Uit Balans

27-08-2011 09:13 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een lange relatie en nare nasleep periode van verkoop van de woning,heb ik alles weer op de rit.

Eigen huisje, goede baan, genoeg vrienden, leuke familie,

en dan kom je in rustig vaar water...

Contact met ex blijft lastig, aangezien we elkaar aan en afstoten, elkaar helemaal los laten vinden we beide lastig..

Tijdens een feest van werk kom ik een collega tegen, altijd al een leuk persoon gevonden, maar heeft een relatie en een jong kindje.. we raken in gesprek! vanaf dat moment is het hek van de dam, contact gaat over in afspreken, voel me slecht en hij net zo! we willen afstand nemen maar het lukt niet, wat ik bij hem voel herken ik niet.... net of het zo moet zijn! Weet net zo goed als iedereen dat je van een 'gebonden' man afblijft...

daarom ben ik hierdoor ook totaal uit belans geraakt... het idee dat alles om me heen doorgaat, mijn wens na het hebben van een stabiele relatie en het hebben van een gezin.. word steeds een langer project....

Wie herkent dit?? ..... momenteel ben ik een en al onrust en huil als ik alleen ben gerust de hele avond!

wil dit even kwijt.... graag hoor ik jullie ervaringen!
Dus het is een beetje hetzelfde als met je ex..aan en afstoten?
Het contact met mijn ex is niet te vergelijken met het contact dat ik heb met hem.

Ontzettend veel praten, dat deed ik nooit met mijn ex, ex was verre van lief en altijd met zich zelf bezig...

dat heeft hij totaal niet.... het rare is dat ik een ontzettend goed gevoel bij hem heb, die ik niet herken uit eerdere relatie of vriendjes.. ook is er een leeftijd verschil!!!
quote:nurse1985 schreef op 27 augustus 2011 @ 09:13:

Na een lange relatie en nare nasleep periode van verkoop van de woning,heb ik alles weer op de rit.

Dat heb je dus niet, want je blijft hangen in oud gedrag. Zet jezelf op de eerste plaats en ga niet terug naar weer iets met haken en ogen, net als met je ex.

Gezien je topic-titel neem ik aan dat je het liefste in balans blijft, dus zorg daar dan ook voor.
Meid, doe dit jezelf niet aan. Niet met gebonden mannen rotzooien, komt alleen maar ellende van. Je bent toch meer waard?
Aha ok..nou ja, ik zou vooral aan dat kleine kindje denken van je collega. En dat leeftijdsverschil, ik snap niet goed wat dat er mee te maken heeft. En ik zie toch echt een overeenkomst, je kan je ex niet goed loslaten, en door deze man ben je uit balans.

En als die collega met jou zo bezig is, dan is hij dus ook met zichzelf bezig en niet met zijn gezin.
quote:avedon schreef op 27 augustus 2011 @ 09:32:

Meid, doe dit jezelf niet aan. Niet met gebonden mannen rotzooien, komt alleen maar ellende van. Je bent toch meer waard?Plus Ex = EXIT!

Dan heb je alles op de rit!
Thanx :-) jullie hebben gelijk... alleen het is heel makkelijk gezegd maar blijkbaar verval ik steeds in hetzelfde patroon!
quote:Quinty schreef op 27 augustus 2011 @ 09:35:

[...]

Plus Ex = EXIT!

Dan heb je alles op de rit!O, en dat ook, ja
Onrust?? Sorry hoor, maar je doet het jezelf aan want JIJ kiest hiervoor.

Contact met je ex, terwijl je echt wel weet dat deze relatie niet werkt; het is niet voor niks je ex. Kap alle contact af, dan pas kan je het loslaten.

Vervolgens contact met een man die een klein kindje heeft, dit siert je niet. Hoe zal die vrouw zich moeten voelen? Het gevoel wat jij hierbij hebt moet je helemaal niet willen. En die man.... pfff wat een zak hooi zeg.

Ik ken ook een vrouw die een gezin met baby kapot maakte door met de man vreemd te gaan. Ze hadden samen een baby na een paar jaar en Gues wat? Haar overkwam hetzelfde toen de baby een paar maanden oud was, toen verliet hij haar voor weer een ander..........

Zoek een vrijgezelle man die bij je past i.p.v. ingewikkelde niet werkende relaties.

Enne misschien eerst maar eens leren goed met jezelf om te gaan want dat lukt je nu niet eens voordat je een ander zijn relatie stukmaakt.
quote:nurse1985 schreef op 27 augustus 2011 @ 09:37:

Thanx :-) jullie hebben gelijk... alleen het is heel makkelijk gezegd maar blijkbaar verval ik steeds in hetzelfde patroon!

Komt goed! Print de tips uit en hang ze op je koelkast!

Thanx Quinty
Hoe leuk, lief en aardig is een man die er blijkbaar geen probleem mee heeft zijn vrouw en kleine kind te belazeren?

