Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
vrijdag 26 augustus 2011 om 21:35
Nouja sanne, schreeuwen?
Zo dan had ie aan mij de verkeerde. Ik had mn spullen gepakt, een briefje neergelegd dat ik niet zo behandeld wens te worden omdat we volwassen zijn en ik was naar vrienden gegaan. Leipo..
Ik heb heeeeel veel speelgoed van mn broer gekregen voor als we kids hebben. Heb alles in kussenhoezen gegooid, dichtgeknoopt en in de wasmachine gegooid. Word het goed schoon en ik hoef geen moeite te doen
En, zijn jullie allemaal aan het Rummikuppen? Ik ga ff lekker teevee kijken Tot later!
Zo dan had ie aan mij de verkeerde. Ik had mn spullen gepakt, een briefje neergelegd dat ik niet zo behandeld wens te worden omdat we volwassen zijn en ik was naar vrienden gegaan. Leipo..
Ik heb heeeeel veel speelgoed van mn broer gekregen voor als we kids hebben. Heb alles in kussenhoezen gegooid, dichtgeknoopt en in de wasmachine gegooid. Word het goed schoon en ik hoef geen moeite te doen
En, zijn jullie allemaal aan het Rummikuppen? Ik ga ff lekker teevee kijken Tot later!
vrijdag 26 augustus 2011 om 22:27
Ben ik weer ff. Tja, zat al lekker op de bank in mijn kloffie, dus geen zin om zelf weg te gaan. Lukte ook niet hem weg te sturen. Wel geprobeerd het iets uit te praten, maar hij zag t natuurlijk allemaal anders. Pfff... Dit gaat steeds zo bij ons. Tijd erg goed, dan opeens helemaal mis.
Ik wil ook leuke dingen doen!
Ik wil ook leuke dingen doen!
vrijdag 26 augustus 2011 om 22:31
Haha jij die altijd iedereen wijst op de forumregels, leest verkeerd Tis morgen pas!
Maar wil wel wat vertellen hoor!
Ik ga gehakttaart maken (met cherrytomaatjes en feta, erg lekker!), bladerdeeghapjes met sate erin of feta erin, ik heb 3 pizza's dus iedereen kan een stuk pizza nemen, ik heb olijven, ailoli en kruidenboter voor op crackertjes, borrelnootjes, hapslikweg zoutjes en chocoladenootjes.
En 7 flessen rosé, een fles bacardi, een fles safari en een fles passoa
Gaat heeeeeeeeeel gezellig worden
We zijn trouwens met zn 8en en de gastvrouw is een vriendin van mijn beste vriend. Word leuk! Maar zal zondag alles vertellen!
Maar wil wel wat vertellen hoor!
Ik ga gehakttaart maken (met cherrytomaatjes en feta, erg lekker!), bladerdeeghapjes met sate erin of feta erin, ik heb 3 pizza's dus iedereen kan een stuk pizza nemen, ik heb olijven, ailoli en kruidenboter voor op crackertjes, borrelnootjes, hapslikweg zoutjes en chocoladenootjes.
En 7 flessen rosé, een fles bacardi, een fles safari en een fles passoa
Gaat heeeeeeeeeel gezellig worden
We zijn trouwens met zn 8en en de gastvrouw is een vriendin van mijn beste vriend. Word leuk! Maar zal zondag alles vertellen!
vrijdag 26 augustus 2011 om 22:38
haha wat stom van me. Las echt: mijn party is begonnen. Vond het al vreemd dat je zat te forummen tijdens de party maar ja dacht: verslaafd he.
Nou ja klinkt in ieder geval als een recept voor succes morgen.
Heb net de wekker gezet op leentelefoon hopelijk doet die het goed anders heb ik een enorm probleem. Morgen en overmorgen werken zo geen zin in eerlijk gezegd maar ja wat moet dat moet.
Nou ja klinkt in ieder geval als een recept voor succes morgen.
Heb net de wekker gezet op leentelefoon hopelijk doet die het goed anders heb ik een enorm probleem. Morgen en overmorgen werken zo geen zin in eerlijk gezegd maar ja wat moet dat moet.
vrijdag 26 augustus 2011 om 22:46
Centjes verdienen hè ibi? Ja choco, dat denk ik ook. Al zijn dit wel de momenten dat ik me afvraag of ik beter zou matchen met iemand die hoog opgeleid is en graag communiceert met me. Maar inderdaad, het accefietje vergeten we weer, mijn twijfels verdwijnen, we zijn weer gelukkig en dan beginnen we van voor af aan.
vrijdag 26 augustus 2011 om 23:04
zaterdag 27 augustus 2011 om 00:12
ging niet helemaal goed net met rummi. Jammer dat die man bleef zitten
Ik zat eerder in de avond op de bank en ineens kijk ik naar de grond en een ENORME en dan ook echt enorme spin kwam op me af rennen. Ben halsoverkop naar mijn slaapkamer vertrokken en merk nu dat dus mijn bril nog beneden ligt en bepaalde telefoonnummers. Hoop dat ik de spin morgenochtend niet tegen kom. Was zo groot dat ik hem echt niet te lijf durfde te gaan.
Truste voor straks en ik hoop dat het morgen weer een betere dag is voor ons allen.
Ik zat eerder in de avond op de bank en ineens kijk ik naar de grond en een ENORME en dan ook echt enorme spin kwam op me af rennen. Ben halsoverkop naar mijn slaapkamer vertrokken en merk nu dat dus mijn bril nog beneden ligt en bepaalde telefoonnummers. Hoop dat ik de spin morgenochtend niet tegen kom. Was zo groot dat ik hem echt niet te lijf durfde te gaan.
Truste voor straks en ik hoop dat het morgen weer een betere dag is voor ons allen.
zaterdag 27 augustus 2011 om 12:56
Zo ik heb even de tijd. Wekker was vanmorgen niet gegaan (had telefoon van buurvrouw als wekker) en ik schok om 07.40 wakker maar moest om die tijd al weg. Uiteindelijk een stuk met de taxi moeten nemen.
Op werk aan gekomen vroeg iemand of ik met haar de markt over wilde (in rolstoel) en toen bleek er een rommelmarkt te zijn. Ikke blij natuurlijk was alleen jammer dat ik niet alleen kon. Heb wel nog wat donald ducks kunnen scoren voor mijn neefje. Heb besloten dat ik die elke week 1 toe zal zenden. Is dan net alsof hij lid is alleen kan hij niet meedoen met prijsvragen. Heb ook nog boekjes gekocht voor mijn zus en misschien 1 voor mezelf weet alleen niet zeker of ik die al had of niet.
Wilde in de pauze nog eens alleen over de markt lopen maar het regent nu enorm dus is iedereen alweer weg.
Hoe gaat het bij jullie vandaag?
Op werk aan gekomen vroeg iemand of ik met haar de markt over wilde (in rolstoel) en toen bleek er een rommelmarkt te zijn. Ikke blij natuurlijk was alleen jammer dat ik niet alleen kon. Heb wel nog wat donald ducks kunnen scoren voor mijn neefje. Heb besloten dat ik die elke week 1 toe zal zenden. Is dan net alsof hij lid is alleen kan hij niet meedoen met prijsvragen. Heb ook nog boekjes gekocht voor mijn zus en misschien 1 voor mezelf weet alleen niet zeker of ik die al had of niet.
Wilde in de pauze nog eens alleen over de markt lopen maar het regent nu enorm dus is iedereen alweer weg.
Hoe gaat het bij jullie vandaag?
zaterdag 27 augustus 2011 om 13:25
Ik ben opgetut en ga lekker winkelen met schoonzusje. Ze krijgt over 4 weken een kitten dus gaan spulletjes halen.
En ik ga weer op zoek naar nagellak! God ik ben verslaafd aan nagels lakken. Zou ik geen nagelstyliste kunnen worden?
Ik ga op pad! Fijne dag allemaal!
En iebs, leuk idee van die donald ducks!
En ik ga weer op zoek naar nagellak! God ik ben verslaafd aan nagels lakken. Zou ik geen nagelstyliste kunnen worden?
Ik ga op pad! Fijne dag allemaal!
En iebs, leuk idee van die donald ducks!
zaterdag 27 augustus 2011 om 13:44
Het beloofde noodweer van een paar dagen geleden is hier losgebarsten. Ik wordt altijd zo moe van onweer en regen ben zojuist bijna in slaap gevallen terwijl ik even op een stoel zat. Onweer en een regen niet normaal meer. Heb er een hard hoofd in dat dit opgehouden is als ik straks weer naar huis ga.
Yellow, geldzorgen zijn ook een verschikking.
Chooc, veel plezier met winkelen!
Yellow, geldzorgen zijn ook een verschikking.
Chooc, veel plezier met winkelen!
zaterdag 27 augustus 2011 om 20:05
veilig wel, droog niet echt haha.
Moest nog voor mijn accountent een kopie van de ID kaart van Patrick zenden kon ik die toch niet meer vinden. Kon wel janken want het zat in een mapje samen met zijn rijbewijs zou het echt erg vinden als ik die kwijt was. Gelukkig was ik zo slim om het laatje waarvan ik dacht dat het lag uit de kast te halen en blijkbaar was hij erachter gevallen. Briefje en kopie ligt dus klaar.
Heb gelijk een DD. voor neefje in een envelop gedaan.
Zojuist boodschappen gedaan ga straks brood met ei eten. Lekker!!! Kan ik echt van genieten.
Hoe is het met jullie, het is hier zo rustig.
Moest nog voor mijn accountent een kopie van de ID kaart van Patrick zenden kon ik die toch niet meer vinden. Kon wel janken want het zat in een mapje samen met zijn rijbewijs zou het echt erg vinden als ik die kwijt was. Gelukkig was ik zo slim om het laatje waarvan ik dacht dat het lag uit de kast te halen en blijkbaar was hij erachter gevallen. Briefje en kopie ligt dus klaar.
Heb gelijk een DD. voor neefje in een envelop gedaan.
Zojuist boodschappen gedaan ga straks brood met ei eten. Lekker!!! Kan ik echt van genieten.
Hoe is het met jullie, het is hier zo rustig.
zaterdag 27 augustus 2011 om 20:18
Ja het is stiller, maar ik heb de hele tijd pestbuien, waar niemand iets mee kan (ik ook niet jammergneoeg) dus kan wel alles neerkalken, maar sjah en dan.
Ik heb vandaag wat zorgkosten uit 2010 nog gedeclareerd, op de bus gedaan, is 250,- . Hoop dat het lukt!!
Lekker broodje ei. Ik ga kappen met eieren kopen, ik eet er niet genoeg voor de houdbaarheidsdatum is verstreken (al koop ik zo'n doosje van 6 zeg maar)
Er is iemand aan het boren, lijkt net of ze in mijn huis aan het boren zijn....
Leuk van die duckies dat je die op gaat sturen, zal hij vast leukk vinden!
Ik heb vandaag wat zorgkosten uit 2010 nog gedeclareerd, op de bus gedaan, is 250,- . Hoop dat het lukt!!
Lekker broodje ei. Ik ga kappen met eieren kopen, ik eet er niet genoeg voor de houdbaarheidsdatum is verstreken (al koop ik zo'n doosje van 6 zeg maar)
Er is iemand aan het boren, lijkt net of ze in mijn huis aan het boren zijn....
Leuk van die duckies dat je die op gaat sturen, zal hij vast leukk vinden!
zaterdag 27 augustus 2011 om 20:45
lastig die pestbuien Yellow. Voel je vrij om het neer te knallen maar voel je net zo vrij om het niet te doen. Wat jij fijn vind.
Ik koop ook een doosje van 6 en idd. vaak gaat de helft de prullebak in. Zonde maar vindt ze te lekker (die keren dat ik ze eet) om het helemaal af te schaffen.
Kan nog altijd geen tv. kijken. Stom gedoe heb ook echt de puf niet om UPC te gaan bellen. Ik luister maar gewoon naar mijn luisterboeken maar ja zit nu al op mijn laatste harry potter dus straks heb ik niks meer.
Zo lekker gegeten hoor. Moest alleen helaas een heel brood kopen (was het laatste) en ik eet geen brood van een dag oud dus tja dan gaat dat richting de vogels. Voor morgen heb ik een magnetronmaaltijd gekocht. Wel zo makkelijk.
Ik koop ook een doosje van 6 en idd. vaak gaat de helft de prullebak in. Zonde maar vindt ze te lekker (die keren dat ik ze eet) om het helemaal af te schaffen.
Kan nog altijd geen tv. kijken. Stom gedoe heb ook echt de puf niet om UPC te gaan bellen. Ik luister maar gewoon naar mijn luisterboeken maar ja zit nu al op mijn laatste harry potter dus straks heb ik niks meer.
Zo lekker gegeten hoor. Moest alleen helaas een heel brood kopen (was het laatste) en ik eet geen brood van een dag oud dus tja dan gaat dat richting de vogels. Voor morgen heb ik een magnetronmaaltijd gekocht. Wel zo makkelijk.