Verkleden als bekend persoon...
donderdag 31 januari 2008 om 23:11
Carnaval komt er weer aan en in het dorp waar ik woon hebben ze voor maandag een thema verzonnen. Je 'moet' als bekend persoon komen.
Omdat ik net pas weet dat ik hoogstwaarschijnlijk maandag wel kan heb ik niks in huis gehaald hiervoor.
Wie heeft een idee voor mijn verkleedpartijtje? Ik heb dus geen pruiken, aparte kleding enz. (ik woon pas 1 maand in Brabant en heb dus geen voorraadje)
Creatief ben ik ook totaal niet, anders had ik de hulp niet in hoeven t roepen hier
Ik hoop echt dat iemand een goed idee heeft, wil me heel graag aan het thema houden...
Omdat ik net pas weet dat ik hoogstwaarschijnlijk maandag wel kan heb ik niks in huis gehaald hiervoor.
Wie heeft een idee voor mijn verkleedpartijtje? Ik heb dus geen pruiken, aparte kleding enz. (ik woon pas 1 maand in Brabant en heb dus geen voorraadje)
Creatief ben ik ook totaal niet, anders had ik de hulp niet in hoeven t roepen hier
Ik hoop echt dat iemand een goed idee heeft, wil me heel graag aan het thema houden...
donderdag 31 januari 2008 om 23:23
Ik ben toen ik negen was eens als Simon Carmiggelt gegaan. Aparte keuze, maar dat kwam doordat zijn gezicht toen grootheelgroot bij ons op de TV gids stond. Ik heb het uitgeknipt en op karton geplakt. De ogen eruitgeknipt et voila, ik had een masker. Ik mocht een oversized overhemd en dito pantalon van mijn vader lenen, en bretels. Tja... ik was in ieder geval origineel, en snel
Als je geen pruiken oid hebt, en geen tijd om op zoek te gaan, is het misschien een idee om een hoofd wat heel groot op de voorpagina van een tijdschrift staat op deze manier te misbruiken?
Als je geen pruiken oid hebt, en geen tijd om op zoek te gaan, is het misschien een idee om een hoofd wat heel groot op de voorpagina van een tijdschrift staat op deze manier te misbruiken?

donderdag 31 januari 2008 om 23:31

donderdag 31 januari 2008 om 23:34
Als je een mooi zwart jurkje hebt, kun je als Audry hepburn gaan uit Breakfast @ Tiffany's. Twee vliegen in 1 klap: Je houdt je aan het thema EN je ziet er goed uit. (Hier kwam ik op toen ik zelf es naar een feestje moest met het thema 'film'...ik ging als het enge meisje uit "The Ring (met video band in mijn handen..en een lange zwarte pruik en schmink), terwijl een vriendin als Audry ging...je kan wel raden wie er meer sjans had)
donderdag 31 januari 2008 om 23:34
Je kunt nog altijd gewoon als je leuke zelf gaan (in prachtige avondjurk uiteraard voor het showbizzgehalte)) en als dan iemand vraagt wie je bent zeg je dat je als jennifer aniston, angelina jolie, yolanthe, katja schuurman -vul zelf iemand in- bent, omdat iedereen altijd zegt dat je zo op haar lijkt