sunweb actiecode

dinsdag 30 augustus 2011 om 22:04
Dit is al je tweede vraag over kortingscodes op reizen.... En sunweb is al retecheap. Ik vind, maar dat is persoonlijk, dat men gewoon maar niet op vakantie moet gaan als men overal voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten of er het geld eigenlijk niet voor over heeft en daarom maar op zoek gaat naar 'illegale' kortingscodes.....

woensdag 31 augustus 2011 om 14:00
Plokkie, ik weet dat er codes zijn van Sunweb want ik heb vaker geboekt via Sunweb.
Kon hem alleen zo snel niet vinden, en er was gister nog maar 1 kamer beschikbaar dus ik dacht misschien wil iemand helpen want ik had al een half uur gegoogled.
Oriane, waarom illegaal?
En 689 euro p.p voor een week all inclusive in Egypte vind ik niet retecheap!!!!
En ik wil niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten maar 50 euro korting is toch lekker meegenomen denk ik altijd maar zo
Jammer dat mensen zo reageren
Kon hem alleen zo snel niet vinden, en er was gister nog maar 1 kamer beschikbaar dus ik dacht misschien wil iemand helpen want ik had al een half uur gegoogled.
Oriane, waarom illegaal?
En 689 euro p.p voor een week all inclusive in Egypte vind ik niet retecheap!!!!
En ik wil niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten maar 50 euro korting is toch lekker meegenomen denk ik altijd maar zo
Jammer dat mensen zo reageren