Entertainment alle pijlers

Bachelorette?

28-08-2011 21:44 199 berichten
Ik doe een poging, maar vind 't maar weird vooralsnog.

Zeker zonder forum.

Meer probeerders?
Alle reacties Link kopieren
Wat kijk je, en waar wordt het uitgezonden?!
Net5.

Heb nu per ongeluk twee topics, laten we het op dze houden hahaha.

Rare snuiters zitten erbij. Hard van stapel enzo, noga despereate ook, sommigen.
vind het zoooo nep
Het is ook nep maar heerlijke televisie met al die drama's en opgeklopte gevoelens.

Ik kijk mee.
Ze vinden d'r allemaal geweldig, zo raar. Als het een andere vrouw was geweest hadden ze hetzelfde gezegd. Vond ik ook met de Nederlandse bachelor. 1 man en alle vrouwen vonden hem leuk, dat kan toch niet? Programma zou leuker zijn met 10 mannen en 10 vrouwen ofzo.
Ik vond die voorstukjes ook wel raar. En een paar echte weirdo's zeg. Die worstelaar, die manager-met-bril, die weerman... Brrrr.
Ik denk dat ik dit niet ga volgen. Of er moet een leuk topic van te bouwen zijn, maar ik vind het té overdreven allemaal.

Vond overigens die gozer met hond wel oké, die had het tenminste niet meteen over trouwen. Hdden er geloof ik ong een paar, maar kan m'n aandacht er niet zo lang bij houden.

Oh daar heb je de bebrilde idioot. Hopelijk heeft ze snel door dat hij een wierdo is. Denk dat hij degene is die later doorslaat. Of die jagerd, maar die kwam op zich iets normaler over.
Raar ook, zij is degene die er bij "the bachelor" zelf is uitgestapt omdat ze anders haar baan zou verliezen. En inderdaad erg nep allemaal
Je kan het goed zien als ze iemand niet leuk vindt zeg... wat een nep smile!
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Ja bij elke 'lieve' of 'spontane' actie/uitspraak 'aaaaaaaaah' (van hoog naar laag weer naar hoog, op z'n amerikaans)

Nou ja, z ehad heel erg Spijt ofzo. Tja, ik presoonlijk zou het dan niet weer langs die weg doen.
Niet op googlen, want dan kun je de afloop lezen

Zo nep is het niet, want de meeste bachelorettes van de vorige seizoenen zijn nog steeds bij hun gekozen man.

Het is gewoon héél Amerikaans
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik krijg de zenuwen van die mannen. Zooo snel al over trouwen praten; je kent die Ali niet eens! En zo geforceerd de diepte in gelijk ieuw.

Ow jee Hunter ziet er nie uuuuuuut.
Haha precies. Gelukkig deed die labradorman het weer leuk, niet meteen alles vertellen. En die salsajongen die zij leuk vindt is volgens mij ook wel oke.
Precies Coolpack! Niet gelijk op tafel leggen dat zijn moeder is overleden! Dat salsa dansje was wel heeeeel kort. Ali kirde een beetje Ze vindt hem echt leuk.
Een sleutelhanger djiezus wat MOET je er mee.
Oeps dubbele post
ja vaag hoor die sleutelhanger
Val er net in.. Wat zit dat mokkel irritant te hinniken.
Ik vind dat raar met dat kiezen. Ik geloof best dat hij oprecht is, maar ik vind 'm wel wat weird vanwege dat worstelen.
Ik vond haar bij The Bachelor het leukst, maar nu vind ik haar ook erg overdreven en nep doen/lachen.

Ik zag dit topic en ben dus gaan zappen.
Haha ze geeft die worstelaar de roos.
Vat het niet persoonlijk op als je geen roos krijgt???

Hoe dan?
shooter weg (hoe heette die echt eigenlijk)? Ik vond dat zo idioot van die bijnaam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven