Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
quote:boebele schreef op 17 augustus 2011 @ 21:13:

Ik heb besloten dat ik wel ga. Ik weet niet precies waarom en misschien krijg ik wel spijt. Het beste is om gewoon aan te geven dat het voor mij niet gaat werken.Je gaat een date hebben om aan te geven dat het niet gaat werken? Huh?
zeker laten weten!
ja, dat klinkt eigenlijk wel raar ja. nouja, weet het ook niet. Moet gewoon zeker weten dat het echt niets meer is ofzo. Is dat heel gek?
İk vind het wel wat hebben hoor..bedoel het is misschien ook goed voor de afsluiting
Ja precies, maar dan: waar hebben we het over. Ik ken hem nu precies 1,5 week! Haha, belachelijk eigenlijk hè, dat dategedoe. Misschien moet ik het klooster maar gewoon in gaan, ben ik van al dat gezeik af
quote:boebele schreef op 17 augustus 2011 @ 21:18:

ja, dat klinkt eigenlijk wel raar ja. nouja, weet het ook niet. Moet gewoon zeker weten dat het echt niets meer is ofzo. Is dat heel gek?

Het lijkt erop dat je zijn gevoel (op welke manier dan ook) over jou belangrijker vindt dan je eigen gevoel. Lijkt me niet zo handig en je maakt het niet echt makkelijk voor je zelf zo. Waarom laat je je eigen gevoel zo ondergeschikt zijn?

Ik snap niet waarom je nog een date zou willen hebben. Als je al zulke discussies hebt over iemand die je anderhalve week kent, dan lijkt me dat alles behalve een gezonde en positieve basis.

Maar goed, als je al besloten hebt om te gaan.. Succes.
nou boebele succes! en hopelijk lukt het om vanavond met een goed gevoel weer naar huis te gaan!

Ik heb volgende week een date...hoewel het niet zo genoemd wordt in onze mailtjes...meer 'samen wat drinken' Ben wel benieuwd hoe het zal zijn, als die eerste 5 min maar voorbij zijn....
Laat maar weten Boebele, geen spijt hebben hoe het ook loopt. Gewoon je gevoel volgen.

Blokjekaas, ik bedoelde meerdere dates met deze man. Het was niet haar eerste date met hem bedoel ik.
blokjekaas, je slaat de spijker best wel op zijn kop. Over het algemeen kan ik het wel hoor, mijn gevoel voorop zetten. Alleen heeft het soms even tijd nodig. ik vind daten wat dat betreft wat moeilijk, vooral als het niet helemaal zo gaat als ik wil dat het gaat.

Maar je woorden komen wel aan hoor, kan er in ieder geval wel wat mee.
quote:tierney schreef op 17 augustus 2011 @ 21:27:

Blokjekaas, ik bedoelde meerdere dates met deze man. Het was niet haar eerste date met hem bedoel ik.

Ahh! Dat is dan voor mij wat duidelijker, thanks.

En ja, dat het niet de eerste date was, had ik inmiddels al begrepen.

Ik ben benieuwd.
quote:boebele schreef op 17 augustus 2011 @ 21:28:

blokjekaas, je slaat de spijker best wel op zijn kop. Over het algemeen kan ik het wel hoor, mijn gevoel voorop zetten. Alleen heeft het soms even tijd nodig. ik vind daten wat dat betreft wat moeilijk, vooral als het niet helemaal zo gaat als ik wil dat het gaat.

Maar je woorden komen wel aan hoor, kan er in ieder geval wel wat mee.

Jij gaat nu een date hebben terwijl je twijfelt, met andere woorden: eigenlijk heb je je beslissing waarschijnlijk al gemaakt. Dat lees ik in ieder geval vrij duidelijk tussen de regels door.

Ik denk dat wat tierney eerder vroeg het belangrijkste is waar je aan moet denken: wat nou als hij je wel leuk vindt? Want stel dat dat zo is, op die manier maak je je het jezelf eventueel erg moeilijk.

En als je nu al niet "sterk" genoeg bent om eerlijk en duidelijk naar hem en ook jezelf te zijn, heb je straks ineens een relatie die je eigenlijk niet wilt, alleen maar omdat hij interesse in jou heeft. Overdreven voorbeeld, om m'n punt duidelijk te maken, maar de kern van waarheid is er wel degelijk, als je snapt wat ik bedoel.

Hoe dan ook, oprecht succes gewenst. Ik hoop in ieder geval dat je na vanavond duidelijkheid hebt.
Ok, thanks voor het meedenken, ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik ga er zometeen gewoon heen en waarschijnlijk is het daarna klaar.

Hoe dan ook, ik laat het jullie zometeen wel even weten.
Hoop dat het uiteindelijk goed komt Boebele!

Nog even een verslag van mijn date van maandag. Het was een ramp. De man ik kwestie was absoluut heel aardig maar heel zenuwachtig. We hebben 2 drankjes gegaan en toen heb ik gezegd dat ik weg moest. Reden: Ik voelde mij totaal niet aangetrokken tot hem. Hij is denk ik bang voor de tandarts want had een heel slecht gebit en rookte zware shag. Dat vind ik echt niet kunnen voor iemand in de 20 ;). Helaas, had echt graag gewild dat het leuk was!

Probleem is een beetje dat hij er heel anders over denkt en mij helemaal leuk vind. Ik zal hem zo dus maar bellen met het nieuws dat ik er niet zo over denk...

De ramen zijn nog steeds ongewassen!

Morgen vertel ik meer!
Wat ik wel nog even wilde doen is reageren op Boebele haar verhaal, ze is nu met haar date begrijp ik.

De eerste dates was Boebele zo enthousiast, ik denk dat je hem stiekem nog steeds erg leuk vind. In een paar berichtjes waarin je ineens alles van hem dat negatief was opsomde kreeg ik echt het gevoel dat je dat vooral deed om jezelf te overtuigen dat het beter was zonder hem.

hij heeft jou het gevoel gegeven dat hij minder enthousiast was na dat rookincidentje, maar het kan ook dat hij zich daar gewoon rot over voelde en daarom niet meer wist wat hij moest doen/zeggen/schrijven. Ik denk dus dat er best nog weleens iets leuks tussen jullie zou kunnen ontstaan, hij heeft immers alsnog gereageerd en ik kan me nog steeds niet aan de indruk onttrekken dat je hem ook nog steeds wel meer dan leuk vind.

Ben benieuwd of ik een beetje juist zit.
Hee manopviva,

wat lief dat je nog even reageert. Hoe was je date nou??? Leuk zo te lezen! Is er gezoend?

sja, ik weet ook niet zo goed wat ik voor hem voel. We hebben elkaar daarnet gezien en ik heb er geen spijt van. Het was wel erg onwennig, ik gaf hem gewoon 3 zoenen op de wang toen ik hem zag, en ik kon hem niet zo goed peilen. Maar ik vond het wel erg leuk om hem weer te zien en het was eigenlijk ook gewoon weer gezellig. Hij wilde voor komend weekend weer afspreken... en ik heb dus ja gezegd. Heb er stiekem heel veel zin in, maar weet ook niet of ik het juiste doe.

wat ik wel heel sterk voelde vanavond was dat we elkaar gewoon beter moeten leren kennen voordat we eventueel kunnen besluiten een relatie aan te gaan. Ik vond het daarom ook wel prettig dat het even wat afstandelijker was vandaag. We hebben elkaar vorige week zo veel gezien en dat was ook best klef af en toe. Het ging misschien allemaal wel veel te snel.

Dus naja.. ik ben eigenlijk heel blij met mijn date, al zullen sommigen van jullie er misschien wel hun bedenkingen bij hebben. Overigens gaf hij vandaag gewoon toe dat hij af en toe nog rookt. Afgelopen zondag was dat volgens hem doordat hij het zo spannend vond.

Naja, we zien het wel. Ik voel me zo verrektes onzeker, heel vervelend. Terwijl hij dus aangeeft me weer te willen zien. Dat doe je toch ook niet als je iemand niet ziet zitten? En we hebben ook niet in zijn bed afgesproken, dus het kan toch niet alleen voor de seks zijn?
trouwens, de standaardvraag na iedere date wordt vanaf nu: zijn de ramen nog ongewassen of niet..?

haha.

