Sperma door het eten

27-08-2011 18:04 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lekkerbekjes.

Ik heb in een grijs verleden, ik ben inmiddels al behoorlijk op leeftijd tenslotte, ooit eens een seksfilm gezien. Toe nog gespeld als sexfilm. In een sexbioscoop. Ik weet echt niet meer hoe die film heette, maar een ding is mij bijgebleven.

In die film was een man die kok was in een restaurantje. En die man was gek op een mooie vrouw met dikke tieten en een ongeschoren kut. Dat was in die tijd namelijk heel gewoon. Vanuit de keuken kon je door een raampje het restaurant in kijken. Die vrouw met dikke tieten en ongeschoren kut bestelde een gerecht. Iets met vlees. Biefstuk ofzo. Was in het duits, de meeste sexfilms kwamen uit Duitsland, dus het zal wel anders geheten hebben.

Om een lang verhaal kort te maken, die man was ontzettend geil van die vrouw. Dus toen hij haar vlees in de pan gooide, trok hij zich af en spoot zijn kwakje de pan in en marineerde het vlees met zijn sperma. Na afloop keek hij door het raampje hoe die vrouw haar vlees op at. En ze vond het heerlijk. Zo heerlijk dat ze er zelf ook geil van werd.

Mijn vraag is nu, hebben jullie dit ook eens gedaan, sperma als ingredient gebruikt?
Culinaire gerechten worden toch geprezen voor hun pure smaak ? Niet mixen dus...
Gatverdamme
Internagelaktisch
Tuurlijk Willem, wanneer eigenlijk niet vraag ik me nu af...
Verbrande sperma?
Heel gezond, extra eiwitten
ipv kruidenboter dus...
Het gras aan de overkant is niet groen.
Lekker, als glazuur op roze koeken! Of je Afbakcroissantjes mee aflakken, beter dan eigeel.
Elke dag, heb een leuke fokstier hier op mijn boederij en ook zijn sappen moeten blijven stromen.

Weggooien is zonde.
Ik doe het elke dag, hoezo?

Heb trouwens nog een voorraadje staan, misschien iemand interesse?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Gelukkig heb ik mijn eten al op en komt er voorlopig hier geen vent over de vloer . . . . weinig kans op zoiets goors door mijn eten!

Maar goed, we weten wie het topic opent . . . .
Ik ook , dagelijks , ik koop dan ook geen keukenzout meer.

De kinderen smullen er ook van.

Elke keer als mijn man klaarkomt vangen we een beetje op en vriezen we het in.

Zo hebben we het hele jaar deze lekkernij ook als ons seksleven op een laag pitje staat.

En met Kerst maken we spermaijs.

Trouwens , je kunt er ook glazuur van maken , doet het heel goed op muffins die mijn kinderen uitdelen op school als ze jarig zijn....

quote:Nastik schreef op 27 augustus 2011 @ 18:18:

Lekker, als glazuur op roze koeken! Of je Afbakcroissantjes mee aflakken, beter dan eigeel.
Heb jij het weleens gedaan, een spermakwakhap?
World of Warcraft: Legion
lijkt me lekker op wentelteefjes!
Ooit bij Sex voor de Buch gezien..man die zijn kwakkie in een soepje spoot en dan vervolgens voorschotelen bij de visite.. :puke:
Gatver. Sperma is alleen maar lekker vers uit de man.
Net als melk vers uit de koe?
Hier ook hoor. Vorig jaar heerlijk van het kerstmaal genoten met de hele schoonfamilie met als ingrediënt manliefs kwakkie.

Moet kunnen toch?
quote:femminile schreef op 27 augustus 2011 @ 19:12:

lijkt me lekker op wentelteefjes! Hebben wij vandaag gehad. Pannenkoeken is lekkerder.
Hier thuis maken we er pudding van. Gewoon lekker laten opstijven in de koelkast.

Ook lekker in de eigengemaakte kwa(r)k taart.
Leuk, allemaal nieuwe recepten! Ik ga morgen weer aan de slag. Hoop dat manlief de productie bij kan houden.
quote:hans66 schreef op 27 augustus 2011 @ 18:52:

Heb jij het weleens gedaan, een spermakwakhap?briljant! die moet in de nieuwe woordenlijst.
quote:Nova78 schreef op 27 augustus 2011 @ 22:23:

Leuk, allemaal nieuwe recepten! Ik ga morgen weer aan de slag. Hoop dat manlief de productie bij kan houden.Morgen komen schoonvader en zwager op visite, kan hun natuurlijk ook vragen om een bijdrage te leveren. Ja, kost niks toch?
Jij hebt écht vrije tijd teveel Willem.

Wat een briljant onderwerp weer.

:puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven