Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie. Ik ben zelf gestopt met het daten omdat ik tijdens gesprekken merkte dat ik er nog niet klaar voor ben en mijn ex enorm mis. Ik dacht dat ik verder was en de gesprekken brengen alles terug.
Oops wrong planet
Wat leuk, al die succesverhalen .

Heb inmiddels een uitnodiging voor een biertje met leuke chatjongen (die ook een halve collega blijkt te zijn, beetje gek:)) en krijg lange mails van mailjongen. Maar nu eerst naar Lowlands, misschien kom ik daar wel gewoon een leuke vent tegen in reallife .

En Hangmat, niet aan jezelf gaan twijfelen hoor, Ik wijs ook veel mannen af, maar dat kan echt om stompzinnige dingen gaan als lengte, of vreemde muzieksmaak, of een hobby waar ik helemaal niks mee heb. Schrijfstijl vind ik ook belangrijk, soms is de toon heel naar/ raar, of is zo'n berichtje volgepompt met allerhande smileys.

Als je al die profielen bekijkt word ik er overigens ook een beetje gek van dat iedereen sociaal is, van reizen houdt, een wijntje en het ergst vind ik mannen die dol zijn op strandwandelingen!! Ik ken werkelijk geen enkele man die dol is op strandwandelingen, maar de datingsites staan er kennelijk vol mee
och hangmat jou tijd komt ook nog wel, en ik schrijf ook veel mannen al bij voorbaat af puur op lengte, hobby of werk dus het zegt echt niks hoor.

Ik heb ook een kind maar daar is nog geen enkele man op afgehaakt gelukkig , maar ik moet wel zeggen dat mijn dochter 13 is en een man die bv 2 kinderen heeft van 3 en 4 jaar die wil ik ook niet. Ik heb nu mijn vrijheid voor een deel terug en die geef ik niet op voor andermans kinderen, klinkt egoistisch maar zo voel ik het.

Egghead, ik heb dat precies hetzelfde gehad als jij maar op een gegeven moment komt het toch wel, in het begin ging ik op die site gewoon voor de fun als ik me verveelde en daarna werd het toch vanzelf allemaal wat serieuzer.

Ik heb nog steeds niks van hem gehoord!!
Egghead, wat jij schrijft, had ik vorig jaar. Heb toen ook een paar keer gedate, maar merkte dat ik iedereen nog ging vergelijken met ex, waar ik nog voor voelde. Dan werkt het niet. Gewoon rustig aan doen, dan komt er vanzelf een punt, dat je er wel aan toe bent, al is het gewoon voor de gezelligheid...

Julymoon, ik vind het ook fijn om te kunnen zien, wanneer iemand online is geweest. Al is mijn pech, dat een man die ik leuk vind, nu al een hele week niet online is geweest (misschien op vakantie?) en een ander zie ik daar wel online, heb ik één date mee gehad, waarvan hij zei, dat het gezellig was, maar vervolgens niets meer van gehoord. Tja, dan ga ik me afvragen of hij het werkelijk gezellig (genoeg) vond....

Wat de schrijfstijl betreft: vind ik ook belangrijk. Een mailtje, dat wemelt van de taalfouten, gaat bij mij meteen de prullenbak in, en de schrijver valt dus af. Hoe lief hij misschien ook is....
quote:xnellekex schreef op 19 augustus 2011 @ 10:59:

Egghead, wat jij schrijft, had ik vorig jaar. Heb toen ook een paar keer gedate, maar merkte dat ik iedereen nog ging vergelijken met ex, waar ik nog voor voelde. Dan werkt het niet. Gewoon rustig aan doen, dan komt er vanzelf een punt, dat je er wel aan toe bent, al is het gewoon voor de gezelligheid...

Julymoon, ik vind het ook fijn om te kunnen zien, wanneer iemand online is geweest. Al is mijn pech, dat een man die ik leuk vind, nu al een hele week niet online is geweest (misschien op vakantie?) en een ander zie ik daar wel online, heb ik één date mee gehad, waarvan hij zei, dat het gezellig was, maar vervolgens niets meer van gehoord. Tja, dan ga ik me afvragen of hij het werkelijk gezellig (genoeg) vond....