Slaap lekker allemaal!
Boebele, wat goed dat je je gevoel gevolgd hebt.

Dit bedoelde ik met praten. Nou ja, praten maar het ook een kans willen geven, niet te snel weglopen en elkaar werkelijk leren kennen. Zoveel relaties en contacten lopen stuk op het niet goed durven of kunnen communiceren.

Wat ik al zei, misschien valt het wel mee met wat je dacht dat er aan de hand was.

Kun je hem niet gewoon eens vragen hoe hij in het contact staat? Ik denk dat hij je vast wel ziet zitten, hij toont initiatief maar op wat voor manier dat weet alleen hij. Gewoon je gevoel volgen en doen wat jij wilt.

Ik ben het trouwens wel eens met manopviva.

Over hem gesproken: ik ben wel nieuwsgierig naar het smiley gedeelte van je post :-)
ja manopviva, kom eens over de brug!!
Nou vooruit, ik had eigenlijk het idee het nog even voor mezelf te houden en lekker te genieten, maar eigenlijk kan ik er ook niet zo lang geheimzinnig over doen.

Ik was er eerst. Zij kwam binnen.... Leuk!!!!!!

In het begin leek ze nog een beetje ingehouden, maar eigenlijk hebben we 3 uur lang aan een stuk over van alles gepraat, geen saaie onderwerpen als het weer of het nieuws vandaag, geen enkel moment moeten zoeken naar iets om te moeten zeggen.

UIteindelijk uitgesproken dat we allebei eigenlijk al wisten dat dit een vervolg moest krijgen. Ik zei het eerst, was ik wel blij mee, want zij had me al via de DS benaderd, wil niet overal de laatste in zijn . Er was duidelijk een klik. Zij was eigenlijk gewoon met alles leuk, gezellig, aantrekkelijk, open en eerlijk.

Met afscheidnemen stonden we dus recht onder een lantaarnpaal. Ik moest even aan de donkere parkeergarage van julymoon denken, die was wel van pas gekomen. Ik wilde haar zoenen en ik dacht te merken dat zij dat ook wilde. Maar die spotlight boven ons en het feit dat ik zelfs op mijn 29e nog af en toe een schijter ben, zorgde dat het bleef bij 3 zoenen op de wang.

Afgesproken dat we zaterdagmiddag iets gaan doen, ze moest wel nog een afspraak met haar vriendin verzetten. Dat was dezelfde vriendin die ze ergens halverwege de date moest sms-en hoe leuk haar date was dus dat was geen probleem.

Ik moest 40 minuten naar huis rijden, na 20 minuten voelde ik mijn gsm al trillen. Ze vond het echt heel leuk en keek al uit naar zaterdag.
Hee manopviva, dat klinkt erg leuk allemaal, gefeliciteerd! En zaterdag alweer afspreken, toe maar. Ben benieuwd hoe het afloopt!
Hey boebele ik ben ook echt blij dat je je gevoel hebt gevolgd en gewoon bent gegaan,misschien was hij ook even in de war die dag dat je erachter kwam dat hij nog steeds rookte en wist hij ook geen raad..tja wat moet hij zeggen: ja klopt ik heb gelogen?

Natuurlijk is het niet leuk,maar ik denk als ook net als tierney dat hij je wel ziet zitten!

En nu weer een afspraak voor komend weekend!

İk hoop dat het weer net zo leuk wordt..

En over tijd heb je helemaal gelijk,probeer alles rustig aan te doen en neem veel tijd om elkaar te leren kennen..

Manopviva,wat leuk om te horen dat het allemaal zo gezellig was!Dat de ramen ongewassen zijn is wel duidelijk zo te horen.

De tweede date is ook al zo vlot...en dat ze al na 20 min schreef dat ze het leuk vond allemaal een goed teken toch!!

Hoop ook voor jou dat het zaterdag weer net zo gezellig wordt als gisteren..
Manopviva, leuk om te lezen!

En als je echt gaat daten heb je nog tijd zat voor die zoen, houdt de spanning er lekker in
En boebele hoe was t?
Ohhh ha eerst ff lezen...mn viva-app werkte niet helemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven