Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
oooo julymoon ik snap (herken) echt helemaal hoe je je voelt!

Zucht....

vroeger was ik echt superverlegen, op zich kan ik nu wel een eind weg praten (eerder dit jaar ook een x een date gedaan via het internet, toevallig kende hij een vriendin van mij...waar ik dus even kon polsen, het was een gezellige avond, maar daarna geen contact meer gehouden). Toen ging het best goed, maar eigenlijk vind ik de mailman van nu een stuk leuker, en hihi hoop ik dat hij dat in het echt ook is....en hij dat mij natuurlijk ook vindt

waar twijfel je over qua kleding?

oh ik heb zijn nummer trouwens wel, maar nog nooit gebruikt...dus heeft hij de mijne niet
roosje, ik ben normaal gesproken dus echt nooit verlegen, ik weet gewoon niet wat er met me aan de hand is.Ik ben zo bang dat ik het daarmee verpruts en dat hij niet ziet hoe ik werkelijk ben, pppfffffffff, ik me maar beter vantevoren moed indrinken haha

Ja qua kleding twijfel ik heel erg want ik wil dus niet in spijkerbroek aankomen zetten alhoewel dat altijd nog het fijnste zit.

Ik heb een heel leuk jurkje maar daar moet echt een panty onder en ik weet niet of het daar te warm voor is maandag.

En ik moet mijn laarzen met hakken aan want ik ben niet zo groot en dan lijk ik langer en slanker hahaha gemeen he?

Als ik zijn nummer had dan had ik hem al lang gsmst
quote:julymoon1 schreef op 19 augustus 2011 @ 21:17:

Als ik zijn nummer had dan had ik hem al lang gsmst

hihi wil ik ook wel maar weet even niet zo goed wat...

hij gaf het me, omdat ergens in een mail ik geschreven had dat ik onweer 's nachts niet fijn vind, en het ging toen nogal te x...dus de volgende x meost ik hem maar bellen/smsen....

maar sindsdien geen onweer meer gehad

een jurkje is wel wat minder 'gewoon' dan een spijkerbroek, aan de andere kant als jij lekker jezelf kan zijn in je spijkerbroek...en dat een goed gevoel geeft dan is dat toch ook prima?

Ik ga voor jurkje, ook met laarzen...ach en 's avonds koelt het toch best af
Ja ik ga ook voor het jurkje, ik wil er wel leuk uitzien en een man heeft ook ogen, haha

Ik zou hem gewoon smsen dat het keihard aan het onweren is en dat je bbbbbang bent hahaha, ook al is het niet zo hij geeft je zijn nummer echt niet voor niets hoor, ik denk dat hij hoopt op een smsje.

Morgen ga ik hem proberen zijn nummer te ontfutselen, dat is mijn doel dit weekeind.

Heeft iemand van jullie ooit gehad dat je hem zo leuk, lekker, knap etc etc vond dat je er meteen het bed mee deelde?

Niet als one night stand gezien maar gewoon door je gevoel?
Ja met mijn ex, ben toch 6 jaar bij hem geweest :-)

Maar ik weet niet of ik het weer zou doen als ik in die situatie kom. Vond het toen toch ook een beetje beschamend namelijk, maar het luchtte zo op! Haha!

Tegenwoordig vind ik zoenen al heel wat op een eerste date...

Gaan jullie allemaal in jurkjes? Ik ben de afgelopen twee dates wel in spijkerbroek gegaan, wel met hakken en een leuk blousje. Ik dacht als ik hem leuk vind kan ik alsnog wel een keer alles uit de kast trekken.

Mijn mailman zei dat er niks is boven een goed passende spijkerbroek. En nu zijn dus al mijn spijkerbroeken niet goed genoeg :S Mijn date is ook niet heel geschikt voor een jurkje nu, twijfel zelfs al over hakken. Maar dat zorgt wel voor een mooier postuur

Zo leuk dat ik niet de enige ben die zich zo aanstelt voor een date!
Julymoon, wat spannend. Ja, op AM staan gelukkig ook leuke mannen ;) Ik heb wel altijd mijn mobiel nummer doorgegeven, en ook het nummer van de man gekregen. Is handig als je elkaar nog nooit gezien hebt. Heb wel een apart nummer voor dit soort dates, zodat ik de foon weg kan laten (en dus niet gestoord kan worden) als ik daar geen behoefte aan heb, of als ik merk, dat het niets is.

Ben wel heel erg benieuwd naar je date!

Haha, nee, je bent niet de enige die zich 'aanstelt'...pfff, ik voel me vaak een puber als ik weer kan daten, haha. Maar wel altijd leuk. Denk dat die gevoelens niets met leeftijd te maken hebben.
Hey wat leuk om te lezen dat jullie het ook allemaal hebben!

Dat heb ik ook namelijk ik ben nogal een sportief gevalletje draag nooit hakken altijd all-stars,uggs,ballerinas of leuke sandalen... opzich ook leuk te combineren met een leuk jurkje of rokje...vinden jullie wel dat je een panty onder een rok of jurk moet dragen?Pff weet ook niet wat ik aan trek volgende week deel jullie gevoel..:)
hihi nu een malitje, dat hij gister blijkbaar onweer had en me gemist had

zo nu even verder lezen
Ik ben zo blij dat jullie dat gevoel ook allemaal hebben, ik ben 38!! dit is niet normaal meer, maar het gevoel alleen al is zo lekker.

verliefdenonzeker, bij het jurkje wat ik aan doe moet ik wel een panty onder want dat is dan gewoon veel mooier ( uhm en strakker)

Ik kan natuurlijk ook gewoon holdups aantrekken voor het geval dat............. hahaha grapje.Nee ik ga het niet doen hoor! ( denk ik)

Ik ben wel blij dat we gewoon op een terrasje hebben afgesproken, dat maakt het vaak al iets makkelijker. Ik kan hem toch altijd nog meenemen naar huis als hij echt zo leuk is als ik denk hihi. Mijn fantasieen gaan met me op de loop ai
Oh, ik heb dat niet hoor. Nog nooit getwijfeld welk jurkje ik aan moest trekken
Nou, mijn date gaat niet door. Hij belde me vanavond om te zeggen dat hij het wat rustiger aan wilde doen. Ik begreep natuurlijk meteen dat hij het er bij wilde laten, dus ik heb heel rustig gereageerd en gezegd dat dat prima was. Hij wilde morgen nog afspreken, maar ik heb gezegd dat we dat maar niet moesten doen. Hem veel plezier gewenst met datgene dat hij dan wél zou gaan doen.

Mijn onderbuikgevoel klopte dus wel een beetje, ik voelde gewoon dat er iets niet goed zat, ook al wilde hij nog steeds daten. Hij had het zelfs over zondag, dat we dan misschien ook iets konden gaan doen. Ik was het niet hoor, die steeds die dingen voorstelde. Het was best intens, maar nu is het dus klaar. Baal er wel van, maar ben ook een beetje opgelucht. Dat hij zijn profielfoto had veranderd na het weekend zat me toch niet lekker en ook niet dat hij had gelogen over dat roken. En het afscheid zondag was echt niet leuk, toen ik min of meer zijn huis uit werd gezet.

Het is gemakkelijker om erop terug te kijken nu, dan zie ik dat 1 +1 gewoon 2 is. IK had dus woensdag beter wel kunnen zeggen dat ik het niet meer zag zitten, maar ik kon het niet. Was te nieuwsgierig. Hoopte toch ook op een leuke date. Maar wist ook niet zo goed hoe die zou gaan verlopen eerlijk gezegd.

Naja, ik heb hier wel 1 ding van geleerd: mannen die erg hard van stapel lopen moet je in sommige gevallen een beetje wantrouwen. Is ook niet helemaal normaal: 5 dates in 1 week tijd. Volgende keer doe ik het wat rustiger aan.

G*dsamme, wat een eikel.
Jammer, boebele. En ik gooi hem er toch maar even in: je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent.

En wellicht wilde hij ook gewoon kijken of het iets was, er hoeven niet per se kwade bedoelingen in het spel te zijn. Maak je er verder ook maar niet druk over.

Volgende keer gewoon je eigen gevoel volgen. Dat zit er namelijk niet zo heel vaak naast. En niet de hoop verliezen ;)
Boebele, wat jammer! Maar volgens mij ben je een hele leuke meid die beter verdient.

En je hebt gewoon je gevoel gevolgd woensdag, schaam je daar niet voor hoor. Als je toen niet gegaan was had je nu misschien ook geen duidelijkheid gehad terwijl je wel met vragen zat. En zonder risico ook geen liefde. Volgende keer dat je je gevoel volgt is het misschien wel met een man die dat wel leuk vindt. Ik vind in elk geval helemaal niet dat je dom bent geweest of het hem te makkelijk hebt gemaakt hoor.

Ik denk ook niet dat hij je helemaal niet ziet zitten, alleen gewoon niet genoeg denk ik. Nu weet je het tenminste.

Knuffeltje voor jou! Laat hem maar lekker gaan.
quote:tierney schreef op 20 augustus 2011 @ 00:36:

En zonder risico ook geen liefdeDie ga ik onthouden.
bedankt voor je reactie blokjekaas, je zat er niet ver naast. Maar ik wantrouw mijn gevoel vaak, dan weet ik niet of dat wat ik voel terecht is. Je weet dingen nou eenmaal nooit zeker. Ik voelde wel dat er iets was, maar heb tegen beter weten in toch met hem afgesproken. Ook omdat ik hoopte dat mijn gevoel er naast zou zitten denk ik.

Maar inderdaad, ik weet waar ik aan toe ben en ik hoef me niet meer te storen aan zijn internetdategedrag (hij is echt bijna altijd online).

Ga nu lekker slapen.
lief van je tierney. Voel me wel een beetje onnozel nu, maar je hebt gelijk dat ik dit misschien niet had geweten als ik woensdag niet was gegaan. En het had ook anders kunnen lopen.

Nouja, we gaan gewoon verder...
quote:boebele schreef op 20 augustus 2011 @ 00:38:

bedankt voor je reactie blokjekaas, je zat er niet ver naast. Maar ik wantrouw mijn gevoel vaak, dan weet ik niet of dat wat ik voel terecht is. Je weet dingen nou eenmaal nooit zeker. Ik voelde wel dat er iets was, maar heb tegen beter weten in toch met hem afgesproken. Ook omdat ik hoopte dat mijn gevoel er naast zou zitten denk ik.

Maar inderdaad, ik weet waar ik aan toe ben en ik hoef me niet meer te storen aan zijn internetdategedrag (hij is echt bijna altijd online).

Ga nu lekker slapen.

Ik denk dat wat tierney zei ook wel klopt; je hebt gewoon je gevoel in principe wel gevolgd woensdag. Je hoeft ook niet meteen alles af te blazen na wat twijfelen. En voor hetzelfde geld was het wel leuk geweest en gebleven.

Je moet daar ergens de balans vinden, tussen wanneer het goed voelt om gewoon te zeggen dat het klaar is, of om nog maar eens te kijken of het wat kan worden. En dat komt wel.
*breekt heel even in*

@ Hangmat: lieve meid, ik heb je ontmoet en ik heb gezien wat een super leuke vrouw jij bent. Als er geen mannen op je reageren is dat hun verlies. Ik vond je een lieve, leuke en aantrekkelijke vrouw dus jij komt heus wel iemand tegen die super lief voor je is.

Wilde je even een duwtje in de rug geven, ik snap wel dat het demotiverend is om zo weinig mailtjes te krijgen, maar jou tijd komt nog wel geloof mij.

Als ik terug ben van vakantie kunnen we altijd nog samen de stad in om lekker te dansen als je dat leuk vind.

Bij mij even geen nieuws, niks meer gehoord van de papa.

Ga morgen op vakantie dus tot over 2 weken.
oohh boebele, wat jammer voor je, maar van de andere kant beter nu dan over 2 maanden, en nu kan je weer verder kijken en hoef je niet meer te twijfelen.

Ik denk wel dat er maar heel weinig mannen tussen zitten die ook echt serieus zijn, op de site waar ik te vinden ben daar is dat heel erg duidelijk.Geldt ook voor vrouwen hoor.

Ik ben deze keer een beetje openhartiger geweest naar mijn date en ik hoop dat hij het kan waarderen.

Ik ben wel heel benieuwd hoe hij daar op gaat reageren, ik ben namelijk niet zo standaard, hoe leg ik dat nu uit?

Er zijn bepaalde dingen die ik verwacht in een relatie, en ik houd wel een beetje van spanning en sensatie, ik zou geen relatie willen waarbij je binnen de kortste keren zo'n broer/zus relatie hebt, Omdat hij een vrij serieus persoon is ben ik toch wel benieuwd hoe hij hier tegenaan kijkt

rogue, wat lief van je om hangmat te steunen, voor haar komt het ook wel, dat is zeker maar het zal haar een fijn gevoel geven dat er iemand is die even duidelijk maakt dat ze een geweldige vrouw is!
Ja, lief van je roque. Ik weet zeker dat er voor Hangmat ook iemand rondloopt! Heb je al reacties op je profiel?

Lief jullie reacties. Ik zit hier met best wel een kater, maar weet ook wel dat het beter is zo. Het is jammer want we hadden een gigantische klik, al ging het op lichamelijk gebied een beetje stroef. Misschien is dat ook wel de reden dat hij ermee wilde stoppen. De echte reden zal ik nooit weten. Twijfel nu wel een beetje aan mezelf: wat heb ik dan verkeerd gezegd, ben ik niet leuk of slim, niet intellectueel genoeg. Wat is er dan mis met mij?

Stom hè.
boebele, je moet niet aan jezelf gaan twijfelen hoor, er zijn vast dingen die je van hem helemaal niet weet en misschien reageerde hij daarom zo.

Sommige zijn ook zo moeilijk te peilen, doen ze net of ze een relatie willen en naderhand..........ik wil je heel graag blijven zien maar geen vastigheid. Of ze zijn nog niet helemaal over hun ex heen, of weten niet wat ze willen.

Zulke dingen hoor ik vaak bij anderen

manopviva
Hé Boebele,

Ik lees hier ook mee en breek ook maar even in.

Zelfreflectie kan nooit kwaad, maar het zou jammer zijn als je nu aan jezelf gaat twijfelen en onzeker word hierdoor.

Ik herken heel erg het 'je gevoel wegrationaliseren'. Daarom denk ik dat het goed is geweest dat je toch op die laatste date bent gegaan.

Nu weet je dat je in het vervolg wel op je gevoel kunt vertrouwen!

Je schrijft dat je niet wist of je gevoel terecht was...maar het is je gevoel ! Dat kan niet niet kloppen volgens mij. Behalve als het een gevoel is dat voortkomt uit (negatieve/angstige) gedachten of projectie.

Je hoopte dat je gevoel er naast zou zitten. Dit herken ik zo! Dat je nog een keer afspreekt om te checken of je gevoel wel klopt, terwijl je dat eigenlijk vantevoren al wel wist. Je durft niet op je gevoel te vertrouwen, terwijl die het toch vaak bij het juiste eind heeft.

Wat ik me afvraag; ben je heel erg rationeel ingesteld en zit je veel in je hoofd? (of projecteer ik nu ? )

Nogmaals, niet op jezelf betrekken en niet teveel over analyseren.

Geniet lekker van de zon vandaag allemaal!
Erg jammer voor je boebele, maar er zijn nog genoeg andere mannen. Ik begrijp ook niet zo goed waarom hij de date afzegt met als reden dat hij het rustiger aan wil doen en dan vervolgems wel zondag wil afspreken. Dat komt op mij over als een dubbele agenda.

Iedereen met een date vandaag, succes!
quote:boebele schreef op 20 augustus 2011 @ 07:59:

Ja, lief van je roque. Ik weet zeker dat er voor Hangmat ook iemand rondloopt! Heb je al reacties op je profiel?

Lief jullie reacties. Ik zit hier met best wel een kater, maar weet ook wel dat het beter is zo. Het is jammer want we hadden een gigantische klik, al ging het op lichamelijk gebied een beetje stroef. Misschien is dat ook wel de reden dat hij ermee wilde stoppen. De echte reden zal ik nooit weten. Twijfel nu wel een beetje aan mezelf: wat heb ik dan verkeerd gezegd, ben ik niet leuk of slim, niet intellectueel genoeg. Wat is er dan mis met mij?

Stom hè.

Nee het is niet stom. Ik snap je gevoel heel erg goed.

Ik had dat met die vader waar ik mee gedate heb 1 keer, mega klik, lieve jongen, zelfs de nacht samen doorgebracht. Daarna nog aardig wat contact gehad en hij zei dat hij nog wel op 2e date wilde maar daarna nooit meer wat gehoord.

Ik ging toen ook meteen aan alles twijfelen van mezelf, was ik dan niet leuk genoeg? of niet slim genoeg, niet sexy genoeg. En toen dacht ik: wow nope ik ga niet zo over mezelf denken.

Dat is hij niet waard, dat ik ga twijfelen aan mezelf. Het was een leuke tijd en meer niet.

Misschien moet je er zo naar kijken. Maar neem jezelf niks kwalijk en voel je alsjeblieft niet onzeker over jezelf dankzij hem.

Boebele, ik sluit me aan bij de anderen. Het is lullig om op het laatst toch af te bellen. Maar wat manopviva zegt, dat klinkt ook wel logisch. Waarom zou hij anders voor vandaag afbellen, wel morgen af willen spreken?

Dat twijfelen aan jezelf, snap ik ook wel. Bij jezelf afvragen waar het mis is gegaan. Denk dat dit ook komt, doordat je er met hem niet meer over kan praten. Zoals Rogue ook zegt, twijfel ik ook steeds aan mezelf, als ik na één date niets meer van die ander hoor; vraag me af, wat er mis is met mij; dat soort dingen. Maar aan de andere kant denk ik dat dit ook komt, omdat je die ander eigenlijk nog helemaal niet kent; ja kan het alleen bij jezelf zoeken, terwijl daar niets mis is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven