeten ze vooral niet te aanhankelijk en lief gaan doen, want dan ren ik weg. En er zijn mannen geweest die daar prima bij pasten, dus ik ben kennelijk niet de enige.

Ik merk het nu al een beetje met die ene hele leuke, die heb ik gevraagd om tot het weekend even ruimte te geven omdat ik druk ben, dat heb ik gevraagd omdat hij ging vissen om aandacht en ik merkte meteen dat gevoel van 'laat me even, wees een vent'. Terwijl ik het echt een heel leuk contact vind.
quote:boebele schreef op 17 augustus 2011 @ 20:43:

Hm, ik weet niet precies wat ik zal doen. Aan de ene kant denk ik: ik moet hard to get spelen en zeggen dat ik niet kan. Aan de andere kant heb ik zo'n hekel aan dat soort spelletjes. Maar misschien is er toch nog wel wat over van wat er vorige week speelde?

Ik lees hier eigenlijk niet mee, maar naar aanleiding van je vraag heb ik even snel de laatste paar pagina's bekeken. Het gaat over die date waarbij je geen goed gevoel had omdat hij ineens niks meer van zich liet horen, maar tijdens die date hebben jullie wel wat "gefriemeld"?

Hard-to-get spelen is overigens heel wat anders dan iets niet doen omdat je erover twijfelt.
ik had er geen goed gevoel over omdat hij niet had verteld dat hij nog rookte en net voordat ik naar hem toe zou komen een sigaretje had opgerookt. En omdat het afscheid daarna een beetje kil en afstandelijk was.

Ik twijfel omdat ik bang ben dat ik spijt krijg. Aan de andere kant: zolang ik me niet het bed laat inpraten (wat niet gaat gebeuren) is er eigenlijk niets aan de hand.

Wat zouden jullie doen??
Boebele, ik denk niet dat je spelletjes als hard to get moet spelen hoor. Het is je eigen hart en je weet nog niet eens veel over of je zijn hart er wel mee raakt.

Niet bedenken hoe je hem meer naar jou kan laten verlangen, maar doen wat jij zelf wilt, wees jezelf. Het zat jou dwars dat hij loog, en het is nu jouw beslissing of je dat kan hebben, of dat je uitleg wilt hebben misschien of je hier niet aan branden of wat je nog meer met de situatie kan.

Maar hij moet geinteresseerd zijn in de echte Boebele toch?
Damn, waarom kan ik zo moeilijk beslissingen nemen.
Als je het antwoord vindt dan ben ik daar ook wel geinteresseerd in haha! (herkenbaar) Als ik je berichtjes zo lees ben je nog niet klaar. Kun je misschien heengaan en gewoon aangeven dat je hem erg leuk vind maar dat je ervan geschrokken bent dat hij loog over zoiets simpels? Misschien is het allemaal niet zo erg als dat je in je hoofd hebt nu. Praten is altijd goed en zeker in zo'n pril stadium.
quote:boebele schreef op 17 augustus 2011 @ 20:53:

Ik twijfel omdat ik bang ben dat ik spijt krijg. Aan de andere kant: zolang ik me niet het bed laat inpraten (wat niet gaat gebeuren) is er eigenlijk niets aan de hand.

Wat zouden jullie doen??

Spijt van wat? De date op zich of dat je je wel eventueel het bed in laat praten? En denk je dan dat hij je het bed in wil praten?

Vind je hem eigenlijk uberhaupt wel leuk genoeg (want dat is wat telt), of is het meer zijn "interesse" in jou dat je nu aan het twijfelen brengt?
ik ben erg bang dat hij mij gaat afwijzen. dan kan ik hem beter voor zijn.

En ik weet ook niet meer zo goed wat ik van hem vind eigenlijk. Het viel zondagavond eigenlijk best tegen. Dus ja, het is meer zijn interesse in mij op dit moment dan dat ik hem nou echt als potentiele partner zie.

Stom eigenlijk.
Blokjekaas: er waren meerdere dates en ze begon hem echt leuk te vinden. Anders moet je even echt de laatste paar pagina's lezen.
Maar waarom wil je vanavond dan heen? Stel hij vind jou nog steeds leuk? Wat dan?
goede vraag, tierney. Ik weet gewoon niet of hij mij wel oprecht leuk vindt of dat het hem om de seks te doen is. Ik vertrouw hem wat dat betreft niet echt. Want anders is hij best de moeite waard hoor.

Hm, iok spreek mezelf nogal tegen geloof ik. Waarom weet ik niet wat ik voel?
quote:boebele schreef op 17 augustus 2011 @ 21:04:

ik ben erg bang dat hij mij gaat afwijzen. dan kan ik hem beter voor zijn.

En ik weet ook niet meer zo goed wat ik van hem vind eigenlijk. Het viel zondagavond eigenlijk best tegen. Dus ja, het is meer zijn interesse in mij op dit moment dan dat ik hem nou echt als potentiele partner zie.

Stom eigenlijk.

Als het tegen viel, dan is dat toch voor jezelf al voldoende om te besluiten niet nog een keer te gaan?

Het kan natuurlijk ook meevallen, maar zelf geloof ik daar niet zo in. Als de eerste date al niet leuk (genoeg) is, dan is het wat mij betreft einde oefening.

quote:tierney schreef op 17 augustus 2011 @ 21:05:

Blokjekaas: er waren meerdere dates en ze begon hem echt leuk te vinden. Anders moet je even echt de laatste paar pagina's lezen.Heb ik gedaan, maar juist omdat er meerdere dates waren, begreep ik niet helemaal over welke het ging.
Ik heb besloten dat ik wel ga. Ik weet niet precies waarom en misschien krijg ik wel spijt. Het beste is om gewoon aan te geven dat het voor mij niet gaat werken.

Ik zie wel hoe het gaat.

Wel onwijs bedankt voor jullie adviezen trouwens en ook zo snel.. kon ik wel even gebruiken,, thx!

Ik laat straks wel weten hoe het is gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven