Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ziekzijn is ook wel een beetje me vervelen. En forumvervuilen. Alhoewel ik het gevoel heb dat ik zo weer naar het toilet moet rennen. Oooohhhh... Wat ben ik zielig...

Ben nu maar bezig leuke muziek te downloaden voor ipod. Kan ik zo in bedje weer nieuwe liedjes luisteren.
Dat spel isleuk en is heel handig om niet teveel met een man bezig te zijn haha

Ideaal spel , mocht dit met met MM niet goed gaan en ik een nieuwe date hebben dan zoek ik gelijk een nieuw spel haha
Nou Hans, zoals je ziet, ben ik helaas pindakaas nog steeds ziek. En ik haaaaat ziekzijn. Ik word er recalcitrant van.

Zie trouwens dat het topic van Luke nog steeds online is. Waar zijn de Angels gebleven?
Vleer, heeft MM je nog gesmst of gebeld?

En je hebt ook nog geen antwoord gegeven op de (volgens mij) door Xander gestelde vraag: waarom heb je een nieuwe RP-nick aangemaakt? Je bent toch "bezet"? Vertelvertel!!
Sun, ik heb het cadeautje nog niet gehad, maar LJ dan ook nog niet gezien. Hij komt vanavond langs, ben benieuwd of hij eraan denkt

Mijn autootje heeft weer 6 hele ruiten, HM heeft weer een bak geld minder... En voelt zich een beetje bleh... Niet dat ik ziek ben, maar het is koud, ik ben moe, heb nergens zin in... Denk dat ik maar met een boekje in een warm bad ga zitten...

En volgens mij is er niks gebeurd tussen Pop en exdate, tenminste, ze heeft hier gezegd dat ze dat niet van plan was!! Was gewoon voor de gezelligheid.

Ik heb trouwens tegen ex-ONS gezegd (nouja getypt) dat het me wel gezellig leek om een keer bij te kletsen, maar dat ik dat eerst ff moest overleggen met vriendje. Dat heb ik ondertussen gedaan, die vond het helemaal niet erg (was eerder verbaasd dat ik dat vroeg), maar niks meer van ex-ons gehoord. Dat is opzich niet zo verbazingwekkend, zo was ie op vakantie ook al. Ik zie wel of hij er nog ooit op terugkomt, haha anders is ie wrs afgehaakt vanwege het vriendjeverhaal, maar dat is dan helemaal prima!

Gaat iemand vanavond nog iets leuks doen? Xan gaat prinses verwennen, sun gaat proberen alles binnen te houden ( sorry sun ), en de rest?
Halvemaan jammergenoeg geen carnaval vieren... doen ze hier niet aan. afgelopen jaren wel met ex. vind erg jammer maar ja...

Vanavond wel een ander feestje.... Ben benieuwd. ken alleen de jarige. dus hopelijk veel leuke mensen...

ik zag vandaag een leuke jongen in de trein. en wat blijkt hij gaat met een groep om waar de vriend en twee neven van een vriendinnetje ook in zitten... dus misschien valt er nog wat te regelen...

ik voel me ook wel een beetje moe.... dus even een dutje doen... en dan douchen eten en klaarmaken...
Vleer gaat werken vannacht.. 4 nachtjes.. zie Mm dus pas dinsdag en ik denk dat ik dan niet heel erg gezellig ben..moet nl dinsdagochtend vanuit mijn nachtdienst naar adam rijden naar de tandarts dan terug rijden dan even slapen en dan savonds naar MM...

(en meestal ben ik niet te genieten als ik uit de nachtdienst kom, lig ik straks weer te slapen bij hem op de bank haha) naja heeft ie mooi dikke pech..
Hier ook een zieke. Had geen zin om kotsend door de supermarkt te lopen, dus het PPOM moet bij mij nog even worden uitgesteld. Denk ook niet dat een PP op dit moment op mij zit te wachten...

Ex is gisteren nog langsgeweest, heeft boodschapjes gedaan, is nog even tegen me aangekropen, was heel lief [confusionmode aan]. Hij belde vanochtend met de vraag hoe het ging en of hij nog langs mocht komen, maar dat heb ik afgehouden, ben liever alleen als ik ziek ben...
Zo dan kom je even niet aan het viva forum toe! Moet meteen een half boek teruglezen. Ga ik binnenkort doen, maar eerst ga ik vijf dagen carnavallen!!! Alle remmen los en gaan.... & Daarna ga ik weer 'normaal' doen en bijlezen.

Fijn weekend allemaal en veel beterschap voor de ziekies.
quote:sunshineforever schreef op 01 februari 2008 @ 15:51:

Nou Hans, zoals je ziet, ben ik helaas pindakaas nog steeds ziek. En ik haaaaat ziekzijn. Ik word er recalcitrant van.

