Sommige nicks moesten verboden worden!
vrijdag 1 februari 2008 om 10:24
quote:Nijntje schreef op 31 januari 2008 @ 23:21:
Dank je
Pruttel en Prulletje, die hou ik ook niet uit elkaar. De een heeft iets met eten en recepten geloof ik, en de ander, nou ja....niet.
Pruttel is een Nietje, Prulletje niet.
Dank je

Pruttel en Prulletje, die hou ik ook niet uit elkaar. De een heeft iets met eten en recepten geloof ik, en de ander, nou ja....niet.
Pruttel is een Nietje, Prulletje niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 1 februari 2008 om 10:28

vrijdag 1 februari 2008 om 12:41
vrijdag 1 februari 2008 om 12:50
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 01 februari 2008 @ 10:29:
hebben die ook wat met elkaar dan?Ik sprak vroeger alleen Muizepluis en heb het hem wel eens gevraagd maar volgens zeggen kennen ze elkaar niet en wilde hij pluizemuis nickname maar was al bezet.
hebben die ook wat met elkaar dan?Ik sprak vroeger alleen Muizepluis en heb het hem wel eens gevraagd maar volgens zeggen kennen ze elkaar niet en wilde hij pluizemuis nickname maar was al bezet.
vrijdag 1 februari 2008 om 12:52
quote:dreamer schreef op 01 februari 2008 @ 12:45:
Nou Yoyo, ik kreeg rond dezelfde tijd ook een 2 maar heb dat gelukkig, na intensief emailcontact met engeltjes, weer verwijderd gekregen.
Ik zou, als ik 'm nog had, waarshijnlijk óók blijven zeuren om die 2
Ik heb ook een aantal keer gemaild.
Maar ze konden er niets aan doen.
Ja, daarom blijf ik ook zeuren, tot er een engeltje mijn naam terug komt geven (hint!)
Nou Yoyo, ik kreeg rond dezelfde tijd ook een 2 maar heb dat gelukkig, na intensief emailcontact met engeltjes, weer verwijderd gekregen.
Ik zou, als ik 'm nog had, waarshijnlijk óók blijven zeuren om die 2
Ik heb ook een aantal keer gemaild.
Maar ze konden er niets aan doen.
Ja, daarom blijf ik ook zeuren, tot er een engeltje mijn naam terug komt geven (hint!)
zaterdag 2 februari 2008 om 13:53
Ik wilde Raven als nick maar die was dus al bezet.. Toen heb ik er maar Ravenescence van gemaakt omdat een vriend me zo noemde.
Ik heb een hekel aan mijn nick omdat het EN geen Raven is EN die vriend die mij zo noemde geen vriend meer is..
Achteraf gezien is hij helemaal niet makkelijk.. tenzij iedereen mij gewoon Raven gaat noemen
Ik heb een hekel aan mijn nick omdat het EN geen Raven is EN die vriend die mij zo noemde geen vriend meer is..
Achteraf gezien is hij helemaal niet makkelijk.. tenzij iedereen mij gewoon Raven gaat noemen
zaterdag 2 februari 2008 om 13:58
quote:ravenescence schreef op 02 februari 2008 @ 13:53:
Ik wilde Raven als nick maar die was dus al bezet.. Toen heb ik er maar Ravenescence van gemaakt omdat een vriend me zo noemde.
Waarom maak je bij hotmail niet een nieuw account aan en dan bij Viva de nickname; Ravensburger.
Mooie oplossing toch?
Waarom maak je bij hotmail niet een nieuw account aan en dan bij Viva de nickname; Ravensburger.
Mooie oplossing toch?
zaterdag 2 februari 2008 om 14:22
Mijn nick spreek je uit als sjo sjo, die van yoyo2 als djo djo en die van Yoyo1 als jo jo.... We lijken op elkaar, maar zijn toch ook heel verschillend.
yoyo2 (djo djo dus) heeft de onhebbelijke gewoonte om geen hoofdletter te gebruiken als beginletter. Verder is ze best lief.
yoyo2 (djo djo dus) heeft de onhebbelijke gewoonte om geen hoofdletter te gebruiken als beginletter. Verder is ze best lief.
Gimmick op namengeneuzel. Nooit gezegd dat ik Yoyo2 ben.