geen decorum (man)

22-08-2011 23:28 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft een totaal gebrek aan decorum en ik krijg het maar niet aan zijn verstand dat ik dit echt niet meer wil. Naast scheten , ook als we aan het eten zijn, boeren en dingen als dat snuit hij ook regelmatig zijn neus in zijn hand, om het dan aan broek, hoeslaken or whatever af te vegen. Ik gruwel echt van zijn gebrek aan manieren. Iemand tips om hier mee om te gaan? Gewoon negeren? Of iets anders?
Niemand? Zit ik er dan naast en doen meer mensen dit?
quote:qwopsy schreef op 22 augustus 2011 @ 23:28:

snuit hij ook regelmatig zijn neus in zijn hand, om het dan aan broek, hoeslaken or whatever af te vegen.

Wat wil je voor tips? Hoe je opgedroogde snotvlekken uit kleding en lakens krijgt?

Ik hoop dat je man verder de meest geweldige vent is die je je maar kunt wensen, want ik zou echt niet met zo'n varken in één huis willen wonen.
Nee, je man is een goorlap.

Maar is dat je voor jullie trouwdag nooit opgevallen dan?
Wat een smeerpijp! Misschien zijn gedrag aankaarten als zn vrienden er bij zijn. Sociale druk, maarja dat is van jouw kant dan weer niet zo sjiek. Is hij altijd zo vies geweest?
En als je het omdraait, hoe reageert hij als jij dat allemaal zou doen? Of valt dat hem niet eens op?
Mag ik dit eventjes heel erg walgelijk vinden?

Ik zou net zo walgelijk terugdoen of hem pikstraf geven. Als hij zich als een peuter wil gedragen kan ik dat ook, dubbel zo goed. Is hij nu helemaal gek geworden?
Neeeeeeeeeeeee, dat méén je niet!

Net als Iris;

Er is maar een oplossing; PIKSTRAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG!!!!!
Gatver! Geen opvoeding gehad, of is het een zwakbegaafde Fries?

Wat vond je hier vroeger van? Sinds wanneer heb je er last van? Heb je wel eens een gesprek gevoerd met hem er over?
Het lijkt me dat hij dit niet van de één op de andere dag doet, en toch ben je met hem getrouwd.

Volgens mij is het een beetje te laat om hem te heropvoeden.

Misschien een idee om gezellig mee te doen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hier een vriend die wel boert en scheten laat en vooral als hij samen met vrienden is doen ze een wedstrijdje op hun manier ... maar zeker niet tijdens het eten !

En neus snuiten in zijn hand , gatver jakkes

Ranzig ...

dacht dat ik af en toe een ranzig beest in huis had maar die van jou slaat alles ..
quote:Tickel schreef op 22 augustus 2011 @ 23:40:

Misschien een idee om gezellig mee te doen?Scheelt ook weer een overvolle wasmand. Dat hoeslaken zet je dan gewoon rechtop tegen de muur.
Wat ontzettend goor zeg!

Ik heb geen tips voor je, alleen wens ik je sterkte. Ik zou hier niet mee kunnen leven.
Pikstraf??
Wow, wat een heftige reacties.

Alles wat ik is al snel vies, dus terug doen, ik weet niet of dat werkt.

En voor de trouwdag deed hij dat nog niet, hij is erg veranderd, de afgelopen paar jaar.

Ook op ander gebied, bijvoorbeeld heel onzeker zijn.

Pikstraf gaat niet, we hebben (helaas) geen sex meer sinds ongeveer diezelfde tijd.
@mikje ik denk ook niet dat ik zo verder wil. Maar om deze redenen scheiden? De relatie zit op veel vlakken wel goed.
Ik zou zeggen dat hij ermee moet stoppen en dat iedereen het ranzig vindt.

Verzin evt. ook dat iemand die jullie beiden kennen, dat ook vindt, en/of haal iemand anders over er ook wat over te zeggen tegen hem (wat waarschijnlijk geen leugens zullen zijn voor die persoon).

En dan als het niet stopt in eerste instantie apart gaan eten.

Met de reden duidelijk gemaakt dus.
Wat een gehaaide kerel! Eerst voorbeeldig gedrag laten zien en nadat de buit binnen is zich gaan misdragen. Maarja als jullie geen seks hebben kan ik me wel een beetje voorstellen dat hih je meer als een vriend ziet en geen moeite meer doet. Waarom heb je geen seks meer met je man?
Ok er speelt dus wel meer.

Maar hij heeft dus wel een tijdje zakdoeken gebruikt e.d.?

Doet ie het ook waar anderen bij zijn?

Ik weet wel dat sommige mensen die bijv van de boerderij komen weinig waarde hechten aan gebruik van zakdoeken e.d.

Doet ie t om je te pesten denk je?
De relatie zit op veel vlakken goed, maar jullie hebben ook al heel lang geen sex meer. Ehm....?
Maar als hij het vóór de trouwdag nog niet deed, hoe kan het dat hij dan nu plots niet begrijpt dat smeerpijpengedrag van hem niet prettig is voor jou?
quote:Turkooiss schreef op 22 augustus 2011 @ 23:49:

De relatie zit op veel vlakken goed, maar jullie hebben ook al heel lang geen sex meer. Ehm....?

Wat zij zegt.

Kan je hem niet een tijdje terug sturen naar z'n moeder voor een heropvoeding?

Gadver.
quote:blinkiebill schreef op 22 augustus 2011 @ 23:48:Maarja als jullie geen seks hebben kan ik me wel een beetje voorstellen dat hih je meer als een vriend ziet en geen moeite meer doet. Waarom heb je geen seks meer met je man?Wat een rare redenering. Alsof het haar schuld is. Not even remotely.

Trouwens als hij zo onzeker is... kun je daar toch makkelijk op inspelen?

Geef hem ook eens een leuk etiquetteboek cadeau.
er is duidelijk meer aan de hand dus. Waardoor is hij opeens onzeker geworden?

Praten jullie wel over de (seks) problemen?
quote:Moonlight82 schreef op 22 augustus 2011 @ 23:49:

Doet ie t om je te pesten denk je?Vraag ik me ook af?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven