Geld & Recht alle pijlers

sunweb actiecode

30-08-2011 19:55 10 berichten
Weet er iemand een actiecode van sunweb of wil iemand mee googlen. Ik kan het niet vinden
Alle reacties Link kopieren
Corendon bedoel je?
nee sunweb
oh
Mijn google is dezelfde als de jouwe neem ik aan?
Ik krijg er een punthoofd van!
Dit is al je tweede vraag over kortingscodes op reizen.... En sunweb is al retecheap. Ik vind, maar dat is persoonlijk, dat men gewoon maar niet op vakantie moet gaan als men overal voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten of er het geld eigenlijk niet voor over heeft en daarom maar op zoek gaat naar 'illegale' kortingscodes.....
Zo raar is dat toch niet? Er wordt hier ook regelmatig gezocht naar codes voor H&M en Bol.com enzo.
Plokkie, ik weet dat er codes zijn van Sunweb want ik heb vaker geboekt via Sunweb.

Kon hem alleen zo snel niet vinden, en er was gister nog maar 1 kamer beschikbaar dus ik dacht misschien wil iemand helpen want ik had al een half uur gegoogled.

Oriane, waarom illegaal?

En 689 euro p.p voor een week all inclusive in Egypte vind ik niet retecheap!!!!

En ik wil niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten maar 50 euro korting is toch lekker meegenomen denk ik altijd maar zo

Jammer dat mensen zo reageren
Mijn collega gaat voor nog geen 300,- naar Turkije. 10 dagen geloof ik en all inclusive. Ze moet het vliegtuig wel zelf aanduwen.
Ik ga liever met Sunweb dan met Arke. Bij Sunweb heb je tenminste een hostess en informatie en alles. Hebben we van Arke niet gezien( zelfde hotel, 2 jaar op rij naar toe geweest)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven