Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 22 augustus 2011 om 19:28
Ook hier de twijfel betreft een jongensnaam...en we hebben nog 10 weken;). Op dit moment twijfelen we tussen Sepp Vygo en Abel. Voor Abel zijn we dan nog wel opzoek naar een 2e naam erbij. De ene dag zeggen we Sepp Vygo en daarna is het weer Abel. Jullie kennen dit denk ik wel. Ons dochtertje van 1,5 jr heet Evy. Ik denk dat we nog steeds twijfelen als we onze zoon aangeven bij de gemeente;).
dinsdag 23 augustus 2011 om 15:09
hier nog tips voor een jongensnaam??
Voor een meisje zijn we er 100% uit, dat wordt Hannah.
Maar voor een jongen kunnen we de naam maar niet vinden. Opties nu zijn James en Jens.
Het moet een naam zijn de zowel in NL als in het buitenland goed uit te spreken is, wij wonen namelijk niet in NL.
Afgevallen zijn tot nu toe:
Jonah
Jonas
Ruben
Gijs/Guus
de meeste zijn afgekeurd door manlief, de laatste 2 klinken hier niet...
Ik ben bijna 23 weken dus heb nog wel even tijd maar ik wil gewoon graag DE naam vinden....
Voor een meisje zijn we er 100% uit, dat wordt Hannah.
Maar voor een jongen kunnen we de naam maar niet vinden. Opties nu zijn James en Jens.
Het moet een naam zijn de zowel in NL als in het buitenland goed uit te spreken is, wij wonen namelijk niet in NL.
Afgevallen zijn tot nu toe:
Jonah
Jonas
Ruben
Gijs/Guus
de meeste zijn afgekeurd door manlief, de laatste 2 klinken hier niet...
Ik ben bijna 23 weken dus heb nog wel even tijd maar ik wil gewoon graag DE naam vinden....
dinsdag 23 augustus 2011 om 15:36

dinsdag 23 augustus 2011 om 22:26
Haha aruuba, hoe weet jij nou dat er al een p'tje is?
Biekoe: haha nu je het zegt ja maar toch blijft doe mijn voorkeur houden ..
Maar goed, bedankt voor het meedenken, ik trek me even terug want ben vandaag met de echo zomaar bijna 2weken terug gezet, dus moet even afwachten waar dit heen gaat
duimen jullie met mij mee dat er straks misschien een heel onfortuinlijk knulletje naar een ikeakast vernoemd wordt ? Liefs!
Biekoe: haha nu je het zegt ja maar toch blijft doe mijn voorkeur houden ..
Maar goed, bedankt voor het meedenken, ik trek me even terug want ben vandaag met de echo zomaar bijna 2weken terug gezet, dus moet even afwachten waar dit heen gaat

Computer says nooooo
woensdag 24 augustus 2011 om 17:22
woensdag 24 augustus 2011 om 20:10