***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
hij ligt op bed....Zei tegen hem dat het al 22uur was dus dat hij best naar bed kon gaan! Foutje! tis 21uur!! had serieus verkeerd gekeken! Maar goed, tis echt beter zo, hij moet gewoon even goed lang slapen.

Ik kruip straks bij Tommy op de kamer (8m2) dat wordt ook een lekker rustig nachtje NOT maar wel gezellig!

-Einde Framboos monoloog-
Nog meer shoppen!
thanx dropneus!! (jaja ook jij kan het!!haha) fijn, beetje afleiding hierzo!
Hi Framboos! Helemaal alleen daar?! Ik ook hier! Vriend is naar een verjaardag, ik ben vanmiddag geweest. Wilde geen oppas vanavond aangezien we die volgende week al genoeg nodig hebben!

Ga eens even de site van dropneus bekijken!
vriend ligt ziek boven....moest daarstraks 1x overgeven! ieks!!!Maar hij voelt zich nu weer goed, en slaapt....bleh! dus ik zit maar een beetje beneden te suffen vind het maar niks zo op zaterdagavond! Ga over een uurtje maar naar bed...
Dat is nog eens een keer een goed overzicht van alle leuke sites!
Saai he? Ik zit hier ook maar suf op de bank met de laptop.........ga zo maar eens lekker uitgebreid douchen en dan lekker met een boek naar bed!

Hopelijk blijft je vriend zich goed voelen! Gaan jullie morgen nog wat leuks doen?
Pfff heb net een hele strijk weggewerkt vanaf een uur of 8. Man is ff naar Ikea geweest (jaja ze zijn tot 20.00 uur open) om een kinderstoel te halen voor als we bijv. naar mijn ouders gaan en een paar halogeenspotjes, want die begaven het ineens. Vandaag een lekker dagje gehad, met Zahra boodschappen gedaan, ik ben blij dat ze nu in een winkelwagentje kan zitten, want dat is een stuk makkelijker. Verder een beetje in huis gerommeld, een cake gebakken (niet goed voor de lijn helaas) en spaghetti bolognese gemaakt, met échte zelfgemaakte bolognesesaus, hij was weer heerlijk. Officieel moet er een pak spekblokjes bij, maar dat heb ik maar niet gedaan, man eet geen varkensvlees en het is ook wat beter voor de lijn hihihi. Wel jammer, want mét spekblokjes is ie nóg lekkerder. Hier heeft het trouwens helemaal niet gesneeuwd, het was echt heerlijk weer met een lekker zonnetje.
leen wat fijn dat de uitslag in het zh helemaal goed was. Wat een opluchting.

Lievelust, beterschap. Hoe is het nu?

Xaloy en Swissie wat leuk zo dollen in de sneeuw. Blaas maar even wat sneeuwvlokken deze kant op.

witchke, weer een aantal gesprekken. het gaat je binnenkort vast lukken. het klinkt allemaal zo positief nu.

Framboos, zieke mannen zijn zooooooo zielig. Slaap lekker vannacht bij Tommy. Hij zal wel verbaasd opkijken als hij wakker wordt.

Muis, wat een handyman heb jij. Eerlijk gezegd snap ik het niet helemaal van dat plastic dus een beschrijving is zeer welkom. Vincent is helemaal gek op open deuren. Zodra hij een open deur ziet speert hij er sinds gisteren op handen en knieen op af. Ook snoertjes vindt hij reuze interessant. De tweede trap is een open trap en daar kan moeilijk een traphekje voor. Dus ben benieuwd of jullie constructie voor ons een optie is.

Lara, wat goed een oppasmeisje. Fijn dat ze ook vaak kan. Wij hebben bij Feline meerdere oppasmeisjes gehad. Als de een niet kon dan belden we de ander. Op een gegeven moment worden ze te oud en stoppen met oppassen omdat ze een zaterdagbaantje hebben. Dan hadden we altijd de anderen nog.

Zou je eigenlijk met twee kids meer moeten betalen dan met een kind?

Dropneus, leuke site. Ik word er helemaal hebberig van.

Mich, hoe gaat het nu? Al minder misselijk? Volgens mij krijgen jullie een meisje. Meer misselijk dan bij de vorige twee zwangerschappen. Ik ben heel benieuwd. Willen jullie het eigenlijk weten als de echo wordt gemaakt?

Muis wat een kanjer die Hugo. nu al aan het trapklimmen. Wanneer ga je nu weer te'sten, ben ontzettend nieuwsgierig. Wanneer zou je ongesteld moeten worden? (wat we natuurlijk niet hopen).

Vincent heeft het buikschuiven nu ingeruild voor kruipen en dat gaat redelijk snel. Soms nog wat ongecontroleerd, dan tilt hij een armpje te hoog op en kukelt bijna om. Zijn eerste blauwe plekken heeft hij ook al te pakken. Hij knalt nu regelmatig met zijn koppie ergens tegenaan.

Is het bij jullie ook zo'n drama om ze vast te zetten in de wandelwagen of maxi cosi? Hier is er elke keer hevig protest. Nu moet hij op mijn vrije dagen ook regelmatig in de gordels omdat wij zijn zus naar school moeten brengen of halen.

flesalarm.
ja heel saai...kijk met een half oog ook nog naar Idols want daar zit een vriendin van mij in het publiek...We zouden morgen verder met het verven van de babykamer maar dat moet ik nog even zien...Ik had een paar maand terug ook een korte buikgriep met 1x spugen (wel 7dagen brak maar ok..) hoop dat mijn vriend die variant ook heeft!

hmmm douchen, en lezen in bed! goed plan Leen!
Layla ja handig hè? van de boodschappen kar!! Toevallig ging tommy ook voor het eerst in een Hornbach kar vandaag! ideaal!

Hij vond het naar mij kijken alleen niet zo leuk, en zat constant achterstevoren!

Esan, hier geen gedoe met vastklikken in de cosi...Tommy wordt er altijd wel kalm van als we weggaan (?) Wel nog steeds gedoe tijdens het aankleden...
Layla; die saus klinkt lekker; receptje?

Wow Vincent ook al aan het kruipen! ZIjn er hier nog meer kindjes die NIET kruipen? Of ligt het echt aan het surinaamse bloed van Luna dat ze er helemaal geen haast mee heeft?

Framboos; sta je al onder de douche? hihi ik ga nu!
Heb trouwens deze week een zooi vilt gekocht en ben aan het naaien gegaan.

Ik wil van die slierten met vilten hartjes en bloemetjes maken voor op de muur...En nog een barbapapa, en iets leuks boven de wieg...Hopelijk lukt het mij!
ik durf toch maar niet onder de douche te gaan want ik ben bang dat vriend wakker wordt! Ik geniet maar van de gedachte......Veel plezier!
Leen: Fleur kruipt ook nog niet hoor en haar vriendje dat twee dagen ouder is ook niet. (dat stelt mij dan wel weer gerust) Eigenlijk is het ook wel relaxed zo. Ik hoef haar nog niet zo heel goed in de gaten te houden aangezien ze zich nog niet zo vlot verplaatst (alleen maar achteruit en om haar eigen as)

Haha, stelletje shopaholics dat we zijn.....

Framboos, jij wordt wel creatoe van dat zwanger zijn zeg!!! Ik moet/wil nog een cadeautje gaan maken voor een zwanger vriendinnetje en ik zat te denken aan een boxkleed (heb stiekum al stof gekocht) Misschien kan ik daar nog wel leuke vilten beestjes op maken ofzo. ben benieuwd naar je nieuwe creatieve uitspattingen.

En nu ga ik naar bed... Lekker op tijd. Welterusten iedereen!
Framboos jij crea bea! Dat doe ik je zeker niet na!

Layla geef jij Zahra wel gewoon varkensvlees? En wat is de "Turkse" invloed in jullie opvoeding? Ben ik gewoon benieuwd na, ook omdat Luna ook een "buitenlandse"vader heeft.
leen, douche ze! Ben er net onder van daan en aan het opdrogen.

Framboos wat ben je een creabea zeg. Klinkt ontzettend leuk die plannen met dat vilt.

Layla, wat goed zelf bolognese saus maken. Ik voeg de groenten toe de rest komt altijd uit een potje . Wij eten ook maar weinig varkensvlees. Toen wij van de week rookworst aten vroeg Feline van welk dier het was. Toen ze hoorde dat het van zo'n lief schattig varkentje was besloot ze dat dat zielig was en dat ze het niet ging eten (zit er een vegetarier aan te komen????). De kip ging er vandaag gelukkig zonder kritische overwegingen in. Ben benieuwd hoe ze reageert op het eerst volgende stukje koe. Nu moet ik zeggen dat wij niet heel veel vlees eten. Bij de appie zag ik trouwens dat ze ook vegetarische rookworst hebben.

Framboos, jakkie overgeven. Hopelijk is hij minder lang van de leg.
Slaap lekker allemaal!
rustig dames moet het nog maken hoor! Als het (redelijk) gelukt is zet ik het resultaat op de msn.

Dropneus, een boxkleed maken! jaaaaah dat kan jij goed! Wat een super kado zeg! echt iets persoonlijks, moet je doen!

Slaap lekker meisjes, ik ga ook maar eens...

En ja, Tommy zal opkijken straks! hihihi
Arm Framboosje! Moet er stiekem wel om lachen dat je op Tommy's kamertje gaat liggen. Zo ver heb ik het nooit laten komen

Esan: arme Vincent met zijn blauwe plekken! Goed dat hij nu aan het kruipen is zeg! Hoe kwamen jullie trouwens aan de oppasmeisjes voor Feline?

Ik vind dat je voor 2 kinderen wel ietsje meer mag betalen dan voor 1, maar het is wel afhankelijk van het tijdstip waarop ze komt; of ze nog moeten eten, in bad en in bed, of dat ze al liggen te slapen.

Leen: welk boek ben je aan het lezen? Ik ben nu bezig in "Wat is de Wat". Echt een aanrader. Het is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal (ook iets voor jou dus Witchke?) van een jongen die wegens de burgeroorlog uit Soedan via Ethiopie naar de VS vlucht.

We hebben American gangster gekeken. Was prima, met een goede rol voor Denzel Washington.

Slaap lekker!
Hey meiden, even een TrippTrapp vraagje...hoort die buikbeugel zo strak te zitten? Ik kan met moeite een vinger tussen Daans buik en die beugel krijgen, lijkt me nou echt comfortabel zitten voor hem?

we hebben wel nog zo'n extra rugsteuntj erin zitten voor hem, moet ik dat maar eruit halen dan, of hoort dat er echt in?

Zo, nu nog even bankhangen en dan lekker slapen.

Jullie ook een huil/lek/overgeefen ziektevrije nacht...!
Heb je het zitgedeeltje dan niet te kort laten uitsteken? (of heeft Daan al een bierbuikje...? )
Nee, wacht dan heb je het zitgedeelte misschien juist te ver. De beugel kan niet versteld worden namelijk. In volgorde heb je de rugsteun, beugel, rugsteun. Heb je dat goed gedaan?
Beetje buik heeft ie wel ja.. ..ik ga zo idd eens naar die zitplank kijken, misschien dat die dan te ver vooruit staat. Ik vond het ook al zo vreemd, ik had zulke enthousiaste verhalen van jullie gehoord.
Wat een ellende hier!

Ik ging dus om 23uur vol goede moet bij Tommy liggen. Hij had dolle pret! (niet de bedoeling uiteraard!) over de rand van zijn bedje naar mij kijken, lachen, handjes door de tralies etc. Begint ook hij ineens te overgeven! Hele bed eronder! Dus ik Tommy verschonen en instoppen maar kon daar dus niet meer gaan slapen. Ben maar naar de bank verhuist maar lig daar inmiddels al 3uur wakker! Ik ben zo bang dat Tommy nog een X moet spugen, en erin zal stikken!! Hierdoor laat ik de slaap dus niet toe.Intussen hoor ik vriend zo af en toe ook nog strompelen naar de wc, dus dat gaat ook totaal niet lekker!

Ik voel mij momenteel echt opgesloten in mijn eigen huis. Ben doodop, maar kan nergens rustig liggen slapen...ik vrees dat ik de hele nacht zal opblijven.

Het kleine frambozemeisje in mijn buik snapt er ook niets van...die trappelt er druk op los!

help, wat een vreselijke nacht! laat het ajb ochtend worden!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven