het leven
zondag 28 augustus 2011 om 15:28
Wie kan mij vertellen wat is nu zo mooi aan om te leven?
ik zie nut niet van in, je werkt om je rekenigen te betalen soms wat te gaan met vrienden.
maar wat is nut van langzaamoud worden en dan dood gaan.
leven geeft een mens zoveel verdriet je word zo vaak gekwets dus wat is nut om te leven?
denk nu tja... heb een hond kan haar niet alleen laten...
ik zie nut niet van in, je werkt om je rekenigen te betalen soms wat te gaan met vrienden.
maar wat is nut van langzaamoud worden en dan dood gaan.
leven geeft een mens zoveel verdriet je word zo vaak gekwets dus wat is nut om te leven?
denk nu tja... heb een hond kan haar niet alleen laten...
zondag 28 augustus 2011 om 15:39
zondag 28 augustus 2011 om 15:39
zondag 28 augustus 2011 om 15:42
Het leven heeft heel veel nut. Alleen zie je die nut niet. Volg je hart, volg je gevoel. Het leven kan zo mooi zijn. Ga op zoek naar dat nut voor jou. Iedereen heeft een betekenis is het leven. Op het moment dat je naar je hart leert luisteren, zal je inzien dat jouw levenspad ook heel mooi is. Ik kan je wel helpen als je wilt, ik wil je wel laten inzien dat het leven zeker wel nut heeft.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
zondag 28 augustus 2011 om 15:44
Je kunt 2 dingen doen Polle.
1 Je blijft in de negativiteit waarin je nu zit en je maakt jezelf een slachtoffer of
2 Je gaat iets doen aan de situatie waarin je nu zit.
Word jij door mensen gekwetst? Ga er mee aan de slag en bedenk of jij nog wel met die mensen in zee wilt. Wat is in jouw ogen eigenlijk kwetsen en is het terecht?
Kom op vrouw, je bent op deze wereld en je hebt een hoop zeggenschap hoe jij jouw leven gaat leiden. Je bent (neem ik aan) mmerderjarig en lichamelijk en geestelijk gezond.
1 Je blijft in de negativiteit waarin je nu zit en je maakt jezelf een slachtoffer of
2 Je gaat iets doen aan de situatie waarin je nu zit.
Word jij door mensen gekwetst? Ga er mee aan de slag en bedenk of jij nog wel met die mensen in zee wilt. Wat is in jouw ogen eigenlijk kwetsen en is het terecht?
Kom op vrouw, je bent op deze wereld en je hebt een hoop zeggenschap hoe jij jouw leven gaat leiden. Je bent (neem ik aan) mmerderjarig en lichamelijk en geestelijk gezond.
zondag 28 augustus 2011 om 15:46
quote:pollepolke schreef op 28 augustus 2011 @ 15:43:
heb geen naar leven, maar zie gewoon nut niet van inGa bv in het weekend eens helpen in een asiel, hondjes uitlaten, hokken schoonmaken, ontzettend nuttig, ze zullen je erg dankbaar zijn!
heb geen naar leven, maar zie gewoon nut niet van inGa bv in het weekend eens helpen in een asiel, hondjes uitlaten, hokken schoonmaken, ontzettend nuttig, ze zullen je erg dankbaar zijn!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King