Zie trouwens dat het topic van Luke nog steeds online is. Waar zijn de Angels gebleven?

Geen idee... Ik ken Luke trouwens van het autistenforum (ik zal nu wat minder geheimzinnig doen dan ik deed in dat topic). Dat forum is onzichtbaar voor niet-leden terwijl dit Viva-forum dat niet is. Ik zou het topic toch maar hebben verwijderd, terwijl mening in eerste instantie neutraal was. Merk dus dat er een groot verschil is tussen PDD/NOSers.

Ik ben ook bijna 2 weken verkouden alleen de eerste 3 dagen van die 2 weken waren het ergst. Ik voel me nu redelijk goed. Merk nog wel iets van de verkoudheid, maar het is niet zo irritant meer.

Bij ons op school zijn er veel leerlingen ziek.

De conciërge heeft mij en een aantal andere collega's het schoolgebouw uitgetrapt (niet letterlijk, dus niet schoen tegen kont) maar hij wou eerder naar huis. Ik dacht: "Nu maar hopen dat ik niet te veel mis van dit topic, want als ik na huis ga, wordt hier gewoon onverminderd doorgetypt door de typgrage forummers hier! "
World of Warcraft: Legion
Zo, weer thuis en weekend! Heb vanuit mijn werk meteen ff paar boodschappen gedaan zodat ik nu niet meer de deur uithoef. Dus dadelijk maar gaan koken.
ik vind t spelletje stom .. ik moet toch potjandorie naar level 51 kunnen .. drama hier haha

sigaretten zijnbijna op ...

Wat mij opvalt hier is dat veel mensen met hun ex bezig zijn of er mee te maken hebbe..

EXIT met die exen ..

wat levert t je aan meerwaarde op in je leven ???

Wat is de toegevoegde waarde van hem in je leven ?

Dat zijn vragen die ik mij meestal afvraag wanneer ik te maken heb met een ex.. Antwoord is meestal : nou niks .. dus dan weet ik weer genoeg..

douchen kleren aantrekken en sigaretten halen .. anders ben ik helemaal niet meer te genieten hehe
Nog meer zieken. Pop, 4wheels, beterschap!

Ohnee, etenstijd. Ik MOET wat eten. Is belangrijk, drinken is nog belangrijker, dus ga toch maar even een poging doen wat eten naar binnen te werken (nu maar hopen dat het binnen blijft). Huisgenootje heeft boodschappen voor mij gedaan. Errug lief!

Glen, zoveel heb je niet gemist hoor! Ga jij maar lekker carnavallen!

Sunneke is niet gewend carnaval te vieren, komt niet uit het katholieke zuiden des lands. Heeft ooit in Maastricht carnaval gevierd, was errug leuk! Op dit moment moet Sunneke ook echt niet denken aan bier (kotsneigingen).
EX EXIT!!!!!!

Vind ik ook! Ben ik druk mee bezig!

Wilde vanavond de kroeg in. Helaas ben ik dus nu ziek. Grrrr! Eindelijk vriendinnetje terug na maanden reizen, konden we de stad onveilig maken, ben ik ziek. Hopelijk ben ik morgen beter (ga ik nog steeds vanuit), zodat ik morgen alsnog de stad onveilig kan maken. Vleer, ik ben op mannenjacht hoor!
quote:Vleermuis28 schreef op 01 februari 2008 @ 18:11:

ik vind t spelletje stom .. ik moet toch potjandorie naar level 51 kunnen .. drama hier haha

Wat voor spel speel je dan? Je hebt het daar wel eerder over gehad, maar de naam van het spel ontging me.
het spel heet Cradle of Rome

errug verslavend in iedergeval...

Net MM gebeld , hij doet alleen zo kortaf aan de telefoon.. op msn idem dito maar in t eggie is ie dan helemaal niet zo... Lastig vind ik dat weet dan niet of ik m bij de kop of de kont heb
quote:Vleermuis28 schreef op 01 februari 2008 @ 20:42:

Net MM gebeld , hij doet alleen zo kortaf aan de telefoon.. op msn idem dito maar in t eggie is ie dan helemaal niet zo... Lastig vind ik dat weet dan niet of ik m bij de kop of de kont hebJij noemt het lastig, ik zou het zwaar k*t vinden, en me er erg onzeker door gaan voelen. Maar dat heeft misschien meer te maken met hoe je over het algemeen in het leven staat. Hoe ben je eronder als hij kortaf doet?
Heb hem gesmst dat ie niet zo bot moest doen ben geen hond namelijk...

En dat ik er onzeker door raak klopt zekers...

nah ik ga mijn haar doen tanden poetsen , rommel uit de badkamer opruimen en dan richting mijn werk .. lekker spaghetti eten vanavond

Tot morgen allen (of vannacht als ik mij verveel op mijn werk )
Vleer: werk ze vannacht!! Hopelijk ga je je niet al te veel vervelen

Ik duik dadelijk ook met een boek mijn bedje in. Morgenochtend moet ik voor een zaterdag redelijk vroeg opstaan.

Weltrusten uw allen en tot morgen!!
Lees ze, welterusten en tot morgen, Leaf.
Haa allemaal!

Ohjee... toch een hoop zieken he... beterschap allemaal! Hoop dat jullie lekker slapen en je morgen alweer een stukje beter voelen

Voor wat betreft exen sluit ik me volledig aan bij de slogan van Xan... dicht die la!

Ook ik kom 'van boven de rivieren' en heb heeulemaal niks met carnaval. Nog nooit gevierd ook, maar ook niet die behoefte. Veel plezier Glendoria en HM (toch?) met carnavalvieren!

Lekker slaaaapen allemaal
Peas on earth!
Mededeling: Vleer heeft haar contact met MM beeindigd, Vleertje heeft geen zin in lastig moeilijk gedoe.. Vleertje is er gewoon een beetje klaar mee..

Ik was al niet erg enthousiast en dat is er eigenlijk ook niet beter op geworden de laatste dagen..

Kan mijn energie beter in iets anders stoppen.. (cradle of rome bv haha)

einde mededeling
Hallo allemaal!

Ben net terug van het stappen en het is aardig laat geworden. LK heeft me medegedeeld dat hij het heel gezlelig vindt met mij en verder er niks in ziet, blauwtje nummer zoveel dus.... Maar dan vraag ik me toch af waarom hij oz close met me wil dansen etc. Ben ik dan zo dom of geeft hij de verkeerde signalen?

Ex-date niet mee gezoend ofzo gisteren, zou het misschien wel willen, maar ik ben een beetje voorzichtig met hem, niet teveel pushen!
Popje... k snap ook weinig meer van mannen, zo heb ik dit keer amper gesmst amper hem gebeld.. EN NOG vind MM dat ik te veel aandacht vraag.. Krijg de kolere denk ik dan ...

wat citaten uit zijn mail :

weet je? ik wil op dit moment ook helemaal geen relatie ik vind het zo wel best. ik vlieg overal van hot naar her, doe mijn ding, kan me toch niet binden, heb geen tijd om me volledig in een relatie te steken, ik heb al geen tijd om je met regelmaat in 1 week te zien en ik vind dat ook niet eens erg

ik ben lang leve de lol, ongebondenheid en ga zo maar door. helemaal nu ik weer lekker vrij in nederland ben. ik wil even weer van de leuke dingen genieten en vooral mijn vrijheid. ik wil ook even met niemand rekening hoeven houden eigenlijk, dat vind ik wel even lekker ook.

Als hij dat nou ff had gezegd toen we nog via RP en msn met elkaar aan t kletsen waren , dan had ik hem nooit ontmoet !!

En notabene afgelopen zondag nog zeggen dat ie mij zooooo leuk vind , dat ie mij echt niet wil laten gaan. Sukkel / Loserrrrrr !!!

ook vraag je gewoon erg veel. dat kan dan wel uit interesse zijn, maar toch, ik vind het niet prettig. ik ben zelf helemaal niet zo nieuwsgierig en ik zie het al snel een soort van inbreuk op mijn privacy een beetje.. ik heb daar gewoon slechte ervaringen mee met eerdere vriendinnen.

En dan vraag ik echt gewoon normale dingen , wat voor eten hij bv lekker vind , waar hij uitgaat, wat zijn werk inhoud, wat zijn hobby's zijn .. Geen rare vragen toch lijkt mij ?
Jullie begrijpen vast dat ik een mailtje heb terug gestuurd met :

Dat jij nu aangeeft alleen nog maar te willen flierefluiten prima dan ben je idd niet bij mij aan t goede adres..

Had toch minstens iets meer serieusheid en volwassenheid van jou verwacht !!! (Come on je bent 32,was je 18 geweest dan had ik t kunnen begrijpen) Als je deze dingen die je nu in je mail hebt gezet had gezegd tijdens het msnen voor onze date , had je waarschijnlijk wel kunnen nagaan dat ik je dan NOOIT ontmoet zou hebben !!!!

Ik vraag veel ja , puur uit interesse omdat ik oprecht in je geinteresseerd ben/was , denk ook niet dat t niet goed zou zijn als ik niets zou vragen.. Ik wil(de) je toch beter leren kennen , vragen om achter dingen te komen lijkt mij dan niet zo vreemd.

Veel succes verder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven