nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
zondag 21 augustus 2011 om 15:36
quote:groentsoep2 schreef op 21 augustus 2011 @ 14:58:
[...]
HALLOOOO! ISADORO'S LICHAAAAAAAAAAM!!! BETER WORDEN JOH!
Dank! Ik denk dat het helpt. Althans: Voel me al veel minder brak dan vanochtend. Dus morgen ben ik helemaal beter!
Vroeger dacht ik altijd dat je op je verjaardag niet ziek kon zijn. Want daar was het een veel te belangrijke dag voor.
En 'vroeger' waren witlof en spruitjes veel bitterder. Ze hebben ze werkelijk zoeter gekweekt! (Witlofsalade met appel, mandarijn en rozijnen, jummie)
[...]
HALLOOOO! ISADORO'S LICHAAAAAAAAAAM!!! BETER WORDEN JOH!
Dank! Ik denk dat het helpt. Althans: Voel me al veel minder brak dan vanochtend. Dus morgen ben ik helemaal beter!
Vroeger dacht ik altijd dat je op je verjaardag niet ziek kon zijn. Want daar was het een veel te belangrijke dag voor.
En 'vroeger' waren witlof en spruitjes veel bitterder. Ze hebben ze werkelijk zoeter gekweekt! (Witlofsalade met appel, mandarijn en rozijnen, jummie)
zondag 21 augustus 2011 om 15:53
tis hier vies benauwd....... was op fiets naar iemand toe, in totaal zo'n anderhalf uur gefietst. het plakte aan alle kanten toen ik thuis was dus mezelf maar ff onder de douche gesmeten......
aangezien het hier binnen een stuk koeler is dan buiten heb ik alles potdicht zitten......
vraag me af of dit nutteloos genoeg is.
aangezien het hier binnen een stuk koeler is dan buiten heb ik alles potdicht zitten......
vraag me af of dit nutteloos genoeg is.
zondag 21 augustus 2011 om 16:17
Heb hier nog wel een vijf kilo zak rijst staan!
Capucijners aten wij vroeger ook regelmatig, met een speklapje erbij, gebakken ui (ik niet trouwens) en slasaus erover.
Nu eet ik dat nooit meer, denk er gewoon niet aan...
Missphoebe, had het gisteren ook al even gevraagd (of eergisteren? weet het al niet eens meer), maar is die kat in je avatar je eigen kat?
Capucijners aten wij vroeger ook regelmatig, met een speklapje erbij, gebakken ui (ik niet trouwens) en slasaus erover.
Nu eet ik dat nooit meer, denk er gewoon niet aan...
Missphoebe, had het gisteren ook al even gevraagd (of eergisteren? weet het al niet eens meer), maar is die kat in je avatar je eigen kat?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zondag 21 augustus 2011 om 16:20
zondag 21 augustus 2011 om 17:27
zondag 21 augustus 2011 om 18:47
Zit iedereen aan zijn eten? Wat eten jullie? Hier staan de boontjes op en gaan er zo twee hamburgers de pan in. Aardappeltjes met jus, allemaal lekker Hollands. Kids krijgen strakjes lekkere verse boontjes en aardappeltjes. Knagen nu op een soepstengel...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zondag 21 augustus 2011 om 20:21
Wat hebben jullie lekker gegeten!
Ik heb verse pasta gegeten (in de bonus bij de appie) met gehakt, kastanjechampignons, paprika, bleekselderij, wortel en tomatensaus. Meteen groot gekookt, dus heb nu nog 5 porties saus in de vriezer zitten.
Ik heb verse pasta gegeten (in de bonus bij de appie) met gehakt, kastanjechampignons, paprika, bleekselderij, wortel en tomatensaus. Meteen groot gekookt, dus heb nu nog 5 porties saus in de vriezer zitten.
anoniem_111542 wijzigde dit bericht op 21-08-2011 20:29
Reden: Suffe spelfout
Reden: Suffe spelfout
% gewijzigd
zondag 21 augustus 2011 om 20:35
Ik vind de dikke pasta (tagliatelle?) met kaassaus of carbonara heel erg lekker. Of met groene pesto. Ik neem er vaak een maaltijdsalade bij voor de gezond (zónder saus!). Ik weet dat ik die net zo makkelijk en veel goedkoper zelf kan maken, maar ik ben lui...
Koffie is eigenlijk wel een heel goed idee.
Nog iets leuks op tv vanavond of moet ik weer dvd gaan kijken?
Koffie is eigenlijk wel een heel goed idee.
Nog iets leuks op tv vanavond of moet ik weer dvd gaan kijken?
zondag 21 augustus 2011 om 20:37
Oeh jullie maaltijden klinken ook wel erg goed! Zit nu aan een kop 'tension tamer' thee, niet dat ik veel last heb van tension op dit moment hoor. Net de kids een voor een in bad gehad, lekker geknuffeld en gepoedeld.
zondag 21 augustus 2011 om 20:41