krullen
woensdag 22 juni 2011 om 22:17
Hoi!
Voor de dames met krullen:
Ik gebruikte altijd de anti frizz curl activator van de Etos. Vond ik echt super, maar helaas is die uit het assortiment gehaald. Het voordeel van deze curl activator vond ik dat het wat dikker was en mooiere dikkere krullen gaf (hield je haar beter bij elkaar in 1 krul. Niet allemaal losse kleine plukjes met krullen)
Nu heb ik de Scharzkopf taft curl balsem (extra strond nummer 3) gehaald, maar ben hier niet tevreden mee. Zorgt er dus wel voor dat je krullen krijgt, maar niet dat je mooie dikke krullen krijgt zeg maar.
Curl activator van de etos voelde ook dikker aan in je handen.
Heeft 1 van jullie nog een goede tip van een curl activator? Of iemand die de curl activator van de Etos gebruike en al een andere goede vervanger heeft gevonden?
En gebruiken jullie liever een mouse voor krullen of een curl actovator? En waarom? Verschil? Welk merk gebruik je?
Thanks!!!
Voor de dames met krullen:
Ik gebruikte altijd de anti frizz curl activator van de Etos. Vond ik echt super, maar helaas is die uit het assortiment gehaald. Het voordeel van deze curl activator vond ik dat het wat dikker was en mooiere dikkere krullen gaf (hield je haar beter bij elkaar in 1 krul. Niet allemaal losse kleine plukjes met krullen)
Nu heb ik de Scharzkopf taft curl balsem (extra strond nummer 3) gehaald, maar ben hier niet tevreden mee. Zorgt er dus wel voor dat je krullen krijgt, maar niet dat je mooie dikke krullen krijgt zeg maar.
Curl activator van de etos voelde ook dikker aan in je handen.
Heeft 1 van jullie nog een goede tip van een curl activator? Of iemand die de curl activator van de Etos gebruike en al een andere goede vervanger heeft gevonden?
En gebruiken jullie liever een mouse voor krullen of een curl actovator? En waarom? Verschil? Welk merk gebruik je?
Thanks!!!
donderdag 1 september 2011 om 11:02
donderdag 1 september 2011 om 12:40
vrijdag 2 september 2011 om 10:15
vrijdag 2 september 2011 om 23:08
Ik gebruik de krulproducten van Guhl. Ben erg tevreden over hun krullenmousse en ze hebben ook nog een ander soort van spray die ik ook wel eens gebruik. Ook de shampoo en conditioner vind ik er fijn. Wel wat duurder maar ik koop ze meestal in een 2 voor de prijs van 1 actie (volgens mij heeft de Etos nu toevallig zo'n actie).
donderdag 8 september 2011 om 16:43
Ik ben vandaag nog even bij een grote Etos langsgelopen. De leidinggevende vertelde me dat er vorige week inderdaad dingen zijn toegevoegd aan de haarverzorgingsproducten, maar helaas geen Etos anti frizz curl activator creme. In week 41 wordt het haarverzorgingsschap weer veranderd en de kans is dat er dan misschien Etos anti frizz curl activator creme komt, maar zeker wist ze het niet. Ze zei wel dat er veel vraag naar is sinds het uit het assortiment is gehaald. Het zou de 'blauwe' lijn zijn? Het lijkt erop dat we dus zullen moeten wachten tot half oktober.
zondag 11 september 2011 om 21:23
Hmmm, nou snap ik t niet meer. Heb vrijdag n flesje met n soort drukpomp gekocht van de etos anti frizz lijn, het heet curl activator (geen creme erachter maar t is wel n creme achtige substantie). Maar die hele lijnis zilver/wit qua uiterlijk.
ik dacht beet te hebben want ik had hem eerder nog niet kunnen vinden.
Trouwens ook de potion 9 van sebastian gekocht en daar ben ik meer tevreden over (mag ook wel voor die prijs....
dus dan heb ik wel iets dat erop lijkt maar niet t beoogde?
ik dacht beet te hebben want ik had hem eerder nog niet kunnen vinden.
Trouwens ook de potion 9 van sebastian gekocht en daar ben ik meer tevreden over (mag ook wel voor die prijs....
dus dan heb ik wel iets dat erop lijkt maar niet t beoogde?
maandag 12 september 2011 om 02:16
maandag 12 september 2011 om 13:35
Nou dames, ik heb the holy grail gevonden hoor!!
Vandaag in Rotterdam bij de grote Etos naast de AH op de Lijnbaan. Twee pompflesjes Etos Anti frizz curl activator. Het pompflesje is 150 ml, de verpakking doorzichtig met grijs en het spullie wat erin zit, is inderdaad heel licht blauw. De prijs is 5,39.
Vandaag in Rotterdam bij de grote Etos naast de AH op de Lijnbaan. Twee pompflesjes Etos Anti frizz curl activator. Het pompflesje is 150 ml, de verpakking doorzichtig met grijs en het spullie wat erin zit, is inderdaad heel licht blauw. De prijs is 5,39.
dinsdag 13 september 2011 om 13:24
quote:MaraMila schreef op 12 september 2011 @ 22:48:
Oe nou ben ik ook wel benieuwd.
Heb bij Etos wel die lijn gezien, maar er was iets wat Curl activator heette en een andere stond anti frizz op (dacht ik maar ga dus nog maar eens beter kijken)
Is Potion 9 ook goed tegen pluis-krul?
Er moet in grote letters Curl Activator op staan, misschien staat er ergens nog in het klein Anti Frizz.
Potion 9 is ook lekker maar anders, gladder, minder stug. Curl Activator geeft meer grip. Ga anders eerst een proefje vragen van Potion 9 want dat zit in een heel andere prijsklasse.
Oe nou ben ik ook wel benieuwd.
Heb bij Etos wel die lijn gezien, maar er was iets wat Curl activator heette en een andere stond anti frizz op (dacht ik maar ga dus nog maar eens beter kijken)
Is Potion 9 ook goed tegen pluis-krul?
Er moet in grote letters Curl Activator op staan, misschien staat er ergens nog in het klein Anti Frizz.
Potion 9 is ook lekker maar anders, gladder, minder stug. Curl Activator geeft meer grip. Ga anders eerst een proefje vragen van Potion 9 want dat zit in een heel andere prijsklasse.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 13 september 2011 om 13:33
quote:louise1 schreef op 13 september 2011 @ 10:03:
VC; je had het ergens over een zeezoutspray. Hoe heet die en waar koop je die?Ik heb er twee, ten eerste de Sea Salt Spray van Lee Stafford (roze fles), te koop bij o.a. Etos, euro of 6. Dit is een vrij heftige;
Ook heb ik die van Fudge, te koop bij de kapper (Kinki) a 15 euro, ook fijn, iets "gematigder" dan die heavy stuff van hierboven;
Beide spray je a.h.w. "in" je haar, niet erbovenop (mag ook hoor maar het gaat juist om de grip bij de aanzet).
VC; je had het ergens over een zeezoutspray. Hoe heet die en waar koop je die?Ik heb er twee, ten eerste de Sea Salt Spray van Lee Stafford (roze fles), te koop bij o.a. Etos, euro of 6. Dit is een vrij heftige;
Ook heb ik die van Fudge, te koop bij de kapper (Kinki) a 15 euro, ook fijn, iets "gematigder" dan die heavy stuff van hierboven;
Beide spray je a.h.w. "in" je haar, niet erbovenop (mag ook hoor maar het gaat juist om de grip bij de aanzet).
dinsdag 13 september 2011 om 14:02
Oh ben ik ook benieuwd naar! Op zee-vakantie heb ik altijd heeerlijk stug haar. Ik gebruik daarom altijd de John Frieda volume-shampoo, dat maakt het ook stugger.
Ik had trouwens gisteren ook iets van de Etos in mijn haar gedaan (stond nog, mijn eigen spul was op), maar in droog haar werd het vooral vet... Even op het flesje kijken:
Anti Frizz moulding cream shine
Heb ik denk ik al 3 jaar
Ik had trouwens gisteren ook iets van de Etos in mijn haar gedaan (stond nog, mijn eigen spul was op), maar in droog haar werd het vooral vet... Even op het flesje kijken:
Anti Frizz moulding cream shine
Heb ik denk ik al 3 jaar
dinsdag 13 september 2011 om 14:11
Graag gedaan hoor.
Ik zou beginnen met die roze, heb hem net even ingesprayd, en die voelt wel echt lekker stug, beetje "viezig" zelfs.
Mijn moeder, met dezelfde krul als ik, zweert bij die andere, van Fudge, die sprayt zij in heur haar na het wassen, beetje knijpen, aan de lucht laten drogen en prima. Ik gebruik die andere dus pas als mijn haar droog is. Je moet het even uitproberen.
Ik heb zeg maar dit haar, ook die lengte
Ik zou beginnen met die roze, heb hem net even ingesprayd, en die voelt wel echt lekker stug, beetje "viezig" zelfs.
Mijn moeder, met dezelfde krul als ik, zweert bij die andere, van Fudge, die sprayt zij in heur haar na het wassen, beetje knijpen, aan de lucht laten drogen en prima. Ik gebruik die andere dus pas als mijn haar droog is. Je moet het even uitproberen.
Ik heb zeg maar dit haar, ook die lengte