nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Missphoebe, wat mij betreft win je: zelfgemaakte sushi!!! En dan niet eens door jouzelf zelfgemaakt. En gamba's en foccacia zijn natuurlijk ook erg lekker.

Ik vind het een schattige foto. Katje kijkt ook: "Van mij hoeft het niet, maar die lui die mij eten geven vinden het blijkbaar leuk. Ik zal dan even voor ze poseren. Krijg ik nu extra kattenmelk?"
quote:isadoro schreef op 21 augustus 2011 @ 20:35:

Ik vind de dikke pasta (tagliatelle?) met kaassaus of carbonara heel erg lekker. Of met groene pesto. Ik neem er vaak een maaltijdsalade bij voor de gezond (zónder saus!). Ik weet dat ik die net zo makkelijk en veel goedkoper zelf kan maken, maar ik ben lui...

Koffie is eigenlijk wel een heel goed idee.

Nog iets leuks op tv vanavond of moet ik weer dvd gaan kijken?

Ik ben ook van het gemak hoor. Ik hou helemaal niet van koken, maar vind wel dat ik gezond moet eten dus dan doe ik het maar op de meest aangename manier die mogelijk is. Ben ook groot voorstander van voorgesneden groenten enzo. Ja het is duurder, maar ik kan het betalen dus waarom niet?

Inderdaad, tagliatelle. Zo lekker! Vroeger toen ik nog een klein nelletje was hadden ze bij de albert heijn in de vriezer kant en klare bakjes tagliatelle met een soort roomsaus en hamblokjes/spekjes. Die was echt goddelijk! Nu niet meer te krijgen

Ben nu grenzeloos verliefd aan het kijken. Verder is er niet veel volgens mij.

Goed idee, een kopje thee. Ik heb hier marshmellowthee. Errugh lekker.

Soez, heerlijk zo me je kindjes tutten!
Hier ook grenzeloos verliefd.... Wordt zo een baby geboren, Ah!

Zelfgemaakte sushi wint inderdaad! Wij hebben laatst 1x gedacht om het mee te nemen van de appie. Het is na twee happen in de container verdwenen, wat smerig zeg!

Ben ook van de voorgesneden groenten, alleen broccoli kan ik zelf nog wel aan :-)
Welke had je theeleut?
Welke sushi? Van die kant en klare uit de koeling, brrrrrrr, nooit meer! Volgende keer ds gewoon naar de Japanner.
Nelletje, waar zitten ze? Australië of nieuw Zeeland ofzo?
Vreselijk.... 1,5 uur moeten autoijden met weeën! (dan liever sushi van de Albert Heijn)
Hey Nelletje, avatar veranderd?

Grenzeloos verliefd... Lijkt me ook leuk, maar manlief zit wegmisbruikers te kijken. Kijk ik normaal ook, beroepsdeformatie, haha! Maar nu ff geen zin in. Zoek naar info van onze CJG. En zit hier te ouwehoeren natuurlijk!

Missphoebe, een limoen? Haha, en dan te bedenken dat katten een hekel hebben aan citrusvruchten, schijnt...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
1,5 uur rijden met weeën??? OMG...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Nieuw Zeeland. Ergens in de bush bush

Ik eet ook weleens sushi van de AH to go en die smaakt best ok. Niet zo lekker als bij de Japanner, maar voor een quick fix vind ik hem best te eten. Moet zeggen dat ik wel alleen maar van die rolletjes met zeewier eromheen heb. Die blokjes rijst met de vis erbovenop vind ik er nooit smakelijk uitzien.
CJG?

Ja, ik dacht ik probeer het gewoon even. Leuk?
Centrum voor jeugd en gezin...

Ja, leuk Nelletje! Tis dan wel geen kat met een limoen, maar toch.
Is dat hetzelfde als een consultatiebureau?
Wat doen die? (ben nog kinderloos )

Hahahaha, ja missphoebe was me voor
quote:Soezie81 schreef op 21 augustus 2011 @ 21:00:

1,5 uur rijden met weeën??? OMG...Ik heb wel es in de super gestaan, in de rij voor de kassa. Met weeen inderdaad. En net toen ik aan de beurt was flikkerde die trut van een kassajuf er zo'n bordje op: "deze kassa is gesloten". Ik heb toen gedreigd ter plekke te gaan baren en toen mocht ik toch nog even mijn schapjes afrekenen .
Nelletje, heb er twee maar weet het ook niet....
Ja, het CB heeft een andere naam gekregen, vandaar. Ik heb het idee dat zoonlief wat afvalt, dus ik wil heb even een keertje extra laten wegen. Wordt leuk, denk dat ik dochterlief daar terplekke maar even op mijn rug moet binden, anders gaat het niet lukken ben ik bang...
O groentsoep, wat een feeks die vrouw!
Mijn weeën begonnen gelukkig pas in het ziekenhuis... En daar was dat al erg genoeg, laat staan in een auto of bij de kassa!
Jouw tweeling bestaat uit een jongen en een meisje?
quote:Soezie81 schreef op 21 augustus 2011 @ 21:09:

Ja, het CB heeft een andere naam gekregen, vandaar. Ik heb het idee dat zoonlief wat afvalt, dus ik wil heb even een keertje extra laten wegen. Wordt leuk, denk dat ik dochterlief daar terplekke maar even op mijn rug moet binden, anders gaat het niet lukken ben ik bang...Gaan ze jullie dan samen wegen en trekken ze jouw gewicht er van af?
Nelletje, hoe is het met Sarkozy? Koelt hij goed?
Dan ook even gewicht van je op de rug vastgebonden dochter eraf halen, andere is het mannetje waarschijnlijk obees....
Oh, dat is vreemd Soezie. Inderdaad maar even laten checken dan.

Wat een heks Soep!
Oh heet ie Sarkozy? Leuke naam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven