Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Trusten en werk ze morgen
Alle reacties Link kopieren
Ja FOTO or it didnt happen Sanne

Welterusten chocootje

Ik kan ook nog wel een pannelap gebruiken Chat hint hint hint

Tante MIka, vanavond geen rummi, moet morgen relatief vroeg op
Denk dat het je best goed staat Sanne wat korter haar. Ben benieuwd.

Lig nu op bed harry potter 6 te luisteren. Morgen dus werken onverwachts. Jammer genoeg kan ik nu niet naar de knutselclub morgen maar ja dan kan ik wel meeten.

Welterusten iedereen.
quote:_yellowlove_ schreef op 24 augustus 2011 @ 23:49:

Ja FOTO or it didnt happen Sanne

Welterusten chocootje

Ik kan ook nog wel een pannelap gebruiken Chat hint hint hint

Tante MIka, vanavond geen rummi, moet morgen relatief vroeg op

Hahahaha wat moet jij daar nou mee. Maar ik vind het best hoor. Als hè, als het me lukt krijg je er een. Ik sla altijd door als ik iets leuk vind. Heb een tijdje fanatiek gehaakt. Dekens, jawel, geen pannelappen. Maar weet mijn god niet wat ik met die dingen moet. En maar door haken tegen beter weten in!

Heb je al spierpijn?
Nou ik moet eigenlijk ovendingen, ik was in de war. Een pannelap is eigenlijk iets anders... toch... Ik wi iets om mijn pannen en ovenschalen te pakken als ze heet zijn

Maar ik maakte een gebbetje hoor, kan ook met mijn theedoeken!

Ga maar eerst lekker voor jezelf en je gezin haken/breien/quilten en crea doen!

Ja iebs dat is jammer van de knutselclub morgen, maar wel leukk dat je naar de meet kunt gaan!
Wat ga je morgen doen Yellow dat je zo vroeg op moet (ben niet nieuwsgierig hoor )

Yellow pannenlappen gebruik je ook om hete pannen aan te pakken. Ik heb van die handschoenen zijn niet duur bij de zeeman of action

Chat dat heb ik nu ook altijd, heb ik een nieuwe hobby sla ik helemaal door en dan ben ik hartstikke flauw van. Succes met je nieuwe hobby Dus WoW is nu eerst van de baan?
MOrgen komt een vriendin om half tien,en we gaan een beetje van stad tot stad, ze moet nog her en der wat dingen afgeven en iemand thuis knippen. Niks spannends, maar ik was vandaag zo moe, dus ik moet echt echt gaan slapen. NU.
Lekker slapen Yellow en veel plezier morgen met je vriendin
Goeiemorgen allemaal! Tijd om te gaan werken. Heb met dit weer geen idee wat ik nou weer aan moet... Ik maak als ik weer thuis ben wel een foto, geen idee hoe ik die moet plaatsen...

Fijne dag allemaal
Op facebook Sanne!

Werkse!

Goedemorgen, ik ben natuurlijk toch weer moe
goedemorgen!

Best lekker geslapen straks douchen en aankleden en daarna rustig aan naar mijn werk toe.

Vervelend dat je alsnog moe bent Yellow. toch veel plezier gewenst vandaag.
Ik had gister een rot avond maar I'm ok now

Het sluimert een beetje op de achtergrond maar de lieve dames van 3000 hebben goede tips gegeven dus probeer er niet meer aan te denken.

Ik ben nu bij mijn moeder, gaan zo ff naar neefje en dan naar het tuincentrum. Eet vanavond bij vrienden want man is naar de film dan.

Voor zover mijn boeiende update. Tot later!

Ps ben benieuwd naar je kapsel Sanne!
Heb een foto, maar kan t zeker niet via iPhone plaatsen hè?
Ik word gek

ik kreeg net een telefoonrekening van 270 euro, het netwerk van vodafone lag er half uit, en dus werden alle gesprekken na 5 sec onderbroken (in juli ) maar numoet ik voor al die gesprekken van 5 sec 1 minuut betalen en ben ik er dus dik overheen. Het zijn 100en gesprekken.

En ik kreeg de belastingdienst 2008 achter me aan, toen britse ex bij me woonde, dat ons inkomen te hoog was, ik moet terugbetalen 1000 euro. ik heb het geowon niet. i
Ai Yellow, wat een k*tstreek van vodafone en de belanstingdienst.

Kun je niet ergens geld vandaan halen? of lenen.

Anders houden we een viva inzamelingsactie!
Nee ik wil geen inzamelingsactie, ik ben boos . Vooral op ex nu, dat hij gewoon ervandoor is gegaan naar Barcelona toen, me toen al opzadelde met allemaal gezeik, en ik na jaren nog steeds betaal omdat hij toen wegging. Probeer het dan bij hem te halen ofzo, maar nee, ze komen naar mij toe. Terwijl hij meer verdiende?!
Kan ik me voorstellen.

Heb je al contact opgenomen met de belastingdienst?

dat van vodafone zal toch wel een foutje zijn neem ik
aan...

Er kwam nog een stuk achteraan maar dat doet er ook niet echt toe. Lang leve viva :-)
Jeetje Yellow das een hoop geld, heb je al een idee hoe je het gaat oplossen? Als ik het had kreeg je het van mij maar helaas ik ben een arme sloeber. Sterkte meid
Nee ik kan het niet oplossen vrees ik. Ja betalen. Heb belastingdienst gebeld, ze waren heel aardig en leefden erg met me mee ,maar zal het toch terug moeten betalen. Sjah ik weet niet.. Ik denk dat ik gewoon een keer niet de huur zal moeten betalen, heb wel vaker een maand achtergelopen, liep net weer eindelijk bij, maar da's dan weer 550 euro die ik kan besteden aan terugbetalen ofzo?
Wat rot yellow! Geen idee wat verstandig is. Kan je met de belastingdienst geen terugbetaling in termijnen afspreken?

Zoals ik dat van Vodafone lees, zou ik een klacht indienen. Soms kun je best wat voor elkaar krijgen als je erachteraan zit.
Wat ontzettend kut yellow. Ik hoop dat je eruit komt,
Uitstel van betaling aanvragen bij de belastingdienst. Met hun kun je altijd een betalingsregeling treffen. Vodafone zal moeilijker gaan doen want die zullen je afsluiten als je niet betaald. Dus ook bij hun aan de bel trekken en niets op laten lopen. Regeling treffen en uiteraard eerst bekijken/uitrekenen wat je kunt missen per maand.

Komt goed en vooral....... niet in paniek raken.

Komt tijd, komt raad.....altijd.

Groeten van mrfluf en neehee mrfluf is geen faalhaaskneus

mrfluf is mrfluf enzo ofzo....en nu ff zo
Hallo allemaal,

mrfluf bedankt hoor!

Het komt wel goed, ik moet gewoon hoop houden, dan komt het goed. Afstuderen en dan zal ik niet meer zo krap zitten als nu.
Tuurlijk komt het goed joh!

Je wilt niet weten welke bergen en dalen ik heb bewandeld (en nog steeds) met mijn kinderen, maar heb eigenlijk pas op iets oudere leeftijd geleerd.....komt tijd...komt raad.

En weet je......nog zeg ik het elke dag tegen mezelf.

"Komt tijd, komt raad"

Waarom? Omdat ik te impulsief kan reageren.

Vanuit emotie kan ik nogal bokkesprongen maken....

Trusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven