Bidet
maandag 29 augustus 2011 om 12:35
Wij hebben er een, alleen ik gebruik m nooit... Mijn neefjes en nichtjes gebruikten het als wasbak (wel goed geschrobt hoor). T onding zat al in de badkamer toen we dit huis kochten.. Plant erin vind ik wel een goed idee, Eindeloos!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 29 augustus 2011 om 12:40
quote:Nelletje schreef op 29 augustus 2011 @ 12:36:
Neehoor, ik heb het uitgebreid geprobeerd maar blijf toch bij wcpapier. Iedereen zijn eigen voorkeur hè.
Met wc-papier smeer je het alleen maar uit, met bidet wordt het helemaal schoon. Met wc-papier vaak bruine vegen in ondergoed.
Het lijkt wel of er in Nederland een taboe rust op een bidet.
Neehoor, ik heb het uitgebreid geprobeerd maar blijf toch bij wcpapier. Iedereen zijn eigen voorkeur hè.
Met wc-papier smeer je het alleen maar uit, met bidet wordt het helemaal schoon. Met wc-papier vaak bruine vegen in ondergoed.
Het lijkt wel of er in Nederland een taboe rust op een bidet.
maandag 29 augustus 2011 om 12:41
maandag 29 augustus 2011 om 12:43
quote:sito1970 schreef op 29 augustus 2011 @ 12:40:
[...]
Het lijkt wel of er in Nederland een taboe rust op een bidet.Dan vraag ik me af hoe jij je kont afveegt haha. Dan doe je toch echt iets niet goed!
[...]
Het lijkt wel of er in Nederland een taboe rust op een bidet.Dan vraag ik me af hoe jij je kont afveegt haha. Dan doe je toch echt iets niet goed!
maandag 29 augustus 2011 om 12:43
maandag 29 augustus 2011 om 12:48
maandag 29 augustus 2011 om 12:48
Ik wou dat ik er een had. Maar ja, huurwoning en (te) kleine badkamer. Dus gebruik maar ook het nodige vochtig toiletpapier. Vind het wel jammer dat die Europrofit vochtig toiletpapier verdwenen is bij het Kruidvat. Die was èn niet duur èn spoelde het snelste weg waarbij het ook net als gewoon toiletpapier uiteindelijk helemaal uit elkaar valt onderweg in het riool.
Een bidet zou ik zeker zeer regelmatig gebruiken als ik er een zou hebben. Gewoon naast het gebruik van toiletpapier. Vind ik eigenlijk wel zo hygiënisch.
Een bidet zou ik zeker zeer regelmatig gebruiken als ik er een zou hebben. Gewoon naast het gebruik van toiletpapier. Vind ik eigenlijk wel zo hygiënisch.