Wat de schrijfstijl betreft: vind ik ook belangrijk. Een mailtje, dat wemelt van de taalfouten, gaat bij mij meteen de prullenbak in, en de schrijver valt dus af. Hoe lief hij misschien ook is....

Vanwege eerder genoemde redenen al een week niet meer online.

Het zal toch niet :-)
Oops wrong planet
Haha, Egghead, zou wel erg toevallig zijn, maar zeg nooit 'nooit'...
kreeg net een sms, ze had gewoon even zin om me te sms-en zo lief!

@ julymoon, is dat die man waar je in het weekend een eerste date meehebt? Op een van die datingsites stond als tip dat je drie dagen voor de date niet meer moet mailen. Ik heb het een keer toegepast, maar ik vind het een slechte tip. Misschien heeft jou date die tip echter ook gelezen.
manopviva wat lief!:)

Ja het kan idd dat jij een uitzondering bent aangezien je een man op viva bent

ik heb volgende week donderdag een date..kijk er erg naar uit!
quote:manopviva schreef op 19 augustus 2011 @ 11:52:

kreeg net een sms, ze had gewoon even zin om me te sms-en zo lief!

@ julymoon, is dat die man waar je in het weekend een eerste date meehebt? Op een van die datingsites stond als tip dat je drie dagen voor de date niet meer moet mailen. Ik heb het een keer toegepast, maar ik vind het een slechte tip. Misschien heeft jou date die tip echter ook gelezen.

Ik vind het ook een hele rare tip.

Gewoon lekker kletsen enz.
Oops wrong planet
Hangmat, Inderdaad niet onzeker voelen. Hoe kan het persoonlijk zijn als ze je niet eens kennen? Er loopt er een voor jou rond, niet opgeven.

Wat manopviva zei is misschien wel een goede tip, een andere DS proberen. En dat over kinderen is ook wel een goede. Er zijn veel mannen die niet zoveel met kinderen hebben.

Manopviva, hoop je al dat het heel gauw morgen is??

Mijn mailman heeft zijn kinderachtige crush ook aan mij betuigd en hij wil mij nu ook heel graag zien, dus hij heeft ervoor gezorgd dat we volgende week al de date hebben! Jeeej, een stuk eerder! En dat hij daar moeite voor doet vind ik wel heel lief. We hebben het er wel over gehad dat het in het echt alsnog kan tegenvallen hoor, ik bewaar mijn lijntje naar de grond wel haha. Maar hij is nu is zo leuk!
Goed nieuws, Tierney!! Nu hoef je niet zo lang meer te wachten. En inderdaad leuk dat hij daar moeite voor doet, zo te lezen ziet hij jou ook echt zitten. Welke dag wordt het?

Manopviva, leuk dat ze je smst. Ben je al zenuwachtig voor morgen? En wat gaan jullie doen en hoelaat?

Hangmat, ik denk dat de tip van julymooon wel een goede is. Wellicht moet je je wat meer richten op mannen die ook al kinderen hebben. Kan me best wel voorstellen dat dat mannen ervan weerhoudt op je te reageren. En misschien moet je je tekst aanpassen? Ik weet niet wat je nu geschreven hebt, maar als je de meeste profielen leest kom je een heleboel cliche's tegen (inderdaad die strandwandelingen, vreselijk).

Ook het wijntje op de bank is een ontzettende dooddoener.

Ik heb mijn profiel expres heel tegendraads gemaakt. Dat vindt vast niet iedereen leuk, maar de mensen die reageren doen dat ook echt omdat ze het grappig vinden wat ik heb geschreven. Ik krijg daarom weinig onzinreacties.

Gisteren kreeg ik trouwens wel 3 (!) mailtjes van dezelfde man. 20 jaar ouder, maar hij vond me blijkbaar zo leuk dat hij me moest blijven mailen. Daar knap ik best wel op af. Relax even zeg. En mannen die 20 jaar ouder zijn, daar wil ik eigenlijk sowieso niks mee.

Morgen is mijn date alweer. Ben wel benieuwd, maar ook nerveus. De gebeurtenis van zondag zit toch nog wel vers in mijn geheugen. Wellicht dat we het morgen een keertje hebben over "ons". 6x daten zonder dat je onderhand weet hoe het zit is misschien wel een beetje raar. En tegelijkertijd vind ik het geloof ik ook wel prima dat het een beetje vrijblijvend is. Al zou ik echt niet leuk vinden als hij ook met andere vrouwen zou daten. Hij heeft toch echt na zondag zijn profielfoto nog veranderd dus ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe hij er instaat.
Ja, was het maar al morgen

Gelukkig hebben we al om 13u afgesproken. We hebben afgesproken in de stad. We hebben wel al gehad over wat we zouden kunnen doen, we beginnen gewoon op het terras en dan doen we gewoon waar we zin in hebben.

@ tierney, gefeliciteerd hoor! Klinkt wel alsof hij het serieus ziet zitten.

@ boebele, misschien was hij na het rookincident zo gedessillusioneerd dat hij zijn kansen zag vervliegen en besloot dat hij maar weer verder moest zoeken. Zoveel tijd voor die andere vrouwen kan hij niet hebben als hij in anderhalve week al zes keer met jou is geweest. Ik zou er weleend met hem over praten, kan heel verhelderend zijn.
Ik heb ook het gevoel dat veel mensen afhaken op het feit dat ik 2 jonge dochters heb.

Ik gooi het over een andere boeg, ik heb mijn profieltekst verwijderd en een Infographic over mezelf gemaakt Helemaal visueel dus. Past ook veel beter bij mij. Ik doe een grafische opleiding dus het was meteen weer een leuk oefenstukje.
kijk hangmat, dat is dus de manier. Iets persoonlijks van jezelf in het profiel stopppen waardoor je opvalt. Er staan zoveel standaard profielen op die datingsites dat het echt wel de moeite loont om er iets van te maken.

manopviva, 13 uur, das gelukkig al vroeg op de dag haha. Wordt misschien wel een hele lange date dan!

Wij hebben trouwens ook rond dat tijdstip afgesproken.
overigens wil ik dat "het er over willen hebben" een beetje vermijden. We kennen elkaar nog maar zo kort..

Wat dat betreft ben ik het dus wel een met blokjekaas: als het echt teveel gedoe wordt kan ik er beter mee stoppen. Maar vooralsnog ben ik te nieuwsgierig waar dit heen gaat.
Ik zou het er ook niet over hebben Boebele, blijkbaar is er toch niets aan de hand en gedoe in het begin voorspelt idd niet veel goeds.

Ben benieuwd hoe het gaat dit weekend!

Gisteren liep ik door de stad, en ineens kan ik me dan zo eenzaam voelen. Zo stom. Terwijl ik ook heel goed heb kunnen voelen hoe het is om je eenzaam te voelen binnen je relatie, dat is nog veel erger eigenlijk.

Over het algemeel vind ik het prima om alleen te zijn, maar soms is er even zo'n momentje dat ik het NIET leuk vind. Maar goed, ik ben inmiddels ook al 3 jaar alleen met een fling hier en daar in die drie jaar maar echte verliefdheid heb ik niet meer meegemaakt.
@ boebele: een hele lange date zal het wel niet worden, want de reden dat we 's middags afspreken is dat zij 's avonds niet kon. 's Middags eigenlijk ook niet, maar dat kon ze nog afzeggen.

Maar als het aan mij ligt duurt de date alsnog zolang mogelijk
Ik heb een handige link gevonden waar je foto's kunt 'scannen' op echtheid. Als ik twijfel bij een profielfoto en die ziet er iets te gelikt uit, of op een andere manier fake. Dan check ik ze via een site: tineye.com.

Dat is een omgekeerde zoekmachine naar afbeeldingen op internet. Op die manier heb ik al een aantal fakers achterhaald. :-)

Erg handig!

Trouwens aan de andere kant ook wel erg triest dat mannen (en ook vrouwen) dit doen. Je valt toch wel door de mand. En jammer dat datingssites niet meer alerter daar op zijn. Ik bedoel, als ik ze al kan vinden: die fakers....
ooooohhhhhhhh ik ben zo blij, mijn "man" heeft een e-mail gestuurd, een hele lieve leuke spannende mail, ik sta hier bijna te dansen hahahha mafkees ben ik toch!

Ik wou dat het maandag was, ik kan niet wachten!

Voor iedereen met een date.........heel veel plezier morgen en laat ons weten hoe het gegaan is, leuke positieve berichten.

Hij is zo knap en leuk en lief.......zwijmel zwijmel
Leuk idee Hangmat! Misschien krijg je nu meer reacties? Ik hoop het voor je.

Ik herken dat wel, over soms even niet alleen willen zijn. Dan zie ik ineens overal gelukkige zoenende knuffelende stelletjes en dan voel ik me alleen. Gelukkig heb ik die dipjes niet vaak, want ze voelen erg rot. Knuffel voor jou.

Iedereen die morgen gaat daten, alvast heel veel liefde geluk en plezier!

Ik weet even niet meer wie het nou vroeg (sorry) maar mijn date is volgende week zondag.
Haha JM! Geniet ervan. Mijne is op pad vanavond, balen!
Ik 'breek' af en toe even in, als ik iets interessants voorbij zie komen, mag dat?

Ashley hoe werkt dat emt dat tineye.com? Je kunt kiezen tussen upload image of enter image address.

Ik heb contact met een hele leuke jongen via internet, maar de foto's zien er eigenlijk te goed uit om waar te zijn. Hoe check ik zijn foto's ? (schaam me eigenlijk dat ik dit vraag..)
Hey Julymoon, wat leuk voor je! Ben wel even heel nieuwsgierig: is die date ook via die ene site???? Ben er zelf ook vaak best leuke mannen tegengekomen, maar wil nog niet echt vlotten met een goede date...helaas! Wens je wel heel wveel plezier, en gun je alle goeds!

Enne wat die fotosite betreft, Ashley, ben ook wel benieuwd hoe dat werkt.
Oooo wat een ontwikkelingen allemaal!

Boebele en man op viva, veel plezier van het weekend!

Woensdag is het voor mij zover Spannend, leuk, gek, ehm een hoop gedachten ;) En dan ook van die stomme onzekerheidjes van wat ga ik aandoen, hoe zal ik mn haar doen...

We weten nog niet waar we afspreken. Twijfel of ik hem mij zal laten ophalen of ergens in een cafe afspreken....maar dat lijkt me ook zo apart. Dat je dan ergens binnenstapt, en zo rond moet kijken ;)

Hij weet toch al waar ik woon...(we waren gelijktijdig bezig met woonruimte zoeken).

Inmiddels mag het er ook wel een keer van komen, we mailen al bijna dagelijks sinds april.....
ja nelleke hij is van die ene site, AM! hij viel juist zo op omdat hij heel anders reageerde dan die andere mannen, zo leuk.

Geven jullie voor je op date gaat jullie gsm nummer voor het geval dat je elkaar misloopt of dat er iets gebeurd, met kapotte auto langs de weg bv? hahaha waar denk ik aan, maar toch.

Oh tierney, dan moet je nog een hele week wachten! Ik zie hem maandag en ik heb al 3 dagen buikpijn hahaha, maar ja ik ben dan ook wel echt erg deze keer.

Roosje dat probleem heb ik dus ook, ik weet echt niet wat aan te doen, mijn haar zit nooit goed, lijk ineens lelijk of was ik dat al?! pppffffffff ik hoop dat het goed gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven