Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 2 februari 2008 om 15:09
Sun haha nou dat van die opblaaspop heb ik hem ook gestuurd in een mailtje ..
net alle 120 mailtjes ff gelezen van mijn inbox van RP.. En van de 120 heb ik er *ff spieken* 12 iets terug gestuurd..
Grappig 120 reacties , waarvan 108 er af vallen , 12 overgebleven en ik vermoed dat daar uiteindelijk 4 ofzo van overblijven, waarmee ik op msn ga chatten en daarvan zullen er wel 1 of 2 over blijven waar ik uiteindelijk mee ga daten...
net alle 120 mailtjes ff gelezen van mijn inbox van RP.. En van de 120 heb ik er *ff spieken* 12 iets terug gestuurd..
Grappig 120 reacties , waarvan 108 er af vallen , 12 overgebleven en ik vermoed dat daar uiteindelijk 4 ofzo van overblijven, waarmee ik op msn ga chatten en daarvan zullen er wel 1 of 2 over blijven waar ik uiteindelijk mee ga daten...
zaterdag 2 februari 2008 om 15:19
Zo, ik hoop niet dat ik het forum-kots-virus ook ga krijgen of al heb... Heb heel de dag gewerkt, maar voelde me net in de auto ineens misselijk worden. Toch maar even via de supermarkt gegaan, maar zit met trillende handjes achter mijn computer... Dat kan ik echt niet gebruiken (vanavond carnavallen!) en ik ben ontzettend panisch voor overgeven (dus ook voor misselijk zijn)... Hopen dus dat het gewoon wegtrekt.
Hier lag vanmorgen ook een pak sneeuw (zuiden des lands dus) en de carnavalstent in het dorp waar ik moest werken was ingestort; er was ineens een pak sneeuw van de kerk gaan schuiven: op de tent! Nu moesten alle activiteiten verplaatst worden. Maar verder was het wel gezellig werken; ik werk op zaterdag vaak met een gehandicapt kindje, en dus laarzen aan (kleine zusje ook) en een fikse wandeling gemaakt en sneeuwgevechten gehouden!
Pfff nou nog mijn huis opruimen en een fiets ophalen; er komt een dinnetje uit a'dam slapen, ze gaat voor het eerst carnavallen! Nu schijnt de zon, dus hopen dat er niet meer sneeuw/hagel/regenbuien gaan vallen vanavond, dan kunnen we tenminste gewoon op de fiets!
Oja, ik had trouwens zo'n kneipp pakket met badolie gekregen van LJ. De lieverd!
Vleer balen dat het zo gelopen is met MM. Er valt echt geen peil op te trekken bij hem he...? Eerst was ie zo eerlijk en duidelijk, toen had ie ineens klachten, even later kiest ie toch voor 'take it' en dan blijkt hij helemaal geen relatie te willen??!!! Rare vent hoor!
Sun ik hoop dat je kan gaan stappen vanavond!!!
Glendoria: veel carnavalsplezier!!! Hoe ga je? Ik vanavond als bijtje
En verder iedereen een fijn weekend!
Hier lag vanmorgen ook een pak sneeuw (zuiden des lands dus) en de carnavalstent in het dorp waar ik moest werken was ingestort; er was ineens een pak sneeuw van de kerk gaan schuiven: op de tent! Nu moesten alle activiteiten verplaatst worden. Maar verder was het wel gezellig werken; ik werk op zaterdag vaak met een gehandicapt kindje, en dus laarzen aan (kleine zusje ook) en een fikse wandeling gemaakt en sneeuwgevechten gehouden!
Pfff nou nog mijn huis opruimen en een fiets ophalen; er komt een dinnetje uit a'dam slapen, ze gaat voor het eerst carnavallen! Nu schijnt de zon, dus hopen dat er niet meer sneeuw/hagel/regenbuien gaan vallen vanavond, dan kunnen we tenminste gewoon op de fiets!
Oja, ik had trouwens zo'n kneipp pakket met badolie gekregen van LJ. De lieverd!
Vleer balen dat het zo gelopen is met MM. Er valt echt geen peil op te trekken bij hem he...? Eerst was ie zo eerlijk en duidelijk, toen had ie ineens klachten, even later kiest ie toch voor 'take it' en dan blijkt hij helemaal geen relatie te willen??!!! Rare vent hoor!
Sun ik hoop dat je kan gaan stappen vanavond!!!
Glendoria: veel carnavalsplezier!!! Hoe ga je? Ik vanavond als bijtje
En verder iedereen een fijn weekend!
zaterdag 2 februari 2008 om 15:23
Hallo Allemaal,
Ik heet: Luke.
Ik ben: 20 Jaar.
En ik ben zelf Autistisch.
Ik heb de Diagnose van: PDD - NOS.
En ik heb Moeite met in eerste instantie wat Verlegen.
Maar als ik die Persoon wat Beter ken, Dan heb ik er geen moeite ermee.
Mijn Hobby's zijn: Computeren, Chatten, Dansen (Stijl - Dansen) Uitgaan, Naar de Bioscoop gaan, En naar Vrienden toe gaan.
Ik Werk in een Catering's Bedrijf voor Mensen met een Verstandlijke Beperking (Nog)
Ik ben een Vrolijke Spontane Jongen.
En ik hou van Leuke Dingen Doen.
En Ik Zoek een Vrolijke Spontane Meid.
En die ongeveer dezelfde Hobby's heeft.
Maar ik sta Open voor Nieuwe Dingen!!!!
En het liefst een Meid met een Verstandlijke Beperking of met Autisme.
Met: PDD - NOS Of met: Asperger.
Ik wil Later Geen Kinderen.
Vanwege mijn Autisme.
En Fianceel kan ik het ook niet.
Mijn Sterrenbeeld is: Leeuw.
En ik ben 4 Maanden Single.
En ik heb daarvoor 2 Korte Relatie's gehad.
Ik wil een Serieuze Relatie.
Ik Zoek een Meid in de Regio: Venray, Horst Of Venlo, Of Regio Panningen/ Helden, Of Regio: Boxmeer Of Helmond.
Als Je Intresse hebt?
Stuur dan een E - Mail naar: lukefranssen18@Hotmail.com"
Of Stuur een PB naar Mij Of Voeg me toe op: MSN.
En mijn MSN - Adres is: Lukefranssen18@hotmail.com
PS: Ik heb mijn MSN - Adres & E - Mail Adres aangemaakt toen ik 18 Jaar was.
Dus vandaar
Groetjes Luke.
Ik heet: Luke.
Ik ben: 20 Jaar.
En ik ben zelf Autistisch.
Ik heb de Diagnose van: PDD - NOS.
En ik heb Moeite met in eerste instantie wat Verlegen.
Maar als ik die Persoon wat Beter ken, Dan heb ik er geen moeite ermee.
Mijn Hobby's zijn: Computeren, Chatten, Dansen (Stijl - Dansen) Uitgaan, Naar de Bioscoop gaan, En naar Vrienden toe gaan.
Ik Werk in een Catering's Bedrijf voor Mensen met een Verstandlijke Beperking (Nog)
Ik ben een Vrolijke Spontane Jongen.
En ik hou van Leuke Dingen Doen.
En Ik Zoek een Vrolijke Spontane Meid.
En die ongeveer dezelfde Hobby's heeft.
Maar ik sta Open voor Nieuwe Dingen!!!!
En het liefst een Meid met een Verstandlijke Beperking of met Autisme.
Met: PDD - NOS Of met: Asperger.
Ik wil Later Geen Kinderen.
Vanwege mijn Autisme.
En Fianceel kan ik het ook niet.
Mijn Sterrenbeeld is: Leeuw.
En ik ben 4 Maanden Single.
En ik heb daarvoor 2 Korte Relatie's gehad.
Ik wil een Serieuze Relatie.
Ik Zoek een Meid in de Regio: Venray, Horst Of Venlo, Of Regio Panningen/ Helden, Of Regio: Boxmeer Of Helmond.
Als Je Intresse hebt?
Stuur dan een E - Mail naar: lukefranssen18@Hotmail.com"
Of Stuur een PB naar Mij Of Voeg me toe op: MSN.
En mijn MSN - Adres is: Lukefranssen18@hotmail.com
PS: Ik heb mijn MSN - Adres & E - Mail Adres aangemaakt toen ik 18 Jaar was.
Dus vandaar
Groetjes Luke.
Samen Gelukkig Leven.
En Gezond proberen te blijven!!!!
En: Blijf Je Vrienden dichtbij.
Engels: Keep Your Friends Close!!!!
En Gezond proberen te blijven!!!!
En: Blijf Je Vrienden dichtbij.
Engels: Keep Your Friends Close!!!!
zaterdag 2 februari 2008 om 15:48
Luke, ik heb je oproepje al eerder gezien hier op het forum. Het is op het Vivaforum niet toegestaan om oproepjes te plaatsen. Verder kun je beter je achternaam en je emailadres weghalen als je dit soort oproepen plaatst. Het is verstandiger om een emailadres te maken waarin niet je echte naam voorkomt. Je gooit je privacy nu op internet en iedereen kan het opzoeken (op Hyves of via Google). Mensen kunnen er misbruik van maken. Bij dat andere bericht van je heb ik je daar ook op gewezen.
zaterdag 2 februari 2008 om 15:50
zaterdag 2 februari 2008 om 16:31
HM.. lief hoor van LJ... zie je t kan wel anders met mannen ....
geloof ook zeker dat ie ook bestaat voor mij en ons singles... Maar soms ben ik t vertrouwen in de manheid even kwijt..
Even boos worden , verdrietig zijn en hatzee jezelf weer bij elkaar rapen en weer lekker verder gaan...
Ga nog even mijn bed in duiken ... paar uurtjes proberen te slapen anders ben ik zon dweil vannacht
geloof ook zeker dat ie ook bestaat voor mij en ons singles... Maar soms ben ik t vertrouwen in de manheid even kwijt..
Even boos worden , verdrietig zijn en hatzee jezelf weer bij elkaar rapen en weer lekker verder gaan...
Ga nog even mijn bed in duiken ... paar uurtjes proberen te slapen anders ben ik zon dweil vannacht
zaterdag 2 februari 2008 om 16:53
quote:sunshineforever schreef op 02 februari 2008 @ 15:48:
Luke, ik heb je oproepje al eerder gezien hier op het forum. Het is op het Vivaforum niet toegestaan om oproepjes te plaatsen.Ik ook. Ik denk dat ik hem ga PMen. Zoals ik al eerder zei, ken ik hem van een ander forum.
Luke, ik heb je oproepje al eerder gezien hier op het forum. Het is op het Vivaforum niet toegestaan om oproepjes te plaatsen.Ik ook. Ik denk dat ik hem ga PMen. Zoals ik al eerder zei, ken ik hem van een ander forum.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 2 februari 2008 om 18:20
Hahah 4wheels!
Alle carnavallers veel plezier! Ik ga eens bekijken of ik exdate toevallig vanavond op mn bankje kan lokken, want ik heb zin in films kijken, maar niet alleen en hij is een goeie kijk-partner (mmm... nu ik erover nadenk.... we kletsen alebei teveel, en zullen we de film niet zien) en anders ga ik in mn eentje de toastjes opeten die ik ga kopen Op naar de supermarkt!
Fijne avond!
Alle carnavallers veel plezier! Ik ga eens bekijken of ik exdate toevallig vanavond op mn bankje kan lokken, want ik heb zin in films kijken, maar niet alleen en hij is een goeie kijk-partner (mmm... nu ik erover nadenk.... we kletsen alebei teveel, en zullen we de film niet zien) en anders ga ik in mn eentje de toastjes opeten die ik ga kopen Op naar de supermarkt!
Fijne avond!
zaterdag 2 februari 2008 om 18:23
4wheels, ik ga niet carnavallen hoor, dat kennen ze hier niet in het noorden. Denk dat ik vanavond wel even de stad ik kan met dinnetje. Voel me redelijk. Alles is vandaag binnen gebleven (niet dat ik veel gegeten heb, maar zometeen toch maar even een bodempje leggen). Ben trouwens wel bang dat dit gevolgen zal hebben voor de dagen erna, maar dat geeft niet - haha.
Leuk zeg, bijtjes, elfjes, jammer dat we hier in het noorden geen carnaval kennen, nou ja niet de ECHTE carnaval. Zou namelijk graag als een cadeautje willen en uitgepakt worden door een prins...(net als ik alles is liefde - zwijmel zwijjmel)
Xander en Prinses, fijne avond op de bank
4Wheels, beterschap (en andere zieken ook, Pop??)
Leuk zeg, bijtjes, elfjes, jammer dat we hier in het noorden geen carnaval kennen, nou ja niet de ECHTE carnaval. Zou namelijk graag als een cadeautje willen en uitgepakt worden door een prins...(net als ik alles is liefde - zwijmel zwijjmel)
Xander en Prinses, fijne avond op de bank
4Wheels, beterschap (en andere zieken ook, Pop??)
zaterdag 2 februari 2008 om 19:12
quote:Leaf schreef op 02 februari 2008 @ 18:33:
Plannen zijn gewijzigd. Ik ga bij Leaf-ex een hapje eten en ee filmpje kijken. Hopelijk komt het ook tot een gesprek.
Leaf, pleasepleaseplease, dat het tot een gesprek komt, heb je ZELF in de hand. Kortom: vraag duidelijkheid! Als hij twijfelt of toch niet verliefd op je is, dan moet je hem loslaten. Dan moet die la dicht!!!!
Sorry Leaf, ik moet echt even streng voor je zijn (bij gebreke aan Xander op dit moment), maar alsjeblieft, PRAAT ER DAN NU MET HEM OVER !!!
Je kunt toch niet gewoon bij hem een hapje gaan eten en een filmpje kijken en net doen alsof er niets aan de hand is?!!
Kom op Leaf, ACTIE!!!! NU INGRIJPEN!!!
Hou jezelf niet langer voor de gek!! En als ie duidelijk zegt dat ie niks wil:
HOU DICHT DIE EXEN-LA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plannen zijn gewijzigd. Ik ga bij Leaf-ex een hapje eten en ee filmpje kijken. Hopelijk komt het ook tot een gesprek.
Leaf, pleasepleaseplease, dat het tot een gesprek komt, heb je ZELF in de hand. Kortom: vraag duidelijkheid! Als hij twijfelt of toch niet verliefd op je is, dan moet je hem loslaten. Dan moet die la dicht!!!!
Sorry Leaf, ik moet echt even streng voor je zijn (bij gebreke aan Xander op dit moment), maar alsjeblieft, PRAAT ER DAN NU MET HEM OVER !!!
Je kunt toch niet gewoon bij hem een hapje gaan eten en een filmpje kijken en net doen alsof er niets aan de hand is?!!
Kom op Leaf, ACTIE!!!! NU INGRIJPEN!!!
Hou jezelf niet langer voor de gek!! En als ie duidelijk zegt dat ie niks wil:
HOU DICHT DIE EXEN-LA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!