Zoek toch een ongebonden exemplaar, waarmee je gewoon van de verliefdheid kunt genieten zonder het gedonder van een bedrogen ex en een grimmige (v)echtscheiding in het vooruitzicht.
quote:esther55 schreef op 27 augustus 2011 @ 09:38:

Ik ken ook een vrouw die een gezin met baby kapot maakte door met de man vreemd te gaan. Ze hadden samen een baby na een paar jaar en Gues wat? Haar overkwam hetzelfde toen de baby een paar maanden oud was, toen verliet hij haar voor weer een ander..........

Het gezegde luidt ook niet voor niets "zoals je eraan bent gekomen, kom je er ook weer af".

Typisch zo'n man die het patroon van pas bevallen vrouw en klein kind niet aan kan/aan wil en het dan maar buiten de deur zoekt.
Bel een vriendin en ga vandaag lekker weg. Vergeet die mannen en denk aan jezelf.
quote:wes schreef op 27 augustus 2011 @ 09:48:

Bel een vriendin en ga vandaag lekker weg. Vergeet die mannen en denk aan jezelf.
quote:paloma schreef op 27 augustus 2011 @ 09:52:

[...]

Ik geloof dat ik dit advies vandaag aan iedereen ga geven, jammer dat ik mijn motto niet kan veranderen, want ik zie nu 1000 topics waar ik dit wil schreeuwen!!!
Kennelijk heb jij liever de aandacht van een foute man dan geen aandacht? Richt je energie liever op dat vraagstuk en los het op, in plaats van bij die foute mannen te blijven hangen.

@esther

Het is godsonmogelijk om het huwelijk van een ander kapot te maken. Daar zijn toch echt alleen de echtelieden zelf verantwoordelijk voor.
Je wilt afstand nemen van je collega, maar het lukt niet.

Dat is natuurlijk onzin.

Als je afstand wilt, dan moet je beter je best doen.

Je bent vrijgezel en ziet al meer in een beetje aandacht van een man.

Je hebt eindelijk eens een goed gevoel bij een man.

Wat deed je dan bij andere relaties? Jij gaat relaties aan met mensen waarmee het niet goed voelt?

Een relatie hoort leuk te zijn. Een man hoort aardig te zijn.

Praten is ook normaal in een relatie.

Ik denk dat je niet weet wat een goede relatie inhoudt. En nu denk je de man van je dromen gevonden te hebben, doordat er eindelijk wat gevoelens kloppen.

Het blijft de man van je dromen, want hij is gebonden en heeft een kind. Kansloze zaak dus.

Ga aan de slag met jezelf en ooit, als je weer stevig in je schoenen staat, kijk dan eens of er leuke vrijgezelle mannen rondlopen.
Eens met iedereen; collega vlucht voor de veranderingen in zn leven en is uber fout bezig en jij vlucht voor ex..voor jezelf? Wie zal t zeggen. Kap met deze onzin voor t te laat is. Er komt alleen maar ellende van.
Niet kunnen bestaat niet, niet willen is iets anders.. Snel kappen met die gasten, ga je niet gelukkig van worden.
quote:nurse1985 schreef op 27 augustus 2011 @ 09:37:

Het patroon herkennen is de eerste stap naar het vervolgens anders gaan doen.

Wil je dat?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:nurse1985 schreef op 27 augustus 2011 @ 09:13:

. het idee dat alles om me heen doorgaat, mijn wens na het hebben van een stabiele relatie en het hebben van een gezin.. word steeds een langer project....

!

Je doet het zelf, als je een stabiel relatie wilt & gezin moet

je vooral contact blijven houden met de gebonden collega en

je ex

Waar deuren sluiten gaan andere open.

Blijf geen tijd verklungelen aan zinloze projecten, je ex is

niet je ex omdat het zo lekker liep tussen jullie buiten dat

neukte hij een jonge griet in jullie gezamelijke bed, die man

lijkt me geen serieus relatie materiaal.

En de kans dat je veel meer wordt dan een speeltje van een gebonden manmet kind is er niet 98% van de vreemdgaande mannen kiestuiteindelijk voor huis, boom, beest, kind en hypotheek.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
@elmervrouw, ik wil heel graag patronen door breken maar ik weet niet hoe... loop steeds op hetzelfde punt vast!

@ hollebollegijs, klopt ook, ik doe het zelf... maar gevoel en verstand dat is totaal uit balans momenteel!
quote:nurse1985 schreef op 27 augustus 2011 @ 11:10:

@ hollebollegijs, klopt ook, ik doe het zelf... maar gevoel en verstand dat is totaal uit balans momenteel!

Daarom moet je wat radicaler kappen, luister je ex neukte een

jonge griet in jullie bed, hup weg ermee, tenminste als je een

stabiel gezin wilt.

Doet ff zeer, ander mobiel nummer, blokkeren op je mail en

op pad naar serieuze mannen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven